Witam mam problem z przewodem od wspomagania jest mała dziurka i przy skrętach ucieka płyn.Nie mogę nigdzie dostać tego weża czy można jakoś go zregenerować?I czy można jezdzic narazie z tą usterką?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 12:32, 25.10.2017
#2
Napisano 14:02, 25.10.2017
Witam
Jakiś czas temu miałem to samo
Przez pewien czas jeździłem z opaską ( zrobioną z dętki), ale lepiej (zanim się coś stanie ) oddaj do warsztatu gdzie mają możliwość zakucia nowego przewodu.
#3
Napisano 14:46, 27.10.2017
Przewód jest uszkodzony na tłumiku czy można to zakuć?
#4
Napisano 12:36, 30.10.2017
Przewód jest uszkodzony na tłumiku czy można to zakuć?
Na tłumniku? Przewód od wspomagania? Przecież on się nie łączy z tłumnikiem. On idzie od pompy wspomagania kawałek metalu potem wąż ciśnieniowy i przechodzi znów w rurkę metalową. To gdzie TY masz uszkodzony ten przewód? bo według zdjęcia to właśnie jest ten gumowy odcinek który się właśnie zakuwa.
#5
Napisano 13:06, 30.10.2017
Na tłumniku? Przewód od wspomagania? Przecież on się nie łączy z tłumnikiem. On idzie od pompy wspomagania kawałek metalu potem wąż ciśnieniowy i przechodzi znów w rurkę metalową. To gdzie TY masz uszkodzony ten przewód? bo według zdjęcia to właśnie jest ten gumowy odcinek który się właśnie zakuwa.
a jakie twoje odczucia po zakuciu ? działa jak należy czy pojawiły się jakieś nieprawidłowości ? przerabiałem ten temat w weekend i moje odczucia są mieszane
#6
Napisano 13:41, 30.10.2017
a jakie twoje odczucia po zakuciu ? działa jak należy czy pojawiły się jakieś nieprawidłowości ? przerabiałem ten temat w weekend i moje odczucia są mieszane
Nie widzę żadnej różnicy między oryginałem a przewodem zakutym ( na początku wydalało mi się ze jest gorzej ale to chyba tylko odczucie).
#7
Napisano 14:01, 30.10.2017
Nie widzę żadnej różnicy między oryginałem a przewodem zakutym ( na początku wydalało mi się ze jest gorzej ale to chyba tylko odczucie).
u mnie po wymianie samo wspomaganie działa ok, natomiast na postoju przy kręceniu są wyczuwalne lekkie wibracje na kierownicy i słychać lekkie wycie pompy, na zimnym ten objaw jest znacznie bardziej odczuwalny
sporo czytałem i większość ma taki problem po zakuciu, ale są i przypadki kiedy jest ok.
na plus na pewno cena naprawy vs. oem
#8
Napisano 14:22, 30.10.2017
u mnie po wymianie samo wspomaganie działa ok, natomiast na postoju przy kręceniu są wyczuwalne lekkie wibracje na kierownicy i słychać lekkie wycie pompy, na zimnym ten objaw jest znacznie bardziej odczuwalny
sporo czytałem i większość ma taki problem po zakuciu, ale są i przypadki kiedy jest ok.
na plus na pewno cena naprawy vs. oem
Nie takiego nie odczułem ani wcześniej ani teraz (minęło już ze 2 lata). Fakt że robił mi to znajomy mechanik ( który sam nie zakuwa ale jeździł gdzieś osobiście) i może to jest to, a może po prostu miałem dużo szczęścia
#9
Napisano 19:05, 07.11.2017
#10
Napisano 19:33, 12.06.2018
Koledzy, a da się ten przewód wyjąć od góry, bez kanału i luzowania magla?
Dołączam się do pytania. Mam nowy wąż, planuję go wymienić ale zanim rozgrzebię auto chciałbym wiedzieć czy da się od góry ten przewód wyjąć. Jego końcówka jest dość mocno zagięta i aby ją zdemontować trzeba ją przełożyć przez takie ciasne miejsce między tylną poduszką zawieszenia silnika a maglownicą. Byłbym wdzięczny za info od kogoś kto to robił czy da się to zrobić bez demontażu któregoś z tych elementów.
#11
Napisano 20:51, 22.07.2018
Witam,podlacze sie do pytania co kolega wyzej,mam zaraz na poczatku (za "zlaczka" metalowa)weza,dziurke jakby ktos szpilka przekul.Trzeba wymienic caly przewod?Nie ma innej mozliwosci?
#12
Napisano 07:08, 24.07.2018
spokojnie da się wyjąć przewód od góry. ja sobie rozpórkę wyciągam i mam nacinany klucz do przewodów hydraulicznych i tym odkręcam.tyle że poleci płyn z przewodu i zaleje magla i sanki
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#13
Napisano 19:21, 10.10.2018
#14
Napisano 22:34, 17.10.2018
w benzynach jest taki sam.
Mój Accord CM2: http://www.accordklu...-at-marekb1988/
#15
Napisano 16:41, 01.01.2019
Witam, mam pytanie. Problemem jest wyciek w górnej części węża, tam gdzie łączy się on w metalowej obejmie z drugim. Ponieważ nie mam możliwości zakucia go tu gdzie jestem muszę kombinować sam. Czy będzie to działać jeśli do połączenia użyję metalowej rurki jako łącznika wewnątrz pomiędzy przewodami i zacisnę na wężach opaskę zaciskową ? Czy ktoś wie jakie są średnice tych węży wewnątrz ? Takie same ?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z szybami/centralnymNapisany przez Kemiter , 12 cze 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak składania lusterek i tylko częściowe sterowanieNapisany przez BarryPioter , 01 cze 2024 VII, vii, lusterka, elektryka |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ napędowy →
Accord vii automat 2.4 wyciek atf.. Wszytko mokreNapisany przez ferby22 , 27 maj 2024 VII, ATF wyciek silny |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych