XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 17:46, 28.06.2020
#2
Napisano 18:33, 28.06.2020
Londynskie drogi 13-14l lato
Pseudo zima 14-16l
16l przy krotkich odcinkach sklep Dom.
2.0 automat bedzie mulowaty.
Moja subiektywna opinia.
Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
#3
Napisano 19:07, 28.06.2020
2.4 7 gen
Londynskie drogi 13-14l lato
Pseudo zima 14-16l
16l przy krotkich odcinkach sklep Dom.
Cześć, dzieki za odpowiedź.
Powiedz mi prosze czy masz Automat czy manual?
#4
Napisano 19:20, 28.06.2020
Spalanie w mieście 11-13 przy
normalnej jeździe.
moje :gd1-l13a1 cvt
Re6-N22b4 At
#5
Napisano 19:23, 28.06.2020
Przy tej masie auta jak ma być AT to zdecydowanie 2.4.
Miałem wiele automatów z BP i to lżejszych o sporo kg, reguła którą powtarzałem wielokrotnie na forum, jak ma być AT to minimum te 180 koni dla klasycznego automatu hydraulicznego.
Sporo kilometrów zrobiłem crv z 2.0 AT czy swoim prywatnym 2.3 w qp VI genie także z mocą 150ps i w obydwóch przypadkach było to za mało do sprawnego/dynamicznego poruszania się po trasie/mieście.
Chodź to już kwestia indywidualna tak naprawdę, jednemu starczy 120 koni przy aucie +/- 1500 KG i stwierdzi że jest dynamiczne, a drugiej już osobie to przy 150 ps stwierdzi że w połączeniu z AT to zdecydowanie za mało.
Także proponuje mimo wszystko SAMEMU się przejechać 2.0 jak i 2.4 i porównać, różnica będzie znacząca według mnie.
Nie róbmy Panowie z tego tematu typowo o spalaniu bo wszystko jest tutaj:
http://www.accordklu...94#entry1010080
Dodam jeszcze że wcale dużej różnicy w spalaniu między 2.0 a 2.4 nie będzie...bo 2.0 żeby jechało trzeba "mocniej/żwawiej oraz więcej" wciskać pedału gazu przez co spalanie rośnie, a sam automat sporo odbiera autu wigoru... dlatego twierdzę że 2.0 i at to jednak za mało, co przy jeździ crv z tym samym silnikiem mnie tylko w tym przekonało.
Silnik 2.4 i AT radzi sobie znacznie lepiej z poruszaniem ciężkiego accorda VIII przez co spalanie stoi na porównywalnym poziomie.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#6
Napisano 19:25, 28.06.2020
Moj jest automat .
Zeby bylo smiesznie to na autostradzie moge nim zejsc do ok 6.5l przy 100km/h
Ogolnie jak zobaczysz sobie porownania spalania generacji 7 I 8
To 8 jest o ok 1 litr oszczedniejsza na silniku 2.4 w automacie .
Niewiem w jakim miescie bedziesz sie przemieszczal ale wydaje mi sie ze bedzie I tak lepiej niz Londynie .
Automat bardzo zamula samochody w szczegilnosci te ktore maja 150KM
Lub mniej.
Ja bym bral 2.4
Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
#7
Napisano 20:48, 28.06.2020
#8
Napisano 07:49, 29.06.2020
Jeśli jednak planujesz gaz, to koszty są małe więc brał bym chyba 2.4
#9
Napisano 08:34, 29.06.2020
#10
Napisano 08:45, 29.06.2020
Gen 7 2.0 manualem
Gen 7 2.4 automatem
Gen 7 2.2 ictdi manualem
Gen 7 2.2 ictdi manual po remapie
Najslabiej wypada 2.0 manual ,jak pisal kolega TrZeba wiecej kascy na Gaz zeby osaiagnac to co w 2.4 .
Moj Ojciec jezdzil ta Sama trase przez 4 Lata 2.0 manualem I mial srednie spalanie 11l
Teraz jeDzi Mazda 6 2.5auto z 2016 Roku I jego spalanie jest tez 11 litrow
Wiec 2.0 automat raczej bym odrzucil
Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
#11
Napisano 08:56, 29.06.2020
Ja mam dwa accordy. Pierwszy przedlift sedan exe 2.0 MT i drugi polift tourer type s 2.4 MT. Jest delikatna różnica ale nie oszukujmy się, to nie jest żadna przepaść albo zupełnie inne auto. Do spokojnej jazdy wystarczy w zupełności. Accord to nie jest sportowe auto
Ja osobiście brałbym 2.0 jest mniej problematyczne niż 2.4
#12
Napisano 09:12, 29.06.2020
Ja do jazdy wyłącznie miejskiej odpuściłbym Accorda wogóle. Jeżdżę po mieście swoim Acco ViI i równolegle Mazdą 2 1,3 PB (86 KM) no i Mazda spod świateł startuje jak na skrzydłach, a Accord sprawia wrażenie mega ociężałego. O kwestii parkowania nie wspominam, bo czasem miejsca na 4,5 m auta tez trzeba się dużo naszukać. Na miasto maksymalnie Civic, optymalnie Jazz. Pozdrawiam.
Co do tematu do zostałbym przy 2,0 bo 2,4 ATVIII gen też nie jeździ jakoś wybitnie dynamicznie w mieście.
#13
Napisano 09:33, 29.06.2020
@LK90 wspomniałeś o tym, że 2.0 jest mniej problematyczne niż 2.4. Masz na myśli no większe zużycie oleju czy jeszcze inne przypadłości?
#14
Napisano 11:06, 29.06.2020
Duzo zalerzy jak samochod byl urzytkowany wczesniej ....
Czyli zalerzy jak trafisz ....
Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
#15
Napisano 11:26, 29.06.2020
R20A3 nie ma kół zmiennych faz rozrządu(VTC), jest na jednym wałku a same zmienne fazy działają bardzo podobnie do tych co w F serii, żadziej występuje problem z poborem oleju niż w k24, nie licząc roczników 2012 z wadliwymi pierścieniami. W k24 są problematyczne wałki rozrządu tj wycierają się i powstają wżery. Do tego r seria lepiej znosi lpg niż k seria. Pewnie więcej się znajdzie.
Użytkownik gkill edytował ten post 11:28, 29.06.2020
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
VIII
Mechanik →
Silniki →
Kolektor dolotu, przepustnica - moment dokręceniaNapisany przez kaer14 , 17 May 2024 VIII |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Silniki →
Czarny dum z wydechuNapisany przez Marek21 , 16 May 2024 VIII, Silnik |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Silniki →
Panewki oporowe do silnika R20A3Napisany przez Mariusz Vgen , 14 May 2024 VIII, Panewki |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
„Świergotanie” spod maskiNapisany przez Jerv , 13 May 2024 VIII |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wypadanie zapłonów - dziwny przypadekNapisany przez Wlr , 13 May 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych