XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Kratka pod tablicą - demontaż.
#1
Napisano 10:19, 01.07.2019
Są tam jakieś zapinki, ale nie wiem co podważyć aby wylazła.
#2
Napisano 12:16, 01.07.2019
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#3
Napisano 19:55, 01.07.2019
O których śrubkach myślisz, że są od kratki ?
#4
Napisano 20:44, 01.07.2019
Tak wygląda jakby nr 3 miał coś wspólnego z nr 5 (kratką) a nr 3 się trzymał na śrubkach nr 37. Możliwe, że pomiędzy 5 a 3 są jakieś zatrzaski.
Niestety nigdy tego nie rozbierałem i nie do końca wyobrażam sobie zależności między elementami a widać, że zapinek i śrubek jest tu sporo.
Spojrzałem jeszcze do ESM.
Musisz zdjąć zderzak i wymontować zapinki 34 a następnie wyjąć element 4 (nazywają to płytą indukcyjną, hmm...)
Następnie odpiąć zapinki i odpiąć osłony lamp przeciwmgielnych po obu stronach kratki (nie widać ich na rysunku który podałem).
Następnie wyjąć lampy przeciwmgielne i dopiero można poodpinać zatrzaski które faktycznie są naokoło kraty i ją wyjąc (jakby do środka auta).
ESM jest od przedlifta (!) i wygląda jakby tam krata była częścią tego plastiku który widać w otworze przeciwmgielnych. W polifice jest tam trochę inaczej to zrobione, być może nie trzeba demontować lamp bo krata chyba nie sięga na boki aż tak daleko.
Ale krata i tak wychodzi w stronę wnętrza auta więc i tak chyba trzeba zdjąć zderzak.
No tak, w przeldifcie krata jest szersza i wchodzi w otwory przeciwmgielnych. Ale i tak trzyma ją element nr 6:
http://www.hondaworl...600_category_5/
Użytkownik klosz007 edytował ten post 21:02, 01.07.2019
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#5
Napisano 20:57, 01.07.2019
Dół kratki na pewno nie ma śrubek, założony jest (prawdopodobnie) na jakieś blaszki - jutro będę działał z lusterkiem.
Czekam może ktoś to demontował.
#6
Napisano 20:34, 02.07.2019
Nie chodziło mi o wyjęcie kratki po zdjęciu zderzaka - bo oczywistym jest, że tak można.
Jak zrobić aby się nie narobić (czyli bez zdejmowania zderzaka), dzisiaj tak zrobiłem :
I) odkręcić śruby dolnej gumowej listwy (tej co jest pod zderzakiem), nie trzeba listwy zdejmować,
II) odpiąć kołki rozporowe od dołu zderzaka - tak aby jego dół dało się odchylić,
III) odchylamy dół zderzaka i mamy do demontażu dwa plastiki 4 i 3 (w takiej kolejności), trzeba je odłączyć od kratki aby dało się je po kolei (dołem) wyjąć,
IV) 4 jest przymocowany do 3 czterema kołkami rozporowymi od góry, wyjąć kołki i 4 też wychodzi,
V) 3 jest przykręcone do kratki 5, pięcioma wkrętami, odkręcić, wyjąć (na 3 jest położony wężyk od spryskiwania świateł - nie ma z nim żadnego kłopotu)
VI) odkręcić dwa wkręty po brzegach kratki 5 (przykręcona jest do osłon halogenów),
VII) można wyjmować kratkę (tu górę kratki w zasadzie można ciągnąć do siebie - w stronę silnika, na dole odginamy rodzaj zapinki blokowanej przez element zderzaka i ciągniemy kratkę do siebie).
Może komuś się przyda.
#7
Napisano 12:17, 03.07.2019
No ja tylko cytowałem co mówi ESM Oczywiscie można kombinować bez zdejmowania zderzaka i fajnie że się ostatecznie udało.
ESM mówi np. że do demontażu halogenów też trzeba zdjąć zderzak a ja zakładałem dzienne OSRAMy bez zdejmowania zderzaka, jest ciasno ale po zdjęciu osłon od spodu da się.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, zderzak, plaster miodu, kratka
VIII
Mechanik →
Silniki →
Kolektor dolotu, przepustnica - moment dokręceniaNapisany przez kaer14 , 17 May 2024 VIII |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Silniki →
Czarny dum z wydechuNapisany przez Marek21 , 16 May 2024 VIII, Silnik |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Silniki →
Panewki oporowe do silnika R20A3Napisany przez Mariusz Vgen , 14 May 2024 VIII, Panewki |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
„Świergotanie” spod maskiNapisany przez Jerv , 13 May 2024 VIII |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wypadanie zapłonów - dziwny przypadekNapisany przez Wlr , 13 May 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych