Witam!
Posiadam Hondę Accord CN1 2.2 I-CTDI 2004r.
Dzisiaj podczas jazdy zauwazyłem problem z turbo lub jakimś podzespołem od turbo. Sprawa wygląda następująco.
Jadąc spokojnie wszystko gra, dopiero przy dodaniu gazu powyzej 2.5k obrotów samochod traci moc i tak jakby turbo przestaje dmuchać. Do 2.5k obrotów wszystko jest dobrze, słychać jak turbo działa i czuć na przyspieszeniu, powyzej tych obrotów tak jakby turbo przestało działać.
Podjechałem do mechanika, podpiął komputer, ku mojemu zdziwieniu nie pokazało ani jednego błędu, turbo tez jest sprawne, bo auto nie kopci ani nie bierze oleju.
Nie zaświeciła się ani jedna kontrolka, uzytkuję tylko i wyłącznie JA to auto, więc nic wiem, ze nie było zadnej sytuacji typu nagle szarpanie, jakiś dziwny dźwięki itd.
Proszę osoby, które mogą coś wiedzieć w tym temacie o podpowiedź.
Pozdrawiam!
Bar00n
Jezeli zły dział przepraszam, nie wiedziałem, w którym dodać, szukałem podobnego tematu, lecz niestety nie znalazłem.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Accord 2.2 I-CTDI problem z turbo?
#1
Napisano 18:55, 23.03.2017
#2
Napisano 21:04, 23.03.2017
Zajechałem za parking odczekałem chwile, zgasilem silnik. Po ok 10 min odpalenie jazda i to samo. Zero błędów, nowy filtr paliwa, itp
Czujniki map i inne czyszczę co jakiś czas, olej średnio co ok 10-12tys castrol 5w30. Aktualnie jestem na urlopie i pare razy sie przejechałem w tych okolicach 2.5 tys i tym razem zero oznak wiec dalej nie wiem co to mogło być.
#3
Napisano 21:19, 23.03.2017
Bar00n pojeździjcie z mechanikiem z podpiętym skanerem monitorując różne parametry jak ciśnienie doładowanie, ciśnienie paliwa, wskazania ciśnienia w kolektorze przez MAP sensor itd. inaczej będziemy mogli tylko zgadywać ...
Dodatkowo przedlift N22A2 źle toleruje inne filtry paliwa niż Bosch, wymień jeżeli masz innej firmy.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#4
Napisano 06:29, 24.03.2017
Filtr jest kupiony z ASO i nie było zadnych problemów, filtr był wymieniany we wrześniu i wszystko było dobrze.
#5
Napisano 09:38, 24.03.2017
100tys km i nigdy nic sie nie działo, w trakcie podlaczylem skaner elm i wszystko wyglądało ok, ciśnienie paliwa i reszta w normie, tylko nie moge sprawdzić jakie ciśnienie pompuje turbina.
#6
Napisano 13:45, 24.03.2017
Może przycina się zmienna geometria?
#7
Napisano 13:46, 24.03.2017
W obydwu przypadkach mogą przelewać wtryski, warto zrobić próbę przelewową.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#8
Napisano 21:10, 24.03.2017
#9
Napisano 22:03, 24.03.2017
#10
Napisano 12:52, 25.03.2017
Po prostu na najwyższym biegu przy depnięciu w podłogę silnik jest najbardziej obciążony i turbo ładuje największe ciśnienie.
#11
Napisano 19:53, 27.03.2017
A nie jest za to czasami odpowiedzialny ten zaworek - filterek co idzie do niego podcisnienie? Muszę go jutro "załączyć" razem wężykiem i sie przejechać czy bedzie różnica czy bez zmian bedzie. Gdzieś czytałem ze właśnie on zalancza zmienna geometrie powyżej 2,5 tys.
#12
Napisano 14:14, 29.03.2017
Właśnie można też spróbować obejść ten zaworek, który jest na górze silnika obok wtrysków i połączyć przewody podciśnieniowe na stałe.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#13
Napisano 14:37, 29.03.2017
Elektrozawór sterowania turbiny (tzw. N75 w Vagach). On nie załącza geometrii, ale płynnie steruje podciśnieniem, które z kolei odpowiednio przestawia sztangę od zmiennej geometrii (za pomocą tzw. gruszki).
#14
Napisano 16:15, 29.03.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, 2.2ictdi, accord, turbo
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych