Witam. Pisałem już tu wcześniej na forum. Od dłuższego czasu męczę się niemiłosiernie z jakaś usterka. Mianowicie mam Honde Accord VII 2.2 ctdi, od jakiegos czasu turbo zaczęło dziwnie gwizdac. Wczesniej jeszcze powyzej 3 tys obrotow czasem zapalal sie check engine a auto wchodzilo w tryb awaryjny. Błąd w ciągu dnia sam znikał. Jezdzilem po mechanikach, to jeden mi powiedzial ze turbo wypalone i tylko wymiana, a drugi ze wtryski. Troche to dziwne mi sie wydawalo, bo auto chodzi bardzo dobrze, nie kuleje na obrotach ani nic. Ostatnio zauwazylem ze auto poci mi sie w okolicy intercoolera. Postanowilem to sprawdzic i znalazlem nieszczelnosc, dosyc duza. Juz teraz podczas jazdy slysze swist, to z tego intelcoora. Zamowilem nowa czesc i czekam az przyjdzie. Teraz pytanie moje do Was, czy to mozliwe ze te wszystkie dolegliwosci to przez ten intelcoorer? Dodam tylko, ze na dniach Honda zaczela mocno kopcic, gdy wkrecam ja na obroty, mam nadzieje ze po wymieniane intercoolera ten problem zniknie, Pozdrawiam
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Honda kopci, dziurawy interccoler
#1
Napisano 09:31, 16.05.2017
#2
Napisano 09:47, 16.05.2017
Jeśli jest dziura to musi gwizdać bo turbina wytwarza nadciśnienie, pytanie podstawowe czy z tej dziury wydobywa się olej. Jeśli rzuca mocno to turbo do regeneracji jeśli są tylko śladowe ilości to pozostaje uszczelnić intercoolera i cieszyć się jazdą dymienie też powinno zniknąć. Co do wtrysków to w pierwszej kolejności robi się próbę przelewową a później regeneruje się wtryski.
#3
Napisano 09:57, 16.05.2017
Jeśli jest dziura to musi gwizdać bo turbina wytwarza nadciśnienie, pytanie podstawowe czy z tej dziury wydobywa się olej. Jeśli rzuca mocno to turbo do regeneracji jeśli są tylko śladowe ilości to pozostaje uszczelnić intercoolera i cieszyć się jazdą dymienie też powinno zniknąć. Co do wtrysków to w pierwszej kolejności robi się próbę przelewową a później regeneruje się wtryski.
Cos tam rzuca tym olejem, ja turbo regenerowalem. Jeden mechanik powiedzial ze turbo wypalone, pojechalem do drugiego to powiedział ze ten pierwszy mozg ma wypalony i wymienil mi tam jakas lopatke i wyczyscil bo ona sie przycinala. Czeski film Dziękuje za odpowiedz
#4
Napisano 21:07, 16.05.2017
A czy ta nieszczelność jest na lamelkach chłodzących czy może przy plastikowej podstawie?
Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Honda, Accord, diesel
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 May 2024 VII |
|
|
||
Honda
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Zaczęło siÄ™ od kluczyka...ðŸ˜Napisany przez Dymek103 , 12 May 2024 Honda, Accord VII, Tourer i 3 wiÄ™cej |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 May 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 May 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 May 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych