Najlepsza odpowiedź przemkowal , 14:54, 09.11.2017
A szarpaki? Nic nie pokazują? Może któraś tuleja mówi do widzenia?
Przejdź do postuXIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Najlepsza odpowiedź przemkowal , 14:54, 09.11.2017
A szarpaki? Nic nie pokazują? Może któraś tuleja mówi do widzenia?
Przejdź do postuNapisano 12:36, 09.11.2017
Witam, szukałem i nie znalazłem podobnego problemu. Sytuacja wystepuje przy lekkim, szybkim manewrze, np ominięciu dziury, przy prędkości powiedzmy 100km/h. Kierownica wraca i mija środkowe położenie o mniej więcej tyle samo, ile nią machnąłem omijając dziurę, dopiero wtedy wraca na środek. Jak by to najprościej określić, zamiast wrócić na środek, to leci jak wahadło w drugą stronę i dopiero wraca. Gdzie szukać przyczyny? Dzieje się to bardzo szybko, na tyle szybko, że jakby całym autem rzuca wtedy. Opony 235/18/45, zużyte może w 1/3, ciśnienie właściwe. Geometria prawidłowa, no może poza lekkim negatywem z tyłu (mam gwint Teina, ale bez cambera), jednak wcześniej nie było problemów tego typu.
Użytkownik PanPrezes edytował ten post 13:36, 09.11.2017
Napisano 14:54, 09.11.2017 Najlepsza odpowiedź
A szarpaki? Nic nie pokazują? Może któraś tuleja mówi do widzenia?
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZÄ„D HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych