Najlepsza odpowiedź niachu , 19:09, 14.11.2016
Kolego, tutaj masz filmik co i jak należy zrobić aby odseparować dolot od cieczy chłodzącej:
Też mam zamiar się za to zabrać, także powodzenia
Przejdź do postuXIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Najlepsza odpowiedź niachu , 19:09, 14.11.2016
Kolego, tutaj masz filmik co i jak należy zrobić aby odseparować dolot od cieczy chłodzącej:
Też mam zamiar się za to zabrać, także powodzenia
Przejdź do postuNapisano 23:39, 13.11.2016
witam!jak w tytule chciałbym odseparować kolektor ssący oryginalny od podgrzewania cieczą chłodzącą bo przecież jak się silnik zagrzeje to kolektor dolotowy działa jak kaloryfer podgrzewając powietrze dolotowe...założyłem już uszczelkę termo i odseparowałem od głowicy silnika oraz wyłączyłem podgrzewanie przepustnicy oraz odme. i teraz jest pytanie czy w tym silniku i na oryginalnym kolektorze w tym silniku da się to zrobić?a jeśli tak to proszę o podpowiedzi jak to zrobić...pozdrawiam
Użytkownik AGENT edytował ten post 23:49, 13.11.2016
Napisano 07:48, 14.11.2016
Napisano 09:12, 14.11.2016
Już odseparowałeś.Nic więcej go nie podgrzewa
x2
Napisano 11:13, 14.11.2016
a i nie zdziw się że to praktycznie nic nie daje w odczuciach z jazdy
Samo może i nie... ale jeśli połączysz to z kilkoma innymi modami - owszem.
Napisano 14:08, 14.11.2016
Łukasz no jasne, ale wiele osób sądzi ,że zaizoluje przepustnice i nagle +30 KM , a to bzdura
true true
Napisano 14:23, 14.11.2016
Już odseparowałeś.Nic więcej go nie podgrzewa
nie masz racji kolego bo przeplywa przez niego plyn chlodzący podgrzewając zawor dodatkowego powietrza do wtryskiwaczy...i właśnie to chciałbym wyłączyć. kolektor dużo wolniej ale jednak się rozgrzewa do temperatury cieczy chłodzącej...
seth a wlasnie ze ja odczulem roznice może nie w mocy a w momencie obrotowym a o to mi właśnie chodzi
Napisano 19:09, 14.11.2016 Najlepsza odpowiedź
Kolego, tutaj masz filmik co i jak należy zrobić aby odseparować dolot od cieczy chłodzącej:
Też mam zamiar się za to zabrać, także powodzenia
CL9 -> Focus ST MK2 -> CU1
Napisano 20:02, 14.11.2016
to już jest chyba skórka za wyprawkę .
nie nagrzeje to kolektora ,chyba że na jałowym biegu po dłuższym czasie
Ja po uszczelce termicznej i odłączonej przepustnicy mam kolektor po normalnej jeździe "letni"
Napisano 21:09, 14.11.2016
ja mam jeszcze uszczelkę termiczną tu 2m.35s filmu...także obieg wody nie ma jak tego dogrzać
Użytkownik Wlodar edytował ten post 21:10, 14.11.2016
Napisano 21:33, 14.11.2016
Ciekawy myk, jeśli już jesteśmy w temacie uszczelek to powiedz mi, czy montowałeś je bezpośrednio bez dodatkowego użycia normalnych papierowych? (taki sposób zaleca jarusnet)
Niebawem będę się wyposażał w uszczelkę termoizolacyjną tak więc kupił bym dwie tak jak u Ciebie Wlodar, gdzie mogę je dostać? U jarusnet'a znalazłem tylko jedną: http://jarusnet.pl/m...3213_copy_1.jpg
Użytkownik niachu edytował ten post 21:34, 14.11.2016
CL9 -> Focus ST MK2 -> CU1
Napisano 22:27, 14.11.2016
ja przypadkowo trafiłem na alledrogo .Ktoś sprzedawał ,bo sam wreszcie nie założył a samochód sprzedał .Tą zakładałem bez papierowych
Napisano 23:08, 14.11.2016
Kolego, tutaj masz filmik co i jak należy zrobić aby odseparować dolot od cieczy chłodzącej:
Też mam zamiar się za to zabrać, także powodzenia
dzieki kolego o ten filmik mi wlasnie chodziło widzialem go gdzieś na forum i potem nie mogłem znaleść
ja mam jeszcze uszczelkę termiczną tu 2m.35s filmu...także obieg wody nie ma jak tego dogrzać
no widzisz ja nie mam tej drugiej uszczelki dlatego kolektor po dluższej jezdzie nadal mi się grzeje ale gdyby zastosować ten patent z filmiku to druga uszczelka byłaby zbędna...mało tego sądze że po rozgrzaniu się kolektora strata momentu jest barzo duża...dzięki panowie
Użytkownik AGENT edytował ten post 23:15, 14.11.2016
Napisano 23:16, 14.11.2016
a to nie jest tak samo jak z izolowaniem cai, przecież powietrze przepływa tak szybko że nie zdarzy się nagrzać w tym kolektorze. Według mnie to kasa w błoto bo za cholerę nie uwierzę że to tyle da że ktoś poczuje jakaś różnice. Stroiliśmy kiedys moje h22a7 w temperaturze otoczenia chyba koło 30st, przy normalnej jeżdzie kolektor był gorący ale gdy tylko nacisnąłem pedał gazu odrazu sie chłodził powietrzem, Przeciez silnik zasysa tego powetrza tak duzo i szybko że to podgrzewanie nic nie szkodzi mu.
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych