Witam mam problem tego typu,że gdy rano wsiadam do samochodu strasznie wyje pompa przy skręcaniu w miejscu kołami gdy trochę pojezdzę nie ma już tego wycia co to może być?Gdzie jest dokładnie zbiorniczek wyrównawczy płynu od wspomagania?czy to jest ten zbiorniczek kótry dodałem w zalączniku?Jeśli tak to jest płyn na minimum.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 19:01, 23.01.2017
#3
Napisano 20:00, 23.01.2017
#4
Napisano 20:40, 23.01.2017
Spróbuje dolać płynu kiedy sprawdzac stan płynu gdy silnik jest zimny czy to nie ma znaczenia?Dolać płyn do maksimum?
#5
Napisano 21:07, 23.01.2017
Dolej ma max na ciepłym to będziesz miał pewność że będzie ok.
#6
Napisano 21:16, 23.01.2017
https://youtu.be/7YC_XmaCR6k
Wysłane z NOKIA 5110
Użytkownik danielo333 edytował ten post 21:19, 23.01.2017
#7
Napisano 15:26, 15.02.2017
Witam ponownie czy możliwe że moim problemem był gęstniejący płyn od wspomagania?Pytam bo gdy były mrozy strasznie huczało a teraz gdy jest temp na plusie wszystko ładnie chodzi?
#8
Napisano 16:16, 15.02.2017
W Civicu gdy gęstniał mi płyn i dodatkowo załamywał się wąż co zmniejszało jego światło to był opór na kierownicy przy skręcaniu i odgłos bardzo głośnego wycia. Po wymianie jednego przeowdu i udrożnieniu układu z nowym olejem wszystko wróciło do porządku.
Sądzę, że problem będzie ten sam i nie ma się wstępnie czego obawiać.
PS. Jak wtedy przymroziło do -18, to nie mogłem na rondzie skręcić ;P
W garażu przy +5 efekt był tylko chwilę na początku po odpaleniu i bardzo mocnym skręcaniu.
Użytkownik AntonioPL edytował ten post 16:17, 15.02.2017
#9
Napisano 09:08, 16.02.2017
Witam ponownie czy możliwe że moim problemem był gęstniejący płyn od wspomagania?Pytam bo gdy były mrozy strasznie huczało a teraz gdy jest temp na plusie wszystko ładnie chodzi?
Tak, aczkolwiek to już powolutku koniec pompy wspomagania - ale koniec to znaczy ,ze ona może jeszcze i 3 lata przelatać bez problemu i tylko przy dużych mrozach powyje
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#10
Napisano 10:25, 16.02.2017
#11
Napisano 22:52, 23.02.2017
#12
Napisano 22:54, 23.02.2017
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#13
Napisano 20:59, 24.02.2017
Odnośnie Accorda to może trzeba zrobić listę z typowymi awariami np. jak tu pompa wspomagania. U mnie była regenerowana bo wyła niemiłosiernie i ciekła bardzo mocno. Warto zregenerować już teraz żeby później mieć spokój.
#14
Napisano 21:24, 01.03.2017
#15
Napisano 23:38, 02.03.2017
Tak, aczkolwiek to już powolutku koniec pompy wspomagania - ale koniec to znaczy ,ze ona może jeszcze i 3 lata przelatać bez problemu i tylko przy dużych mrozach powyje
kumpel przejeździł w Civic, 6 lat na wyjacej pompie i w sumie nadał żyła ale trafił okazyjnie w fajnej cenie używke
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZÄ„D HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych