XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 23:27, 23.06.2017
#2
Napisano 05:41, 24.06.2017
Sciagnij gorna oslone silnika. Wydaje sie, ze do wymiany uszczelka wtryskiwacza, zrob jak najszybciej bo mozesz uszkodzic gniazdo wtryskiwacza w glowicy.
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#3
Napisano 17:28, 25.06.2017
#4
Napisano 22:57, 25.06.2017
#5
Napisano 13:54, 26.06.2017
#6
Napisano 14:34, 26.06.2017
Ta rurka EGR standard. Pada po 220 000 km.
W poszukiwaniu mocy...
#7
Napisano 23:33, 23.12.2017
Witam. Mam dokładnie taki sam problem jak na filmie. Przebieg jakieś 235 000 km (149 000 mil). Macie jakiegoś linka czego szukać? Na ebayu i allegro są różne rurki. I czy wymiana jest od dołu czy od góry silnika? Z góry dziękuje za pomoc!
Użytkownik MrBlue edytował ten post 00:38, 24.12.2017
#8
Napisano 13:24, 24.12.2017
#9
Napisano 12:43, 28.12.2017
W ASO w Belfaście wołają za nią 210 funtów. Znalazłem na szrocie z rozbitka z przebiegiem 54k mill za 100 funtów. Czy trzeba wymienić też uszczelki na nowe? Pytam bo to kolejne 24 funty za dwie i trzeba czekać. Kolega w CR-V 2.2 ICDTI użył starych jak podobną rurkę wymieniał. Ale u niego dostęp jest prosty a w I-DTEC już nie. Wolał bym 2x nie robić. Przy okazji planuje wymienić płyn chłodzący, bo i tak trzeba go spuścić do tej naprawy.
Odnośnie spawania to widziałem taką na eBayu za 90 funtów pospawaną. Ktoś obspawał dookoła rury pęknięcie na wewnętrznej harmonijce. U mnie pękła w tym samym miejscu. Udało nam się zrobić zdjęcie i widać okopcone miejsce z którego wydostają się spaliny. Wymiana prawdopodobnie w przyszłym tygodniu
Użytkownik MrBlue edytował ten post 12:48, 28.12.2017
#10
Napisano 13:14, 28.12.2017
Uszczelki miałem na wszelki wypadek gdyby się okazało, że stare do wymiany. Okazało się, że nowe nie były potrzebne i zwróciłem je do sklepu. Według informacji , które uzyskałem w większości przypadków nowe uszczelki nie są potrzebne. Płyn chłodniczy wymieniłem bo i tak miałem to zrobić, w sumie termin miałem zarezerwowany do mechanika właśnie na wymianę płynu, a w międzyczasie pękła rurka...Gdyby ktoś chciał się bawić w naprawy to mam starą rurkę. Problem tylko w tym, że wymiana jest kłopotliwa i w przypadku niepowodzenia nie ciekawie ponownie to rozbierać.
#11
Napisano 14:45, 28.12.2017
Jeżeli rurka jest zbyt cienka na spawanie lub jest pęknięta w zagłębieniu harmonijki, to można spróbować lutowania twardego miedzią. Takie złącze wytrzymuje temperaturę 1000-1100 stopni, więc w zupełności wystarczy. Dobry hydraulik z palnikiem powinien sobie z tym poradzić.
#12
Napisano 00:38, 13.01.2018
#13
Napisano 18:16, 13.01.2018
#14
Napisano 20:44, 19.01.2018
Byłem w ASO. Moja Hanka ma 8 lat i jakieś 235tkm. Pani za biurkiem powiedziała, że to nie ma znaczenia i musze umówić się na stwierdzenie usterki a potem oni wyślą raport do Hondy i za 2 dni będzie odpowiedź. I tak zrobiłem. Honda zgodziła sie pokryć koszt części a ja miałem zapłacić za robote 180 funtów. Postanowiłem zrobić to we własnym zakresie. Dzisiaj będzie wymiana plus nowy płyn chłodzący. Historia dotyczy ASO w Belfaście w UK.
hejka , czyli dali czy nowa czesc ? i zrobiles sam ? wymienialem ze 3 lata temu samemu i kupilem uzywke problem powrocil ...
Manchester pozdrawiam
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
|
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
prosba o pomoc w diagnozie - sprzegloNapisany przez chilli.jazz.man , dziś, 11:11 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Silniki →
Kolektor dolotu, przepustnica - moment dokręceniaNapisany przez kaer14 , 17 maj 2024 VIII |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Silniki →
Czarny dum z wydechuNapisany przez Marek21 , 16 maj 2024 VIII, Silnik |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Silniki →
Panewki oporowe do silnika R20A3Napisany przez Mariusz Vgen , 14 maj 2024 VIII, Panewki |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
„Świergotanie” spod maskiNapisany przez Jerv , 13 maj 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych