Witam Panowie i Panie, małymi krokami zbliżam się do decyzji o zagazowaniu accordy z tym że na moje nieszczęście akurat w tej kwestii gdyż w moim woj. lubuskim nie ma przez was polecanych zakładów więc na tą chwilę robię rozpoznanie na własną rękę wśród znajomych co do dobrego zakładu i tak oto pojawił się jeden zakład z gorzowa wielkopolskiego gdzie ponoć facet zna się na rzeczy a juz za dwa tyg mój znajomy będzie tam gazował swoją accord 7 więc zobaczymy. W każdym bądź razie zakład ten proponuje dwie instalacje tak jak w temacie i stąd moja prośba o doradzenie z doświadczenia która lepsza i o jakie podzespoły ewentualnie dopytywać wtryski itd by wszytko grało. Z właścicielem nie miałem jeszcze okazji rozmawiać a te informacje są jedynie od znajomego który już na dniach będzie się gazować. Gdy zapytał o różnice po między dwoma instalacjami to uzyskał informację iż stag jest tańsza bo koszt to 2500zł natomiast brc to koszt 3000zł a ponadto wyróżnia ją to że w trakcie jazdy gdy obroty silnika są znacznie wysokie brc pobiera częściowo benzynę zapobiegając tym samy wypalanie się panewek. Jeżeli ktoś z was zrobi mi listę podzespołów o które mam pytac lub się nawet domagać a takowych nie będzie to po prostu zrezygnuje z tego warsztatu wybierając się do sąsiedniego woj polecanego już z naszego forum, bo przecież ma ona służyć na lata. Dzięki, pozdrawiam i czekam na komentarze.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 16:28, 11.10.2019
#2
Napisano 17:02, 11.10.2019
Witam Panowie i Panie, małymi krokami zbliżam się do decyzji o zagazowaniu accordy z tym że na moje nieszczęście akurat w tej kwestii gdyż w moim woj. lubuskim nie ma przez was polecanych zakładów więc na tą chwilę robię rozpoznanie na własną rękę wśród znajomych co do dobrego zakładu i tak oto pojawił się jeden zakład z gorzowa wielkopolskiego gdzie ponoć facet zna się na rzeczy a juz za dwa tyg mój znajomy będzie tam gazował swoją accord 7 więc zobaczymy. W każdym bądź razie zakład ten proponuje dwie instalacje tak jak w temacie i stąd moja prośba o doradzenie z doświadczenia która lepsza i o jakie podzespoły ewentualnie dopytywać wtryski itd by wszytko grało. Z właścicielem nie miałem jeszcze okazji rozmawiać a te informacje są jedynie od znajomego który już na dniach będzie się gazować. Gdy zapytał o różnice po między dwoma instalacjami to uzyskał informację iż stag jest tańsza bo koszt to 2500zł natomiast brc to koszt 3000zł a ponadto wyróżnia ją to że w trakcie jazdy gdy obroty silnika są znacznie wysokie brc pobiera częściowo benzynę zapobiegając tym samy wypalanie się panewek. Jeżeli ktoś z was zrobi mi listę podzespołów o które mam pytac lub się nawet domagać a takowych nie będzie to po prostu zrezygnuje z tego warsztatu wybierając się do sąsiedniego woj polecanego już z naszego forum, bo przecież ma ona służyć na lata. Dzięki, pozdrawiam i czekam na komentarze.
Jest już identyczny temat, użyj wyszukiwarki...
np.
http://www.accordklu...do-k24/?hl=stag
Użytkownik Przemo603 edytował ten post 17:04, 11.10.2019
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, lpg, instalacja gazowa
VIII
Mechanik →
Silniki →
Kolektor dolotu, przepustnica - moment dokręceniaNapisany przez kaer14 , 17 May 2024 VIII |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Silniki →
Czarny dum z wydechuNapisany przez Marek21 , 16 May 2024 VIII, Silnik |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Silniki →
Panewki oporowe do silnika R20A3Napisany przez Mariusz Vgen , 14 May 2024 VIII, Panewki |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
„Świergotanie” spod maskiNapisany przez Jerv , 13 May 2024 VIII |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wypadanie zapłonów - dziwny przypadekNapisany przez Wlr , 13 May 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych