XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Klimatyzacja wyłącza się przy wysokich obrotach silnika.
#1
Napisano 15:42, 28.06.2017
Jeżdżę po mieście przy małych prędkościach sprężarka działa normalnie. Kiedy wyjadę na autostradę i jadę na wyższych obrotach silnika sprężarka przestaje działać. Przy ewentualnym zatrzymaniu się sprężarka zaczyna działać ponownie . Spotkał się już ktoś z czymś podobnym? Może ma ktoś też jakąś sugestię?
#2
Napisano 19:23, 28.06.2017
A po czym to poznajesz ? Przestaje chłodzić ?
Sprężarka u nas w Acco załącza się cyklicznie . Nie pracuje NON STOP.
#3
Napisano 00:32, 29.06.2017
#4
Napisano 19:38, 29.06.2017
Z tego co słyszałem klima się wyłącza przy dużych obciążeniach silnika, po powrocie do normalnej pracy powinna się załączyć na nowo - sama. Jeżeli żyję w błędzie to proszę niech mnie ktoś wyprowadzi, a jeśli mam racje to niech ktoś to mi potwierdzi
Pozdrawiam.
#5
Napisano 15:49, 30.06.2017
#6
Napisano 16:28, 30.06.2017
Może coś tam siada. Mi w ubiegłym roku padł przekaźnik i nie załączałą się sprężarka. Wymianili mi to za 50 zł i śmiga. Od razu bym z tym jechał do serwisu klimy, niech się wypowiedzą.
#7
Napisano 17:58, 30.06.2017
#8
Napisano 00:48, 01.07.2017
#9
Napisano 08:49, 28.07.2017
Mam ten sam problem. Dokładanie jest tak jak opisano. Przy jeździe ze stałą prędkością, przy obrotach powyżej 3000/ min klimatyzacja przestaje działać. Dzieje się to bez względu na to czy jest upał czy mróz. (zimą - nagłe parowanie szyb). Jest to bardzo irytujące zwłaszcza przy podróżowaniu na autostradzie. Radzę sobie w ten sposób, że na kilka sekund wciskam sprzęgło, puszczam pedał gazu. Wówczas klimatyzacja się załącza i przez 2 - 3 minuty działa normalnie mimo, że wracam do szybkiej jazdy i silnik ma ponownie wysokie obroty.
Na razie nie byłem w żadnym servisie, ale chodzi mi po głowie możliwa przyczyna. Dwa lata temu (jeszcze przed ujawnieniem się tej usterki) miałem robiony przegląd klimy i zwrócono mi uwagę, że chłodnica klimatyzacji (pomimo swojej szczelności)
jest bardzo zużyta tj. poszczególne kanały i te "włoski" odpowiedzialne za odprowadzanie ciepła są mocno "powycierane" i mechanik mówił, abym nie ustawiał chłodzenia na poziom maksymalny bo klimatyzacja się będzie wyłączać - będzie wzrastać ciśnienie w układzie i zabezpieczenie odetnie sprężarkę. Tak to zapamiętałem.
Biorąc pod uwagę, że minęły dwa lata, a ja mam ciągle tę starą, zużytą chłodnicę klimatyzacji, to może to jest przyczyna.
#10
Napisano 08:56, 28.07.2017
było już o tym nie raz.
w sprężarce jest zatopiony wyłącznik termiczny, który po osiągnięciu granicznej temperatury (bodaj 110 stopni) odcina napięcie od sprężarki, zapobiegając jej dalszemu przegrzaniu i spaleniu. jak temperatura opadnie, załącza ją z powrotem.
wygląda na to, że podczas wyższych obrotów, sprężarka zaczyna się niebezpiecznie grzać (a nie powinna) - stąd te problemy.
przyczyn szukać w serwisie klimy, bo widzę po Waszych postach że raczej nigdy tego nie rozbieraliście...
#11
Napisano 13:01, 28.07.2017
#12
Napisano 15:40, 28.07.2017
Blow zgadza się. Jednak przy chłodniejszych dniach działa normalnie ale przy upałach już gorzej Dzięki za doradztwo
bo w upały sprężarce bardziej gorąco, a w chłodne dni - chłodniej... - czyli wszystko się zgadza....?
#13
Napisano 15:56, 28.07.2017
bo w upały sprężarce bardziej gorąco, a w chłodne dni - chłodniej... - czyli wszystko się zgadza....?
Takjak najbardziej. To było do kolegi wyżej akurat
#14
Napisano 22:31, 28.07.2017
Trzeba tutaj zaznaczyć, że 'termik' może się spalić na dobre i wówczas klima już się nie załączy.
Wyższe obroty silnika to wyższe obroty sprężarki, czyli większe tarcie. Jeśli sprężarka ma zwiększone opory (w stosunku do takiej w pełni sprawnej) to prawdopodobnie te 3000 obr/min jest prędkościa przy której zaczyna się przegrzewać.
Być może za mało jest oleju w układzie, bądź jest zużyty (dawno nie wymieniany)?
Bardzo mała jest świadomość wśród użytkowników tego wynalazku, że układ klimatyzacji powinien być regularnie (co najmniej raz w roku) serwisowany. Podczas konserwacji w dobrym warsztacie wymieniany jest olej w układzie na nowy (i odpowiedni dla danej sprężarki). Olej w silniku wymieniamy co rok (lub częściej), a o innych układach zapominamy...
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
#15
Napisano 13:34, 08.08.2017
Witam
Mam pytanie odnośnie wylacznika termicznego w sprezarce.
Mianowicie - czy ktos z Was go kiedys wymieniał?
Gdzie dokladnie jest on umiejscowiony?
Czy jest do niego dostep bez zwalania sprezarki?
Mam uszkodzony ten wylacznik, musialbym go wymienic...
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Falowanie obrotów - HDS i diagnostyka problemu w GdyniNapisany przez Artur_3city , dziś, 18:06 VII, falowanie obrotów |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych