Witam. Założyłem do mojej Hani nowe oponki Dayton Touring 2 2.5/50/17. Wszystko ok oprócz delikatnego bicia kierownicy w przedziale 100/120 km na godzinę. Wróciłem się do wulkanizatora i na maszynie pokazało, że koło nie wyważone i wartość 20 na wyświetlaczu. Po doklejeniu ciężarka było ok. Pojeździłem parę dni i znowu czuje bicie w tym przedziale prędkości. Czy nowe opony muszą się jakoś ułożyć i po raz kolejny trzeba wyważyć? Dodam jeszcze, że zauważyłem, że wulkanizator nie usuwał starych, naklejonych odważników tylko doklejał następne. Bicie nie jest jakieś mega mocne, ale wyjeżdżam w trasę i mega to denerwuje. Pozdrawiam
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 19:45, 08.04.2018
#2
Napisano 20:25, 08.04.2018
#3
Napisano 15:22, 14.04.2018
Pytanie czy masz oryginalne alufelgi czy nie. W przypadku innych felg/alufelg trzeba używać pierścieni centrujących. U mnie powracające bicie, przy podobnej prędkości, było właśnie związane z pierścieniami, po prostu z czasem się wyrobiły... Wymiana pierścieni rozwiązała problem.
#4
Napisano 15:58, 14.04.2018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, problem, bicie, honda
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 May 2024 VII |
|
|
||
Honda
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Zaczęło siÄ™ od kluczyka...ðŸ˜Napisany przez Dymek103 , 12 May 2024 Honda, Accord VII, Tourer i 3 wiÄ™cej |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 May 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 May 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 May 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych