Najlepsza odpowiedź pawel84j , 19:55, 04.05.2017
Przez otwór rewizyjne Przejdź do postu
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Najlepsza odpowiedź pawel84j , 19:55, 04.05.2017
Przez otwór rewizyjne Przejdź do postu
Napisano 19:12, 04.05.2017
witam,
powoli zaczynam się przymierzać do wymiany oleju w skrzyni biegów (manualnej) i mam pytanie do osób, które w tej skrzyni wymieniały już olej;
w I-DTECu otwór wlewu oleju MTF jest od góry - pod obudową filtra powietrza; jest dosyć trudno dostępny - bez demontażu obudowy filtra powietrza właściwie dostęp jest niemożliwy;
od dołu są dwie śruby - do otworu rewizyjnego i do spustowego;
czy jeśli od dołu spuszczę olej to mogę nowy wlać przez otwór rewizyjny? Powiedzmy przy pomocy wężyka i np. strzykawki? Czyli dolewam do momentu, aż przez otwór rewizyjny zacznie się wylewać olej, wkręcam śrubę i to wszystko? - czy tak będzie ok?
czy jednak koniecznie trzeba wlać 2.2 litra od góry - po wcześniejszym demontażu obudowy filtra? Jest to do zrobienia - ale "książkowa" metoda wydłuży pewnie kilkakrotnie czas całej operacji;
pozdrawiam
Napisano 19:55, 04.05.2017 Najlepsza odpowiedź
Napisano 20:10, 04.05.2017
Użytkownik piotr2012 edytował ten post 20:11, 04.05.2017
VIII
Mechanik →
Audio / DVD / Navi / CB →
Fabryczna NAVI gubi sygnał GPSNapisany przez krystian25 , 23 wrz 2024 VIII |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak świateł postojowych.Napisany przez Grzegorz Wwy , 14 wrz 2024 VIII, Postojowe światła |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Układ kierowniczy →
Problem z EPSNapisany przez krupi94 , 11 wrz 2024 VIII, EPS, CU2 |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Wnętrze →
Wygięte mocowanie pręta sprężynującego klapę bagażnika (sedan)Napisany przez Matt7PL , 31 sie 2024 VIII |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
Szarpie w zakresie 40-60 km/hNapisany przez michal750 , 24 sie 2024 VIII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych