XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Długo kręci, szarpie,kopci, nie odpala,gaśnie,brak mocy itp P2004 2.2 i-ctdi
#1
Napisano 11:05, 06.02.2011
#2
Napisano 13:20, 06.02.2011
i prawdopodobnie jak to nie pomoże to do wymiany pomka paliwa ponieważ może nie pompować już dobrze przez co takie problemy z odpaleniem.
#3
Napisano 15:57, 06.02.2011
#4
Napisano 20:08, 06.02.2011
mały zaworek zwrotny umieszczony przy pąpie wtryskowej wmiejsu przewodu od nadmiaru którym paliwo wraca do zbiornika,ta rurka jest przykręcona śrubą z zaworkiem.U niego pękła tam spręrzynka którą wymieniłem i działa jak marzenie.Pozdrawiam
#5
Napisano 19:50, 07.02.2011
#6
Napisano 23:05, 09.02.2011
#7
Napisano 19:37, 10.02.2011
Zrób test wtryskiwaczy i będziesz miał wszystko jak na tacy.witam. i mnie dopadł problem z odpalaniem. od jakiegoś czasu dłużej kręcila zanim załapała, ale wczoraj zrobiła mi niespodzianke po ok. 300 km zatrzymałem się na kawe, wypiłem pale ją kręcę i kręce a tu nic... . Z pychu poszła od razu i dojechałem do domu, pod domem ten sam problem, zachodze dziś rano i zdziwko zapaliła przejechałem się -kilka kolejnych prób i pali. Zaczerpnąłem opini najbliższego mechaniora i mówi że to wtryskiwacze robią takie kawały jak są rozgrzane a na zimno działają- powód złej jakości paliwo i uszkodzene wtryskiwacze
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#8
Napisano 19:55, 10.02.2011
#9
Napisano 22:27, 10.02.2011
Podłączasz komputer diagnostyczny i obserwujesz korekty na wtryskiwaczach - dobry magik z kompem będzie wiedział o co cho. Im bliżej "0" tym lepiej. Z tego co wiem, jeśli wartość zbliża sie do "2", to wtryskiwacz powoli kwalifikuje się do wymiany.Test wtryskiwaczy. Na czym to polega?
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#10
Napisano 17:20, 13.02.2011
Czy w przewodzie doprowadzającym paliwo po zgaszeniu auta powinno cały czas być ciśnienie? Myślę o pompce, która znajduje się przed filtrem-powinna cały czas być twarda? W moim aucie robi się miękka. Jeśli przed odpaleniem auta napompuję ją, wydaje się jakby auto kręciło trochę krócej.Przy odkręcaniu korka wlewu paliwa powinno być słyszalne zassanie powietrza. U mnie czegoś takiego nie ma, możliwe więc że pompa nie trzyma i dlatego paliwo się cofa? Jednak już po odpaleniu autko pracuje jak zegarek. Jak można sprawdzić czy cofa się paliwo?
[ Dodano: 2011-03-06, 08:19 ]
Dziękuję za porady. Już wszystko ok. Problem tkwił w filtrze paliwa,po wymianie Hania pali jak trzeba.
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:11, 31.03.2011
#12
Napisano 17:16, 18.06.2011
słuchaj kolego na 90 % to gruszka nie trzyma więc tak ci się dzieje.
gruszka, tzn?
[ Dodano: 2011-06-18, 18:49 ]
po podłączeniu komputera nie ma żadnych błędów. Nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny tak długiego kręcenia. Są jeszcze jakieś pomysły?słuchaj kolego na 90 % to gruszka nie trzyma więc tak ci się dzieje.
gruszka, tzn?
#13
Napisano 19:06, 18.06.2011
#14
Napisano 21:42, 18.06.2011
Dokładnie napisze dla potomnych w i-cdti nie ma żadnych dodatkowych pompek paliwa i innych pierdół. Jest tylko jedna pompa paliwa BOSCHA (zaciągająca jednocześnie paliwo ze zbiornika) napędzana z wałka rozrządu i przykręcona na trzy śrubki;) .
Są także 4 wtryski Boscha elektromagnetyczne -> które zazwyczaj są głównym problemem przy słabej jakości paliwie. Jedyny wiarygodny test to test przelewowy(potrzebna druga osoba!) -> czyli zdejmujesz wężyk z powrotu wtryskiwacza(przygotowujesz naczynie z podziałką np.kieliszek i wkładasz wężyk do niego) następnie palisz auto ze stoperem w ręku okolo 1-2 min;). Każdy wtryskiwacz powinien mieścić się w tolerancji ok 1 ml.
Jeśli któryś leje tzn. przelewa na nadmiar zbyt wiele paliwa to znaczy, że pompa nie może wytworzyć odpowiedniego ciśnienia dla wtryskiwaczy i nie możesz zapalić ;(
Istnieje jeszcze pojęcie kodowania wtrysku, każdy jest w fabryce zakodowany wybitymi numerami (jeden drugiemu nie równy) jest to operacja służąca dopasowaniu wtryskiwacza (ogólnie chodzi o ekologię) ale zaznaczam , że to działa w nowych autach do pewnego przebiegu;) po 200kkm jak normy się troszkę rozjadą a silnik jest juz wiadomo "troszkę" wyeksploatowany to kodowanie można śmiało wsadzić sobie w buty...wiec nie ma obawy przed"dobrymi" używanymi wtryskami i zamienianiem ich miejscami. Można to śmiało samemu robić -> jedyne problemy to dobry używany wtryskiwacz i wymontowanie wtrysku z głowicy.
Nie będę wspominał oczywiście o tak ważnych rzeczach jak filtr paliwa i akumulator w dieslu bo oczywiście rozumiem , że ogarnąłeś to w pierwszej kolejności..
Pozdrawiam
#15
Napisano 22:31, 18.06.2011
w i-cdti nie ma żadnych dodatkowych pompek paliwa i innych pierdół. Jest tylko jedna pompa paliwa BOSCHA (zaciągająca jednocześnie paliwo ze zbiornika) napędzana z wałka rozrządu i przykręcona na trzy śrubki;) .
tutaj jednak bym się nie zgodził, "gumowa gruszka" (jak zwał tak zwał) zasysa paliwo z baku jeżeli się nią popracuje więc technicznie jest pompką, ręczną co prawda i nie biorącą udziału w procesie pompowania paliwa w czasie pracy silnika ale jednak.
czyli zdejmujesz wężyk z powrotu wtryskiwacza(przygotowujesz naczynie z podziałką np.kieliszek i wkładasz wężyk do niego) następnie palisz auto ze stoperem w ręku okolo 1-2 min;). Każdy wtryskiwacz powinien mieścić się w tolerancji ok 1 ml.
o ile pamiętam to wąż powrotu jest zbiorczy dla wszystkich wtryskiwaczy, jak więc sprawdzić pojedynczy wtryskiwacz, czy może wziąć sumę 4x 1ml ?
Widzę że kolega dysponuję wiedzą w temacie , mam pytanie na czym polega regeneracja wtryskiwacza i czy da się to zrobić w garażowych warunkach?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych