Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Pasek wielorowkowy

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 bartek000

bartek000
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:09, 19.08.2018

Witam. Potrzebuję kupić pasek wielorowkowy i z tego co zauważyłem są trzy długości. Może ktoś pomóc który będzie odpowiedni? 7PK1635 7PK2080 czy 7PK1633 autko to Accord VIII 2.0 156KM


  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8891 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 14:11, 19.08.2018

Wbij sobie Vin na japancars.ru i sprawdzisz.
Ale ten 2080 to już raczej za długi jak dobrze pamiętam

Wysłane z ALE-L21
  • 0

#3 Beryl

Beryl
  • Forumowicz
  • 438 postów
  • Skąd:SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive +
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 14:02, 04.12.2018

Co ile mniej więcej wymieniać pasek ? Mam nalatane 170 tyś i nie był wymieniany od nowości.

Nie jest popękany.

Jaką markę wybrać ? Rozbieżność cenowa jest spora, ale ogólnie nie ma znaczenia.


  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8891 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 18:20, 04.12.2018

Jak nie popękany, nie piszczy ani nie jest na końcu ogranicznika to bym się bardzo nie przejmował i przy jakimś następnym serwisie na spokojnie wrzucił pasek Bando.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#5 Paulo.

Paulo.
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Podlasie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Nav
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:53, 27.02.2021

Odświeżam temat. Sprawdziłem katalogi na japancars.ru i m-parts.pl i pokazuje mi dwa paski o kodach:

- 31110RL2G01 (Bando),

- 31110RL2G02 (Mitsuboshi). 

 

Przy tych numeracjach pojawiają się paski o wymiarach 7PK1633 i 7PK2080. Dodam, że na pasku w aucie nie mogę znaleźć żadnych cyfr, liter. 

 

Czy jedynym sposobem sprawdzenia jaki to rozmiar to wyjęcie paska? 

 

Przeglądałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na to pytanie. Poszukiwania dotyczą Accorda VIII 2.0.

 

Z góry dziękuję za pomoc w wyjaśnieniu sprawy : >


Użytkownik Paulo. edytował ten post 21:59, 27.02.2021

  • 0

#6 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2935 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 09:23, 28.02.2021

7PK2080
  • 0

#7 Paulo.

Paulo.
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Podlasie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Nav
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:00, 28.02.2021

7PK2080

 

Dzięki!

 

Odpowiedź na pytanie znalazłem również na tym filmie --> 


  • 0

#8 Marcino Accord viii

Marcino Accord viii
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Rudnik Nad Sanem
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:33, 02.03.2021

Witam ostatnio jak robiłem przegląd w moim accordzie zapytałem diagnosty co sądzi o kondycji paska wielorowkowego bo to już 12 lat i 135 kkm. Poswiecił lampką podotykał i powiedział że jest w bardzo dobrej kondycji bez pęknięć i jest miękki i żeby na razie nie myśleć o wymianie. Pasek oryginalny ale na wakacjach planuję dłuższą trasę(ok.4000 km.) i dla pewności chyba wymienię ten pasek albo chociaż nowy wrzucę do bagażnika dla spokojnej głowy. Co sądzicie przy jakim przebiegu wymienialiscie paski w swoich autach?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#9 Paulo.

Paulo.
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Podlasie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Nav
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:44, 02.03.2021

Z tego co ostatnio przeczytałem na ten temat, to pasek wypada wymienić wtedy, gdy widać na nim ślady zużycia. 

 

Mój Accord ma "nalatane" 169 tyś. km. Mechanik stwierdził, że na pasku widać ślady zużycia. Dla pewności postanowiłem go zmienić. Zaopatrzyłem się w Gates 7PK2080 za 63,99 zł.


Użytkownik Paulo. edytował ten post 11:44, 02.03.2021

  • 0

#10 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 06:07, 12.09.2022

U mnie Gates 7PK2080 wytrzymał około 20 tyś km bo po tym przebiegu zaczął hałasować, obecnie coś około 30 tyś km. Już szukam Bando a najlepiej OEM,


  • 0

#11 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6041 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 348
Wzorowa

Napisano 07:47, 12.09.2022

A ostrzegałem kilka razy na temat Gates, u mnie w n22 było podobnie, żeby było ciekawiej dayco wytrzymał kilka razy więcej przebiegu.

Zakładać najlepiej mitsuboshi lub bando i święty spokój.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#12 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5251 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 11:34, 12.09.2022

U mnie Gates 7PK2080 wytrzymał około 20 tyś km bo po tym przebiegu zaczął hałasować, obecnie coś około 30 tyś km. Już szukam Bando a najlepiej OEM,

OEM to bando
ale chyba OEM jak to zwykle bywa lepiej wykonany
  • 0
                       

#13 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6041 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 348
Wzorowa

Napisano 12:14, 12.09.2022

Bardzo długo szedł Gates jako OEM, na pewno na rynku USA/ Kanada bo miałem taki w cg3.

Rozrząd także gates lub unitta montowany.

W syfiku mam też chyba gates jako OEM...
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#14 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5251 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:58, 12.09.2022

Walnąłem. Chodzi mi oczywiście o VII
  • 0
                       

#15 Paulo.

Paulo.
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Podlasie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Nav
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:26, 01.11.2022

U mnie Gates 7PK2080 wytrzymał około 20 tyś km bo po tym przebiegu zaczął hałasować, obecnie coś około 30 tyś km. Już szukam Bando a najlepiej OEM,

 

 

A ostrzegałem kilka razy na temat Gates, u mnie w n22 było podobnie, żeby było ciekawiej dayco wytrzymał kilka razy więcej przebiegu.

Zakładać najlepiej mitsuboshi lub bando i święty spokój.

 

Będę dawał znać gdyby coś się działo. Jak na razie przy przebieg 21 tyś. km jest bez problemów. 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq