Najlepsza odpowiedź pawel84j , 19:55, 04.05.2017
Przez otwór rewizyjne Przejdź do postu
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Najlepsza odpowiedź pawel84j , 19:55, 04.05.2017
Przez otwór rewizyjne Przejdź do postu
Napisano 19:12, 04.05.2017
witam,
powoli zaczynam się przymierzać do wymiany oleju w skrzyni biegów (manualnej) i mam pytanie do osób, które w tej skrzyni wymieniały już olej;
w I-DTECu otwór wlewu oleju MTF jest od góry - pod obudową filtra powietrza; jest dosyć trudno dostępny - bez demontażu obudowy filtra powietrza właściwie dostęp jest niemożliwy;
od dołu są dwie śruby - do otworu rewizyjnego i do spustowego;
czy jeśli od dołu spuszczę olej to mogę nowy wlać przez otwór rewizyjny? Powiedzmy przy pomocy wężyka i np. strzykawki? Czyli dolewam do momentu, aż przez otwór rewizyjny zacznie się wylewać olej, wkręcam śrubę i to wszystko? - czy tak będzie ok?
czy jednak koniecznie trzeba wlać 2.2 litra od góry - po wcześniejszym demontażu obudowy filtra? Jest to do zrobienia - ale "książkowa" metoda wydłuży pewnie kilkakrotnie czas całej operacji;
pozdrawiam
Napisano 19:55, 04.05.2017 Najlepsza odpowiedź
Napisano 20:10, 04.05.2017
Użytkownik piotr2012 edytował ten post 20:11, 04.05.2017
VIII
Mechanik →
Silniki →
Kolektor dolotu, przepustnica - moment dokręceniaNapisany przez kaer14 , 17 maj 2024 VIII |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Silniki →
Czarny dum z wydechuNapisany przez Marek21 , 16 maj 2024 VIII, Silnik |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Silniki →
Panewki oporowe do silnika R20A3Napisany przez Mariusz Vgen , 14 maj 2024 VIII, Panewki |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
„Świergotanie” spod maskiNapisany przez Jerv , 13 maj 2024 VIII |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wypadanie zapłonów - dziwny przypadekNapisany przez Wlr , 13 maj 2024 VIII |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych