XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Uderzenie i szarpniecie przy redukcji z 2 na 1 automat
#1
Napisano 08:51, 16.07.2017
#2
Napisano 10:25, 17.07.2017
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#3
Napisano 05:17, 19.07.2017
#4
Napisano 16:28, 23.07.2017
a jak sprawdzałes poduszki?
Chodzi mi glownia o tą podcisnieniowa (w sensie podlaczales wakuometr itd, sprawdzales napiecie na solenoidzie sterujacej tą ? )
__
#5
Napisano 09:11, 14.11.2017
Hds pokazał tylko błąd zbyt wysokiej temp sondy ale może to przez LPG
Jest wgrany ostatni soft i robiony był test skrzyni (podziękowania dla kolegi muzyczki) który pokazał że jest wszystko ok.
Po kilku miesiącach użytkownika auta zauważyłem że skok biegu nie występuje za każdym razem. Najbardziej jest odczuwalny przy spokojnym chamowaniu od biegu wyższego niż 2 i kiedy obroty przy redukowaniu spadną poniżej 0,5 rpm
Czasami jak wrzucę na D po chwili jest bujnięcie autem ale to rzadko.
#6
Napisano 13:45, 04.02.2022
Witam mam podobny problem, przy hamowaniu gdy skrzynia redukuje bieg z 2 na 1 jest spadek obrotów w okolice 400-500 co czasami powoduje zgaśnięcie silnika.
Acc VII 2.0 PB+LPG. Na LPG te obroty spadają bardziej a na benzynie mniej (tak do 550-600), więc raczej nie jest to problem ze skrzynią.
Zawory regulowane, przepustnica czyszczona i zaadaptowana. Nie ma żadnych błędów silnika.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Szarpie automat
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 May 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 May 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 May 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 May 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 Apr 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych