Zima, temperatura - 10, wszystko idealnie postanowiłem mojego i-dtec przegonić bo z regoly jeżdżę bardzo delikatnie mam go już ponad rok przebieg 180 tys. Po przejechaniu ostro 10 km bez żadnych problemów zaswieciła się rezerwa więc zjechałem na stacjie i zatankowałem lepsze paliwo milesPlus ze stacji Circle. Po opuszczeniu stacji i wrzuceniu ponad 3 tys obrotów wyskoczył check. Odczytałem błąd P0088 błąd wysokiego ciśnienia listwy.
Miałem cały bak więc się meczyłem dobre 500km zanim zeszło. Check kasowalem bo za każdym razem kiedy miałem but w podłodze przekraczajac 3 tys obrotów szarpało i kończyło się błędem. Jak temperatura na polu była koło 10 na plusie problem się przesuwał na wyższe obroty tak koło 3,5 tys lub nawet wyżej. Paliwo w końcu wyjezdziłem zatankowałem zwykłe NO na orlenie ale i tak od czasu do czasu czuje przy przyspieszaniu lekki spadek mocy i czasem gdy osiągne obroty wyżej niż 3,5 lubi poszarpac a czasem też check dojdzie.
Na dzień dzisiejszy trzymałem go 2, 3 bieg mocno do ponad 4 tys szukając szarpania i dopiero po 3 sekwencji zaczęło szarpać.
Jakieś pomysły? Wiem że trzeba sprawdzić ciśnienie i to też zrobię bo jestem umówiony na poniedziałek na testy. Może to wina filtra paliwa?
But w podłogę 2 potem 3 bieg potem 4 i było wmiare, lekko przyszarpało na końcu 4. Zwolniłem i od początku 2, 3 i 4 bieg zaczęło szarpać już przy 3,5tys 4 biegu. Zwolniłem, i kolejny raz 2 bieg potem 3 i już na trzecim przy 3 tys zaczęło szarpać i skończyło się to checkiem. Cała operacje wykonałem bez odpoczynku. Przy kolejnych testach w momencie szarpania hmm no dobra może nie do końca szarpania jak spadek mocy szarpało ale to na tym milesPlus, no i dalej w momencie spadku mocy jeszcze przed wyskoczeniem błędu odpuściłem nogę z gazu poczekałem z 5sek i depłem i samochód bez problemu doszedł do 4 biegu do ponad 4 tys obrotów.
Użytkownik lukasz_lo edytował ten post 23:47, 04.04.2018