XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 19:04, 21.02.2017
#2
Napisano 19:21, 21.02.2017
Wszystko zależy od poprzednich właścicieli jak wszystkie płyny i części były wymieniane na bieżąco to taki przebieg nie jest straszny , wiekszość samochodów z zachodu ma kręcone o przebiegi o jakieś 100 tyś a jak ładne wyglądają i dobrze jeżdżą . Więc każdy przypadek trzeba osobno rozpatrywać .
#3
Napisano 19:25, 21.02.2017
Użytkownik Wlodar edytował ten post 19:25, 21.02.2017
#4
Napisano 19:56, 21.02.2017
#5
Napisano 20:07, 21.02.2017
#6
Napisano 20:47, 21.02.2017
#7
Napisano 20:49, 21.02.2017
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#8
Napisano 21:03, 21.02.2017
#9
Napisano 13:06, 22.02.2017
Zgadza się przebilem niedawno 340 tys km głównie trasy auto ma na karku . Zapierdziela aż miło na wiosne planuje podejść do remontu sprzegla jeśli regulacja wysprzeglika nic nie da i powymieniam elementy zawieszenia bo cześć gum z tylu sparciala i jest spekana. I pomimo dzisiejszej przygody z poliuretanem chyba i on zawita z tyłu. MoLiwe ze jeszcze słynne camber y wsadze co by ten negatyw mały zniwelowac..Kolega "Lakatus" ma jeszcze większy przelot..Coś pod 340tkm..Jak się mylę to niech mnie poprawi👍😎
Użytkownik lakatus edytował ten post 13:10, 22.02.2017
#10
Napisano 13:08, 22.02.2017
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#11
Napisano 13:14, 22.02.2017
Ja to mam czasem nieźle dziury w mozgu choć jem magnezu i orzechów włoskich na potęgęUfff dobrze pamiętałem, lecytyny jeszcze nie muszę brać👍😎
#12
Napisano 22:18, 23.02.2017
Ciekawe jak jest później ze sprzedażą auta z tak dużym przebiegiem.
#13
Napisano 22:50, 23.02.2017
Jak widzisz mam 340 tys km silnik do tej pory nie stuka nie puka pracuje równo ma bdb kompresje
Mam jakiś endoskop pozycżony może uda mi się zajrzeć do środka cylindrów to nie omoeszkam wstawić i zaprezentować jak ten silnik wygląda po 340 tys km w tym po ok 100tys km na gazie
Użytkownik lakatus edytował ten post 22:51, 23.02.2017
#14
Napisano 23:16, 23.02.2017
Ja wiem, że te 340 tys wcale o niczym złym nie świadczy, ale wydaje się, że kupujący boją się takich wartości na budziku i wolą jak jest około 200, nieważne czy prawdziwe, czy skręcone. Napisałem o tym bo ciekaw jestem jak wygląda w praktyce sprzedawanie auta z przebiegiem powyżej " średniej rynkowej".
Był gdzieś na yt film na którym gość pokazał swoje ACC po 500 000km - zero niepokojących objawów.
#15
Napisano 00:29, 24.02.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 May 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 May 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 May 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 May 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 Apr 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych