No to bardzo wskazuje na typowy dla HA VII problem półosi/przegubu. Wibracje tylko przy mocnym gazowaniu na drugim biegu w przedziale 40-60km/h. Ustają po odpuszczeniu gazu, nie występują przy lżejszym przyspieszaniu. Miałem to samo.
Trzeba najpierw sprawdzić co się konkretnie dzieje. A koszty zależą od tego co się dzieje i jak szybko/jak trwale/jaką metodą chcesz to naprawić i ile czasu spędzić u mechanika.
U mnie takie objawy powodowało to co myślę jest przyczyną w jakichś 80% przypadków czyli prawy przegub wewnętrzny. Kupiłem oryginał w ASO (przegub plus zestaw naprawczy) za ok 1650zł plus wymiana u mechanika za 150zł. Oryginał można dostać taniej ale trzeba czasem poczekać (Haparts, Jaruś).
Nie wiem czy są zamienniki przegubów które od nowości nie mają problemów i od razu je wyrzucisz lub będziesz reklamować. Kolega sobie zniszczył wieloklin półosi pośredniej zakładając zamiennik przegubu i w końcu całą używaną półoś kupował z półosią pośrednią... Widziałem też całe kompletne zamienniki półosi w sprzedaży ale to zapewne chińszczyzna. Można też regenerować przegub ale to raczej na krótko tj. jak chcesz sprzedać auto mało inwestując.
Coś z tym zrobić trzeba bo jeżeli na razie jest to tylko przegub to później te wibracje wykończą wieloklin na półosi pośredniej i łożysko podpory.
U niektórych kolegów dopiero wymiana obu przegubów wewnętrznych rozwiązywała problem. U niektórych był to lewy przegub a nie prawy.
Użytkownik klosz007 edytował ten post 13:17, 17.02.2017