XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Stan oleju w skrzyni automatycznej, silnik 2.4
#1
Napisano 16:23, 23.10.2017
#2
Napisano 20:59, 23.10.2017
Honda ma bzika na punkcie lekkobieżnych smarowideł więc ten płyn może być relatywnie "rzadki".
Bardziej niepokojący może być kolor. Świeży ma kolor coś między różem a purpurą. Tutaj jest... nijaki taki.
Tak czy śmak jeśli nie jesteś pewien czy olej był zmieniany najlepiej po prostu zalej świeży, najlepiej ATF Hondy.
Wymiana statyczna jest praktykowana w ASO, natomiast jeżeli jesw cień możliwości, że jeśli olej wymieniano i zalano "nie-wiadomo-co" lepsza byłaby wymiana dynamiczna (droższa).
No i poziom oleju jak widać grubo poniżej minimum, czyli natychmiast do uzupełnienia.
#3
Napisano 13:24, 24.10.2017
Poziom miedzy tymi punktami to za malo? Chyba nie...
Zdjecie tego nie oddaje ale olej ma lekko rozowy odcien...
#4
Napisano 16:16, 24.10.2017
Użytkownik Sacrum edytował ten post 16:16, 24.10.2017
#5
Napisano 16:34, 24.10.2017
Natomiast kolor raczej (przynajmniej na zdjęciu) nie przypomina względnie świeżego ATF-a, raczej już taki pewnym przebiegu...
#6
Napisano 14:06, 25.10.2017
#7
Napisano 16:08, 25.10.2017
Jak wyzej. Zdjecie oleju na husteczce.
Nie jest najpiekniejszy ale chyba nie ma 120kkm?
Wydaje mi sie ze bylby ciemniejszy, ale ja nie wiem bo przyrownuje sobie go do silnikowego😁
Użytkownik pacio41 edytował ten post 17:54, 25.10.2017
#9
Napisano 19:39, 25.10.2017
Ja po 50 tys. miałem jednolity, jasny, powiedzmy lekko różowo-miodowy kolor (sorry, kobieta pewnie znalazłby lepsze określenie ) i mimo wymiany statycznej (jak to w ASO) czyli jakiejś połowy faktycznej objętości odzyskał czystą, jasnoróżową barwę, jest ledwie widoczny na bagnecie - w zasadzie poziom widać dopiero pod światło taki jest jasny.
Wg mnie u Ciebie nie jest zły, na pierwszym zdjęciu na końcówce bagnetu wydawał się dużo gorszy. Faktycznie mógł być wymieniany, choć nie wiem jaki interwał wymiany jest przewidziany w manualu VIII.
W VII generacji w instrukcji przedlifta wymiana przewidziana jest po 120 kkm, a w poliftowym manualu już bodajże po 60 kkm (? - jeśli się walnąłem niech ktoś mnie poprawi).
Skoro u Ciebie nie wygląda jakoś fatalnie to dla świętego spokoju ja wymieniłbym metodą statyczną tak jak to producent przewiduje. Nie popłyniesz specjalnie w koszty i spokój odzyskasz.
Niestety, nie jestem w stanie w tej chwili podać kosztów w ASO, nie mam pod reką faktur, sorry.
Użytkownik Pete edytował ten post 19:47, 25.10.2017
#10
Napisano 20:14, 25.10.2017
Dzięki za odzew, statycznie wymienię na pewno, trochę boję się kosztów przy dynamicznej skoro 1L ATF prawie 120 zeta...
Nie wiem tylko jak to z filtrem w tej skrzyni, w BMW wiem, że całą pokrywę dolna skrzyni się wymieniało bo tam był na stałe filtr zabudowany, tutaj od spodu to inaczej wygląda...
#11
Napisano 22:40, 25.10.2017
#12
Napisano 08:14, 26.10.2017
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
CU2 by rhaegar: http://www.accordklu...zarna-diablica/
#13
Napisano 09:35, 26.10.2017
Ten filterek to do automatu?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W serwisie nie wymieniają filtru w skrzyni, dwa poziom sprawdza się na ciepłym silniku, na twoim miejscu wymeniłbym ten olej przejechał 1000 km i wymienił drugi raz jeśli chcesz autem pojeździć dłuższy czas. Wymiany dynamicznej unikać.
#14
Napisano 11:35, 26.10.2017
W serwisie nie wymieniają filtru w skrzyni, dwa poziom sprawdza się na ciepłym silniku, na twoim miejscu wymeniłbym ten olej przejechał 1000 km i wymienił drugi raz jeśli chcesz autem pojeździć dłuższy czas. Wymiany dynamicznej unikać.
Dynamicznej unikać? A z jakich to powodów? Przecież chyba tylko w ten sposób mogę cały olej wymienić?
#15
Napisano 14:11, 27.10.2017
Dynamicznej unikać? A z jakich to powodów? Przecież chyba tylko w ten sposób mogę cały olej wymienić?
Po prostu wymiana statyczna jest bezpieczniejsza i pozwala obserwować, jaki wpływ na pracę skrzyni ma wymiana oleju. Dynamiczna jest ok, ale tylko jeśli zna się dobrze historię auta i serwisu skrzyni.
Ja wymieniam olej statycznie, ale raz za razem, co w praktyce pozwala na zmianę całego oleju. Zlewam z miski, oceniam stan oleju, uzupełniam poziom do wymaganego i pozwalam skrzyni popracować na wszystkich biegach.
Potem kolejna wymiana, i kolejna, aż do uzyskania zadowalającego efektu. W sumie nie pochłania to dużo więcej oleju niż wymiana dynamiczna, a w razie jakichś niepokojących oznak mogę proces bezpiecznie przerwać.
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Stan oleju;, Kolor oleju, Automat
VIII
Mechanik →
Silniki →
Kolektor dolotu, przepustnica - moment dokręceniaNapisany przez kaer14 , 17 maj 2024 VIII |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Silniki →
Czarny dum z wydechuNapisany przez Marek21 , 16 maj 2024 VIII, Silnik |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Silniki →
Panewki oporowe do silnika R20A3Napisany przez Mariusz Vgen , 14 maj 2024 VIII, Panewki |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
„Świergotanie” spod maskiNapisany przez Jerv , 13 maj 2024 VIII |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wypadanie zapłonów - dziwny przypadekNapisany przez Wlr , 13 maj 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych