XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wzrost oporów toczenia na Michelin Pilot Sport 2 225/45R18
#1
Napisano 16:30, 21.04.2010
#2
Napisano 17:57, 21.04.2010
kiedyś, 2.4 VII Tourer: http://www.accordklu...opic.php?t=6710
teraz: Impreza GL: http://www.accordklu...ic.php?p=546557
i E61 530d http://www.accordklu...pic.php?t=26226
#3
Napisano 18:10, 21.04.2010
#4
Napisano 17:48, 27.04.2010
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:45, 29.07.2010
michelinki byly glosniejsze, troche wiecej palil, na suchym rewelka, na mokrym zakrecie dostawaly uslizgow i kiepska (zadna) ochrona alufelg, szybko sie starly okolo 20000km.
bridgestonki cichsze, mniej pali, na mokrej prostej nie trzymaja sie tak jak michelinki (poznalem co to aquaplaning na nich)na suchym sa dobre, ZAJE**** ochrona felg, ten paseczek w licu czola - REWELKA, jak na razie zrobilem 15000km i mam 2/3 opony.
jak bede kupowal nowe to bridgestonki.
ps. felga jest ta sama szerokosc opon tez sie nie zmienila 225/40/18
#6
Napisano 21:44, 29.07.2010
...jak dla mnie fura No.1 na UK
To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/
www.typeaccord.co.uk
#7
Napisano 21:55, 29.07.2010
#8
Napisano 10:00, 01.08.2010
#9
Napisano 16:34, 06.08.2010
..dochodzi też do tego większa średnica koła.Czy ktoś z forumowiczów użytkował kiedyś auto na oponach Michelin Pilot Sport 2 o szerokości 225 i czy spotkał się ze zwiększonymi oporami toczenia a co za tym idzie zwiększonym zużyciem paliwa o około 1 litr ? Opony są całkowicie nowe i przejechałem na nich około 200 km. Powinno się to zmienić jak zostaną porządnie dotarte, ale z ciekawości pytam czy ktoś zauważył u siebie podobne zmiany oraz czy jest szansa, że po dotarciu opory toczenia spadną a wraz z nimi zużycie paliwa ? A może problem leży gdzie indziej...
18 przy 225/45 do już duże kółko.
Licznik zaniża przejechane kilometry w stosunku do kół 16"
#10
Napisano 11:23, 08.08.2010
nie sądzę aby był to błąd pomiaru, ten 1 litro to jest delikatnie rzecz ujmując w zasadzie podchodzi to pod 1,5 litra. opory wzrosły zaraz po zmianie z opon zimowych na nowe letnie.
Tzn ze Twoje letnie maja większe opory toczenia jak zimowe - PROSTE! (i nie jest to jakaś anomalia)
Ja mam zimówki i letnie 215/45 R17 i na zimówkach pali mi ok 0,5L mniej, a same opory to nawet na kierownicy czuć po wyjechaniu od wulkanizatora.
PS.: Do niedawna jeździłeś na zimówkach?
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych