XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 08:16, 04.10.2018
Nie moge znaleźć watku na forum w ktorym bylby poruszany temat przekladki z diesla do benzyny ukladu wydechowego. Mam opcje na miejscu kupić niedrogi uklad wydechowy z diesla. Sama część od tej trojkatnej kryzy mocujacej po końcowy. Czy to pasuje do benzyny 2.0, czy inne mocowanie kryzy i kształt? Miałem juz raz końcowy z diesla w hondzie i nieźle brzmial a był cichy, wiec oprocz wizualnego braku koncowki raczej nie zaszkodzi.
W tej chwili poprzedni wlasciciel mojego acc tak zbeszczescil wydech ze wyglada jak ulep.
#2
Napisano 10:03, 16.10.2018
witam ponownie,
Nikt nic nie podejrzewa ani nie wie czy podejdzie bez przeróbek?
#3
Napisano 12:10, 16.10.2018
Problem pojawi się z tłumikiem końcowym. W benzynie końcówka tłumika jest zakrzywiona żeby "trafia" w otwór w zderzaku. W dieslu rura jest krótka, prosta i zakończona dieslowym fajfusem
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
#4
Napisano 12:39, 16.10.2018
#5
Napisano 13:15, 16.10.2018
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
#6
Napisano 19:00, 16.10.2018
Czyli trzeba dospawać końcówkę z benzyniaka ? ciekawe jak by to brzmiało
#7
Napisano 14:10, 11.12.2018
Witam, podpinam się pod temat ponieważ czeka mnie wymiana tłumika i nigdzie nie mogę znaleść ładnego kompletu do tourera 2.0 benzyna, wszędzie są tylko diesle i tu nasuwa mi się pytanie czy będzie pasował.
Z tego co widziałem to w dieslu nie ma tej środkowej puszki przed końcowym tłumikiem ale to chyba by nie była wada. interesuje mnie to czy ktoś już montował diesla do pb i czy wieszaki będą pasowały, dodam ze ukł. z ON jest wykonany z kwasówki wiec powinien tez być lepszy jakościowo.
ps. wiem ze końcowa bedzie skierowany w dół ale to nie problem.
#8
Napisano 14:18, 11.12.2018
Witam ponownie,
Jestem już ponad miesiąc po montażu. Generalnie w przypadku sedana:
- wydech z Diesla pasuje idealnie do K20A6, nie wymagało to żadnej przeróbki, nawet smutna końcówka jest idealnie na środku otworu w zderzaku,
- wydech jest dużo lepszej jakości niż benzyna - ma większą średnicę rur, łagodniejsze gięcia i jest częsciowo jak nie w całości przelotowy,
- gość który w tym samym czasie spawał mi plecionkę sam się pytał gdzie taki ładny używany wydech dostałem, ze jest z kwasówki - polecał wypolerować końcówkę,
- dźwięk wg mnie jest dużo ładniejszy i ciekawszy - na wysokich brzmi pięknie, na niskich czasem zaleci jak przy braku kata, ale może to być spowodowane brakiem uszczelki na kryzach łączących.
Nie wiem jak turas, ale wydaje mi się, że taka sama sytuacja jak w sedesie czyli bez obaw i komplikacji. Zabieg wg mnie oprócz kwestii wyglądowych dużo ciekawszy niż oryginał z Pb
Jak będzie cieplej to nagram jakieś flyby żeby każdy słyszał różnicę w dźwięku, bo w środku jest niezauważalna niemalże
#9
Napisano 15:36, 11.12.2018
Przydałaby się jeszcze hamownia przed i po
#10
Napisano 15:40, 11.12.2018
Przydałaby się jeszcze hamownia przed i po
myślisz, że było by gorzej bez usuwania czegokolwiek w postaci katalizatora itd.?
#11
Napisano 16:06, 11.12.2018
jeśli rury mają większą średnicę a tłumików jest mniej to powinno być lepiej
Jeśli zestaw z diesla oferuje mniejsze tłumienie przepływu to może być to ciekawa opcja w poprawienia wydechu tanim kosztem, i stanowić rozsądną alternatywę dla dużo droższej wymiany na wydech robiony indywidualnie z kwasówki.
#12
Napisano 17:26, 12.12.2018
Zresztą on też stwierdził że trzeba wymienić pierścień uszczelniający i tu mam kolejne schody... Byłem w intercarsie i w katalogach nic nie znaleźli tylko oryginał hondy za 140zl to prawie cały wydech od ON ma ktoś może wymiary tego pierścienia?
Panowie czyli ta opcja z zamontowaniem ON do Pb jest możliwa ale czy wszytko będzie ładnie pasowało za katalizatorem? Duża różnica w średnicy jest? Pytam żeby mi mechanik nie płakał jak będzie spawał
Zresztą on też stwierdził że trzeba wymienić pierścień uszczelniający i tu mam kolejne schody... Byłem w intercarsie i w katalogach nic nie znaleźli tylko oryginał hondy za 140zl to prawie cały wydech od ON ma ktoś może wymiary tego pierścienia?
#13
Napisano 18:44, 12.12.2018
Czy lepiej ?jeśli rury mają większą średnicę a tłumików jest mniej to powinno być lepiej
Jeśli zestaw z diesla oferuje mniejsze tłumienie przepływu to może być to ciekawa opcja w poprawienia wydechu tanim kosztem, i stanowić rozsądną alternatywę dla dużo droższej wymiany na wydech robiony indywidualnie z kwasówki.
Tego nie wie nikt jeśli się niepohamuje
Może być tak ,że na niskich jest ciut gor,ej ,ana wyższych ciut lepiej
#14
Napisano 21:32, 12.12.2018
Czy lepiej ?
Tego nie wie nikt jeśli się niepohamuje
Może być tak ,że na niskich jest ciut gor,ej ,ana wyższych ciut lepiej
Tego nie wiemy, ale powinno być lepiej niż gorzej? Customowe wydechy też są robione z rur o większych średnicach
#15
Napisano 18:34, 19.12.2018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z szybami/centralnymNapisany przez Kemiter , 12 cze 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak składania lusterek i tylko częściowe sterowanieNapisany przez BarryPioter , 01 cze 2024 VII, vii, lusterka, elektryka |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ napędowy →
Accord vii automat 2.4 wyciek atf.. Wszytko mokreNapisany przez ferby22 , 27 maj 2024 VII, ATF wyciek silny |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych