Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Silniczek krokowy.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:46, 12.07.2010

Witam wszystkich.Otóż mam pewien problem.Mam prawdo bodonie do wymian silniczek krokowy.Tylko mam wrażenie że jest on jakiś inny jak by nie ten do tego modelu.Mam accord 1994r 2.0 131km f20z1 cc7 i mam taki silniczek krokowy http://moto.allegro....nda_accord.html .A jak patrze żeby kupić do mojego modelu to wyglądają inaczej.Nie wiem czy może coś jest nie tak czy porostu nie mogę znaleźć.Do mojego niby pasuje ten http://moto.allegro...._93_98_2_0.html a ja mam zupełnie inny. W czym tkwi problem.Proszę o rade
  • 0

#2 Seraphin

Seraphin
  • Forumowicz
  • 478 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:23, 12.07.2010

Obie częsci są do twojego auta :mrgreen:

http://moto.allegro.pl/item1142819015_silniczek_krokowy_rover_600_618_620_honda_accord.html

to jest zawór powietrza biegu jałowego (IAC)

http://moto.allegro.pl/item1093735459_silniczek_krokowy_h_accord_93_98_2_0.html

A to zawór termiczny szybkiego biegu jałowego
  • 0
"Człowiek jest wolny, kiedy niczego się nie boi ani niczego nie oczekuje..."
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:36, 12.07.2010

możesz mi to wyjaśnić trochę jaśniej muszę wymienić krokowy a ja jestem zielony.Z tego co mi mówili to ten 1 link z allegro to jest krokowy cały razem z tym czarnym.tylko misie wydaje że mam inny.Bo nawet patrzałam aukcje samochodów i zwracałem uwagę jak mają otwartą maskę to maja jak w tym 2 linku. A ten co ja mam to niby do silnika 2.3 a ja mam 2.0
  • 0

#4 Seraphin

Seraphin
  • Forumowicz
  • 478 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:42, 12.07.2010

Na 200 % masz obie te częsci pod maską :mrgreen:
Poprostu jeden jest od wolnych a drugi od szybkich obrotów biegu jałowego.
Popołudniu bede grzebał przy aucie to trzsne fotke silnika i zaznacze gdzie jest który (a widze że masz ten sam sinik co ja F20Z1)
  • 0
"Człowiek jest wolny, kiedy niczego się nie boi ani niczego nie oczekuje..."
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:47, 12.07.2010

dokładnie ten sam.To bym był wdzięczny za te zdjęcia.Tylko samochód mi drży na jałowym i kolega mi powiedział że krokowy do wymiany.Już go czyściłem i nic nie dało. czekam na zdjecia :mrgreen:

[ Dodano: 2010-07-12, 11:54 ]
dobra już nie potrzebne mi są te zdjęcia.Znalazłem są centralnie obok siebie ale nie zwracałem uwagi.Tylko pytanie do ciebie i proszę o w miarę szybką odpowiedz.Czysciłem ten z 1 linku co podałem wyżej a czy ten drugi też się czyści czy nie potrzeba czy to morze pomóc.
  • 0

#6 Athar

Athar
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:59, 12.07.2010

Kumpel tez czyscil i falowało na niskich obrotach , dopiero po wrzuceniu go na 15 minut do benzyny ekstrakcyjnej wyplukalo go ze dziala idealnie i radzę ci ten sam zabieg zrobic. Jeśli TO nic nie da to kup drugi i problem z baśki:)

PS. 2gi też w benzyne.
  • 0

#7 Seraphin

Seraphin
  • Forumowicz
  • 478 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:03, 12.07.2010

Dołączona grafika

Uploaded with ImageShack.us

1.Zawór powietrza biegu jałowego (IAC) (wolne oborty)
2.Zawór termiczny szybkiego biegu jałowego (szybkie obroty)
(miałem już fotke a może komuś innemu sie jeszcze przyda)

Obydwa sie czyści tylko trzeba je włóżyć do benzyny na 15-20 minut wtedy cały syf sie ładnie rozpuści

tutaj masz link do instrukcji http://www.honda.cba...czenie_iac.html
  • 0
"Człowiek jest wolny, kiedy niczego się nie boi ani niczego nie oczekuje..."
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:42, 13.07.2010

dzieki wielkie zrobiłem to i nadal drży chtba do wymiany tylko nie wiem który ten 1 czy drugi
  • 0

#9 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1,706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 22:29, 14.07.2010

Niestety w HA V też miałem ten problem, że na wolnych obrotach wibracje z silnika przenosiły się na nadwozie (drżała kierownica, nawet drzwi itp.) i wymiana ani czyszczenie tego zaworu nic nie dały. Wg. mnie nie w tym problem. Silnik drży na wolnych obrotach - tak było w HA V, VI i jest w VII. Z tym, ze w HA VI i VII te wibracje się nie przenoszą na nadwozie (no może czasem - jak się klima załączy na postoju ale nawet wtedy jest to b. delikatnie). Niestety nie mam jak porównać jak bardzo silnik drży w tych modelach - w VI i VII podobnie (bo mam je oba jeszcze), HA V od dawna nie mam.

Nie wiem co było przyczyną - doszukiwał bym się tego np. w poduszkach zawieszenia silnika. Ja nie zdążyłem się doszukać bo mi auto rozbili i przesiadłem się na HA VI.
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#10 Athar

Athar
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:28, 15.07.2010

Jak faluje na obrotach to najlepiej wyjąć wtyczke od krokowego i zobaczyc czy sie ustabilizuje(powinien ledwo co plywac praktycznie nie wyczówalnie)wtedy mamy jasnoc jesli drży i plywa dalej to nie krokus
  • 0

#11 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1,706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 18:46, 15.07.2010

Tyle, że kolega skarży się jak rozumiem na drżenie nadwozia niosące się od silnika. Przyczyną może być ten zawór jeżeli powoduje, że obroty silnika na jałowym biegu za bardzo spadają (lub też są źle wyregulowane - za niskie). A jeżeli są dobre to albo silnik drży sam z siebie za bardzo (nie wiem dlaczego) albo jego zawieszenie jest zbyt sztywne (gumy stwardniały itp.)

Po odłączeniu zaworu na działającym silniku zaświeci się Check Engine (no problem, po podłączeniu z powrotem zgaśnie) i nie należy wtedy dodawać gazu bo silnik zaczyna robić "żabkę". W takim stanie obroty silnika mogą spadać poniżej normy jeśli silnik zostanie dodatkowo obciążony (załączy się klima, pokręcimy kierownicą, włączymy światła itp.) bo zawór tego nie skompensuje.
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:18, 16.07.2010

wydaje mi się że to od silnika.Rano jak chodzi na ssaniu i są wyższe obroty to czuć delikatne szarpnięcia na kierownicy co jakiś czas,A jak się rozgrzeje to drży cały czas.Mam wrażenie że to poduszka,bo patrzałem jak się zachowują poduszki przy dodawaniu gazu.Jedna poduszka wyraźnie drży przy dodawaniu gazu a nawet na jałowym,a u reszty tego nie zaobserwowałem.Tylko moje pytanie czy to możliwe żeby od jednej poduszki tak telepało silnikiem.Bo wyraźnie widać że silnik się trzęsie,jak się rozgrzeje.Czuć to jeszcze bardzie gdy np włączy się wentylator czy włączę podgrzewanie tylnej szyby,o klimie już nie wspominając.
  • 0

#13 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1,706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 12:31, 16.07.2010

Ja miałem to dokładnie w takich samych sytuacjach te wibracje.
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#14 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:11, 17.07.2010

i jak to naprawiłeś co to było
  • 0

#15 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1,706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 08:56, 17.07.2010

No napisałem, że nie zdążyłem naprawić - gość wjechał mi w tył i auto sprzedałem. Kupiłem HA VI i problem zniknął.
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq