XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 00:02, 01.07.2019
Mam problem ponieważ coraz częściej zauważam że gdy silnik się nagrzeje lub jadę gdzieś w trasie to auto traci nagle jakby moment obrotowy i słabo przyspiesza, nie wyskakuje, żaden check engine nie szarpie, nie kopci, nie wchodzi w tryb awaryjny (bo obroty się wkrecaja i można jechać powyżej 120 ) słychać że turbina się kręci lecz jest tak jakby przyduszony i w przedziale max momentu obrotowego nic się nie zmienia. Rano gdy odpalam silnik wszystko wraca do normy i auto przyspiesza normalnie. Niemam pomyslu co to może byc może filtr paliwa albo intercooler z góry dziękuję za pomoc
#2
Napisano 20:32, 01.07.2019
Wyczyść cooler. Jak to nie pomoże to może geometria stoi ale to już trzeba zrobić test hdsem.
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
#3
Napisano 21:33, 01.07.2019
Poza tym standard dla tego silnika to maf/map/imrc do wyczyszczenia/podania silikonu do rurek. Wszystko znajdziesz na forum. Pozdrawiam
Accord VI QP F23
Accord VI QP J30
Accord VII N22
Civic IX FK2 Tourer R18Z4
Accord VIII CU1 R20A3
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z szybami/centralnymNapisany przez Kemiter , 12 cze 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak składania lusterek i tylko częściowe sterowanieNapisany przez BarryPioter , 01 cze 2024 VII, vii, lusterka, elektryka |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ napędowy →
Accord vii automat 2.4 wyciek atf.. Wszytko mokreNapisany przez ferby22 , 27 maj 2024 VII, ATF wyciek silny |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych