XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Silniczek krokowy.
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:46, 12.07.2010
#2
Napisano 10:23, 12.07.2010
to jest zawór powietrza biegu jałowego (IAC)http://moto.allegro.pl/item1142819015_silniczek_krokowy_rover_600_618_620_honda_accord.html
A to zawór termiczny szybkiego biegu jałowegohttp://moto.allegro.pl/item1093735459_silniczek_krokowy_h_accord_93_98_2_0.html
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:36, 12.07.2010
#4
Napisano 10:42, 12.07.2010
Poprostu jeden jest od wolnych a drugi od szybkich obrotów biegu jałowego.
Popołudniu bede grzebał przy aucie to trzsne fotke silnika i zaznacze gdzie jest który (a widze że masz ten sam sinik co ja F20Z1)
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:47, 12.07.2010
[ Dodano: 2010-07-12, 11:54 ]
dobra już nie potrzebne mi są te zdjęcia.Znalazłem są centralnie obok siebie ale nie zwracałem uwagi.Tylko pytanie do ciebie i proszę o w miarę szybką odpowiedz.Czysciłem ten z 1 linku co podałem wyżej a czy ten drugi też się czyści czy nie potrzeba czy to morze pomóc.
#6
Napisano 12:59, 12.07.2010
PS. 2gi też w benzyne.
#7
Napisano 17:03, 12.07.2010
Uploaded with ImageShack.us
1.Zawór powietrza biegu jałowego (IAC) (wolne oborty)
2.Zawór termiczny szybkiego biegu jałowego (szybkie obroty)
(miałem już fotke a może komuś innemu sie jeszcze przyda)
Obydwa sie czyści tylko trzeba je włóżyć do benzyny na 15-20 minut wtedy cały syf sie ładnie rozpuści
tutaj masz link do instrukcji http://www.honda.cba...czenie_iac.html
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:42, 13.07.2010
#9
Napisano 22:29, 14.07.2010
Nie wiem co było przyczyną - doszukiwał bym się tego np. w poduszkach zawieszenia silnika. Ja nie zdążyłem się doszukać bo mi auto rozbili i przesiadłem się na HA VI.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#10
Napisano 16:28, 15.07.2010
#11
Napisano 18:46, 15.07.2010
Po odłączeniu zaworu na działającym silniku zaświeci się Check Engine (no problem, po podłączeniu z powrotem zgaśnie) i nie należy wtedy dodawać gazu bo silnik zaczyna robić "żabkę". W takim stanie obroty silnika mogą spadać poniżej normy jeśli silnik zostanie dodatkowo obciążony (załączy się klima, pokręcimy kierownicą, włączymy światła itp.) bo zawór tego nie skompensuje.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:18, 16.07.2010
#13
Napisano 12:31, 16.07.2010
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:11, 17.07.2010
#15
Napisano 08:56, 17.07.2010
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych