XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 11:21, 07.12.2018
#2
Napisano 11:25, 07.12.2018
Na to epoksyd i lakier
Wysłane z mojego SM-A530F przy użyciu Tapatalka
#3
Napisano 14:30, 07.12.2018
A takie coś by nie wystarczyło. Nie chce mi sie malować w środku tych drzwi. Raczej myślałem o czymś mniej kosztownym i szybszym
#5
Napisano 15:52, 07.12.2018
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
#6
Napisano 15:56, 07.12.2018
Stez sie przed tym preparatem kompletna porazkahttps://www.cheminet...ray-400-ml.html
A takie coś by nie wystarczyło. Nie chce mi sie malować w środku tych drzwi. Raczej myślałem o czymś mniej kosztownym i szybszym
Wysłane z mojego SM-A530F przy użyciu Tapatalka
#7
Napisano 16:10, 07.12.2018
Accord II 85r ->Accord III 87r->Accord CB7 91->Accord CC7 94r->Accord CG8 99r ->Accord CM1 + Civic EP2 01r->CM1+ Civic IX 16r
#8
Napisano 19:20, 07.12.2018
Od kilku lat stosuję APP, naprawdę fajny produkt.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#9
Napisano 14:14, 13.12.2018
R-stop z app i na to tectyl i będzie dobrze
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#10
Napisano 10:59, 16.09.2021
Cześć
Odkopię by nie zakładać nowego.
U mnie problem jest z tylnymi prawymi drzwiami. Dolny rant już mocno zardzewiały, wcześniejsze zabezpieczenie nie pomagało. Otwory oczywiście drożne.
Dolny rant jest już mocno zardzewiały. Ten kawałek zagiętej blachy miejscami odpada. Najprawdopodobniej w tej przestrzeni zbiera się woda i tak dochodzi do korozji. Zdjąłem bok tapicerki by dostać się do środka i zobaczyć co tam jest. Generalnie śmierdzi wilgocią pomimo, że przez kilka dni drzwi się wietrzyły. W środku od spodu jest rdzawy nalot ale ręką ne wyczuwał wilgoci. Przez otwory też nie jestem w stanie dokładnie zaobserwować co jest w tej szczelinie przy samym rancie.
Co teraz z tym zrobić by drzwi jeszcze trochę wytrzymały. Nie zależy mi na wyglądzie. Byle nie zrobiła się dziura.
Na pewno muszę zedrzeć rdzę z wewnętrznej strony rantu i oderwać luźne kawałki zagiętej blachy. Ale co zrobić z miejscami gdzie blacha się mocno trzyma ale odstaje? Czym wypełnić tą przestrzeń by nie zbierała się tam woda?
I co zrobić ze środkiem? Powinno się to jakoś przeszlifować ale dojścia chyba za bardzo nie ma. Od spodu są małe otwory, ledwo palca się włoży. Może wyjąć głośnik?
Miejscami mam już wybrzuszenia od zewnętrznej strony drzwi przy rancie. Zostawić to czy już szlifować i zamalować?
Użytkownik cmsydney edytował ten post 11:01, 16.09.2021
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#11
Napisano 11:03, 16.09.2021
Użytkownik krzys_o edytował ten post 11:08, 16.09.2021
#12
Napisano 11:07, 16.09.2021
Zabawa z korozją to walka z wiatrakami, tym bardziej że drzwi w Twoim przypadku się już dosłownie rozpadają, także nie ma co ratować.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#13
Napisano 11:27, 16.09.2021
To że wyjdzie prędzej czy później to wiem. Ale jakby jeszcze przejechały bez dziury na wylot kilka lat dopóki nie wjadą razem z resztą do prasy to nie ma sensu wymieniać.
Od zewnątrz to łatwo czymś psiknąć. Ale co zrobić ze środkiem? Którędy psikać? Otwory boczne czy przez odpływowe? Próbować jakoś to zeszlifować? Przez otwór od głośnika będzie lepszy dostęp?
I co wcisnąć w szparę pomiędzy zagiętą blachą?
Użytkownik cmsydney edytował ten post 11:29, 16.09.2021
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#14
Napisano 11:33, 16.09.2021
Słuchaj po 1 nikt normalny się tego nie podejmie nawet. Po 2 musisz robić sam więc musisz kupić materiały ścierne, Chemie, lakiery itd. musisz mieć narzędzia którymi się posluzysz. Jak myślisz ile za to zapłacisz robiąc samemu? Wierz mi ale być może nawet taniej wyjdzie kupić drzwi.
Polecam też ten film
Użytkownik krzys_o edytował ten post 11:35, 16.09.2021
#15
Napisano 11:40, 16.09.2021
Materiały ścierne mam. Środki do zabezpieczania mam (podkłady epoksydowe, bitumy, neutralizatory rdzy, do wyboru). Nie mam zamiaru robić tak by to wyglądało. Tym bardziej, że będzie to od wewnątrz. Dlatego nie chce mi się bawić na chwilę obecną w nowe drzwi bo mogę to zrobić samodzielnie nawet bez żadnych dodatkowych kosztów.
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Rdza cl7 VII drzwi
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych