Najlepsza odpowiedź pepedombo , 17:21, 28.05.2018
Cześć,
Miałem bardzo podobne objawy w VII-ce i to jest wina sprzęgła - nie rozłącza się do końca wskutek zużycia (ostateczny objaw to będzie to, że zacznie ślizgać). Pedał chodził ciężko jak cholera, skrzypiało w sprzęgle pod maską, redukcje do 2, 3 ze zgrzytami, zgrzyty przy wrzucaniu pod górę wyższych (4+) biegów. Wymień sprzęgło a na nowo pokochasz swój samochód, ja tak miałem. Wszystkie trudności i zgrzyty jak odjął, pedał się zrobił lekki jak piórko. Nie zwlekaj z tym bo faktycznie skrzynia ucierpi.
Po demontażu jedna strona tarczy była na wykończeniu, druga była starta do nitów. Poza tym tarcza na wieloklinie wałka sprzęgłowego przesuwała się z dużymi oporami co było zapewne przyczyną nierównomiernego zużycia obu stron i niepełnego rozłączania.
Jaki przebieg auta ?
No trafiles w dyche
Sprzeglo chyba z fabryki bo "made in england", docisk juz zmeczony, oporowe to samo tarcza 'prawie zero' i sprezyny juz ze sladami obtarc. Zgrzytow nie bylo no ale w sama pore, w sumie wszystko dziala... i ten szok.
PS: Jakby ktos kiedys szukal to zalozony komplet aisin kh-063 na wszystkim wybite logotypy hondy.
Przejdź do postu