XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 17:56, 20.09.2018
#2
Napisano 20:00, 20.09.2018
Na początku sprawdziłbym rozkład siły hamowania (tak jak na przeglądzie). Później zweryfikowałbym opory toczenia kół, warto też sprawdzić i wyczyścić układ hamulcowy (tarcza, klocki). Czyszczenie układu jest corocznym elementem przeglądu B.
#3
Napisano 21:18, 20.09.2018
Też miałem coś podobnego i pierwsze objawy pojawiły się właśnie przy ostrym hamowaniu. Dodatkowo klocek w lewym tylnym kole zużył się bardzo szybko i słyszałem też ocieranie klocka o tarczę.
Po regeneracji tylnych zacisków mam spokój. Tylne zaciski to częsta przypadłość w VIII gen już ktoś o tym pisał.
Jedź do Seth i ogarnie Ci to w 2 godziny
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 21:22, 20.09.2018
#4
Napisano 21:15, 21.09.2018
Tylne zaciski lub zacisk powoli siada.
Rozebranie i prorządne przeczyszczenie i nasmarowanie powinno pomóc.
Pierwsze objawy u mnie pojawiły się prawie 3 lata temu, zrobiłem jak powyzej, następnie konserwacja co rok i narazie jest spokój.
#5
Napisano 21:26, 21.09.2018
Trzeba rozebrać i porządnie wyczyścić. Czasami klocki w jarzmie tak siedzą ze ciężko jest ruszyć, albo tloczek nie wraca
#6
Napisano 17:39, 23.09.2018
Kolego Burzowy zwróć też uwagę na prowadnice w zacisku czy nie są przypadkiem zamienione a z b to też może powodować grzanie hamulca.
Tomek
zawsze czarna perła Hania CG9>CL7>CU2 2.4 i-VTEC
#8
Napisano 13:19, 27.09.2018
#9
Napisano 21:51, 29.09.2018
Pewno że się da wiem co mówię zajrzyj do mojego tematu
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#11
Napisano 07:20, 30.09.2018
#13
Napisano 20:38, 27.10.2018
#14
Napisano 17:36, 03.11.2018
Panowie, jakich preparatów używacie do smarowania tłoczka i prowadnic? szykuje mi się ta sama robota u brata w ufoku i chciałbym przed robotą się odpowiednio zaopatrzyć
#15
Napisano 20:12, 03.11.2018
Do smarowania tloczka uzywam pasty od pulsar, a reszte smaruje ATE Plastilube i wszystko smiga jak ta lala
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
VIII
Mechanik →
Silniki →
Czarny dum z wydechuNapisany przez Marek21 , dziś, 09:14 VIII, Silnik |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Silniki →
Panewki oporowe do silnika R20A3Napisany przez Mariusz Vgen , 14 maj 2024 VIII, Panewki |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
„Świergotanie” spod maskiNapisany przez Jerv , 13 maj 2024 VIII |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wypadanie zapłonów - dziwny przypadekNapisany przez Wlr , 13 maj 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak pozycji,mijania,tablicy .Napisany przez StanleyX , 11 maj 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych