XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Kasowanie luzów w świeżo zregenerowanej przekładni
#1
Napisano 18:36, 27.07.2020
Pojechałem do warsztatu który mi to robił- Pan popatrzył i mówi- teraz wszystko się chyba poukładało i trzeba skasować luz i będzie ok. Dodam, że po odpaleniu silnika stukot nadal jest. Dla mnie to dziwne, że powiedzmy Nowa przekładnia i ma luźny do kasowania? Czy tak może być czy chcą mnie nabić w butelkę żeby umyć ręce od ponownej roboty?
Będę wdzięczny za pomoc bo w środę jadę do nich i muszę wiedzieć jak zagadać.
#2
Napisano 20:20, 27.07.2020
Wystarczy ponownie napiac luz miedzyzebny
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#3
Napisano 08:42, 29.07.2020
Mogłeś uderzyć do mnie z tą maglownicą. Robię zestawy naprawcze do ACC VIII - regeneracja magla na samochodzie bez ustawiania zbieżności itc mechanicy za wymianę takiego zestawu biorą 80 - 150 zł
Jeśli chodzi o twój problem to trzeba dokręcić lewy docisk listwy w maglu. Nigdzie indziej nie ma regulacji moje zestawy są na prawą stronę bo tam magiel zazwyczaj stuka.
Ciekawe co wchodziło w skład regeneracji? Możesz powiedzieć jaki koszt zabiegu całość? Może być na priv jak nie chcesz pisać na forum.
Pozdr
#4
Napisano 08:58, 29.07.2020
@kacprowy a temat przekładni w Civicu VII gen też masz rozpracowany?
Do zobaczenia na trasie.
#5
Napisano 09:07, 29.07.2020
w trakcie:)
Może za miesiąc coś już będzie
#6
Napisano 10:10, 29.07.2020
Pisałem do Ciebie na priv w tej sprawie, odczytałes- nie otrzymałem odpowiedzi.Mogłeś uderzyć do mnie z tą maglownicą. Robię zestawy naprawcze do ACC VIII - regeneracja magla na samochodzie bez ustawiania zbieżności itc mechanicy za wymianę takiego zestawu biorą 80 - 150 zł
Jeśli chodzi o twój problem to trzeba dokręcić lewy docisk listwy w maglu. Nigdzie indziej nie ma regulacji moje zestawy są na prawą stronę bo tam magiel zazwyczaj stuka.
Ciekawe co wchodziło w skład regeneracji? Możesz powiedzieć jaki koszt zabiegu całość? Może być na priv jak nie chcesz pisać na forum.
Pozdr
Zostało wymienione wszystko wewnątrz, łącznie z listwą.
#7
Napisano 10:40, 29.07.2020
Musiałem coś przegapić sorrka i tak przez ostanie 4 miesiące nie pracowałem.
Zadowolony jesteś z regeneracji magla? Duży luz na zębach coś mówili po regeneracji?
#8
Napisano 15:44, 29.07.2020
Jestem zadowolony bo mi się nic nie tłucze. Nic nie mówili bo o nic nie pytałem. Będę pytał jak sie coś stanie w przeciągu gwarancji. W piątek jadę na skasowanie luzu.Musiałem coś przegapić sorrka i tak przez ostanie 4 miesiące nie pracowałem.
Zadowolony jesteś z regeneracji magla? Duży luz na zębach coś mówili po regeneracji?
#9
Napisano 05:56, 30.07.2020
Spoko napisz czy pomogło:)
#10
Napisano 21:44, 31.07.2020
#11
Napisano 22:16, 31.07.2020
Moze kup używkę i wymień slizgi lewy i prawy. Powinno być cacy;)
#12
Napisano 08:18, 01.08.2020
#13
Napisano 08:42, 01.08.2020
Pewnie kupią używkę i Ci przełożą bo już jak zrobili luz na zębach to już go nie skasuja żadna metoda.
Kurcze szkoda, że nie widziałem twojego maila na pewno zaoszczędził bym Ci nerwów. Tak mi się wydaje te nagle nie dostają luzu na zębach auto musiało by mieć grubo ponad 300 tys. aby można było zacząć podejrzewać luz na zębach.
Nie popuszczaj dziadom!!
Użytkownik Kacprowy edytował ten post 08:43, 01.08.2020
#14
Napisano 08:45, 01.08.2020
#15
Napisano 15:49, 05.08.2020
Reasumując- dostałem pełny zwrot kasy za usługę. Wyeliminowane są stuki podczas jazdy. Pozostały delikatne stuki podczas bardzo szybkiego kręcenia prawo/lewo. Mi to nie przeszkadza, nie utrudnia jazdy ani nie jest niebezpieczne więc ogólnie jestem zadowolony z rozwiązania.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, VIII przekładnia kierownicza
VIII
Mechanik →
Silniki →
Kolektor dolotu, przepustnica - moment dokręceniaNapisany przez kaer14 , 17 May 2024 VIII |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Silniki →
Czarny dum z wydechuNapisany przez Marek21 , 16 May 2024 VIII, Silnik |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Silniki →
Panewki oporowe do silnika R20A3Napisany przez Mariusz Vgen , 14 May 2024 VIII, Panewki |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
„Świergotanie” spod maskiNapisany przez Jerv , 13 May 2024 VIII |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wypadanie zapłonów - dziwny przypadekNapisany przez Wlr , 13 May 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych