Cześć wszystkim.
Od niedawna jestem posiadaczem Hondy Accord VII.
I od początku mam problemy z układem kierowniczym/zawieszeniem.
Na przeglądzie przed kupnem dowiedziałem się, że bardzo mocno zniszczone są górne sworznie wahaczy przednich oraz tulejki stabilizatora tył. Wszystko inne miało być w dobrym stanie.
Podczas jazdy czułem jakby zwłaszcza na nierównościach kierownica dość dziwnie pracowała jednak myślałem, że to wina mocno wybitych sworzni. Zaraz wymieniłem sworznie i tulejki tył ale jednak z tym nic się nie zmieniło. Do tego zauważyłem na dziurach delikatne stukanie prawej strony przedniego zawieszenia. Za jakiś czas robiłem przegląd i dowiedziałem się, że przyczyną może być tuleja wahacza przedniego "ale raczej niekoniecznie bo delikatnie widać zużycie". Tydzień temu znów wybrałem się do innej stacji diagnostycznej i tym razem dowiedziałem się, że przyczyna stukania jest prawy łącznik stabilizatora i gumy stabilizatora. Na jutro jestem umówiony na wymianę łącznika stabilizatora i gum stabilizatora prawej strony. Dodaję filmik jak to wygląda. :
https://www.youtube.com/watch?v=X5nelBtJqUc
Dodatkowo zmieniłem komplet felg z oponami, sprawdziłem wyważenie kół.
Przy hamowaniu z dużych predkości występuje bicie kierownicy ale przypuszczam, że to może być spowodowane jakimś nierównościami na tarczach hamulcowych, które chce przetoczyć w najbliższym czasie.
Czy ma ktoś pomysł co może powodować taki problem? Może przy okazji rozkręcania zawieszenia warto wymienić jeszcze jakiś element, który może to powodować a nie jest zbyt drogi?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź