Czy istnieje jakaś alternatywa dla oryginalnych amortyzatorów z tyłu w 8 gen. czy jeśli chcę je wymienić jestem skazany na te z ASO?
Użytkownik AccP edytował ten post 00:19, 17.10.2016
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 01:23, 16.10.2016
Czy istnieje jakaś alternatywa dla oryginalnych amortyzatorów z tyłu w 8 gen. czy jeśli chcę je wymienić jestem skazany na te z ASO?
Użytkownik AccP edytował ten post 00:19, 17.10.2016
Napisano 07:41, 16.10.2016
Napisano 20:54, 16.10.2016
To co ? Nawet nie wszedłeś na Alledrogo ?
Nie znalazłem nic nowego i dostępnego do 8 gen. Na stronie intercarsu też nie ma
Napisano 00:18, 17.10.2016
..a to niepasuje ?
http://www.allegro.p...item=6272308589
Pewnie pasuje gdyby nie to że przy edytowaniu usunąłem że szukam tylnych
Napisano 14:01, 17.10.2016
Kayaba 340031 to zamiennik tyłu. Fakt że w Intercarsie wyszły z magazynu nie zmienia faktu że ma je Alledrogo:
http://allegro.pl/ka...6516715277.html
W Intercarsie mają za to na stanie coś z Bilsteina. No i pewnie Monroe ma jakiś zamiennik.
Użytkownik klosz007 edytował ten post 14:05, 17.10.2016
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Napisano 13:19, 18.10.2016
Wielki dzięki nie wiem jak tego nie widziałem... Mam jeszcze jeden problem.
Czy sprężyna też KYB będzie dobra do tyłu dociążonego LPG czy znajdę coś lepszego/twardszego, żeby tył tak nie siedział?
Napisano 15:37, 19.10.2016
O sprężynach nie wiem ale na bazie swoich doświadczeń podpowiem, że odboje możesz zostawić stare. Wymieniałem cztery amortyzatory w VII i przednie w VIII.
U mnie w VII po 11 latach w VII i 5-ciu w VIII odboje w żadnym wypadku nie kwalifikowały się do wymiany.
Gumy gniazda górnego mocowania - Kayaba w zamiennikach przodu do VIII daje je w zestawie z amortyzatorem (w VII trzeba było kupić oddzielnie), przy tylnych nie wiem. Jeżeli z tylnymi do VIII nie dają w zestawie to to jest do sprawdzenia ale na 95% są takie same jak z przodu (tak było w VII) więc możesz dać te od VII. U mnie nawet po 11 latach w VII jeszcze się nadawały ale idealne nie były więc wymieniałem.
Najgorzej jest z osłonami. O uniwersalnych zapomnij. Na przód osłony w VII i VIII są te same ale nikt nie robi zamienników, jedynie oryginały. Na tył do VII są zamienniki Kayaby, nie wiem czy do VIII Kayaba robi i czy są takie same jak w VII. Osłony już po 5 latach w VIII były mocno podniszczone, nie mówiąc o tych 11-letnich z VII.
Użytkownik klosz007 edytował ten post 15:54, 19.10.2016
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Napisano 17:35, 07.12.2016
Niepolecam kayaby do VIII,ja zrobiłem 3000 i padły, 23% skuteczności a stare mają 47%
Kayaba dobrze się sprawdzała w poprzedniej serii,tutaj im troszke niewyszło,pozatym moim zdaniem 2.4 type s powinien mieć mocniejsze amorki.
Napisano 15:30, 08.12.2016
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Napisano 11:08, 30.07.2018
Użytkownik Bartekbos edytował ten post 11:09, 30.07.2018
Napisano 13:27, 30.07.2018
Napisano 13:30, 30.07.2018
Kolega golfem III dojeżdża polnymi drogami do roboty jakieś 20 km i miał monroły 2 lata i padły a kyab już chyba z 8 lat i działają bez uwag.
Napisano 13:37, 30.07.2018
VIII
Mechanik →
Silniki →
Kolektor dolotu, przepustnica - moment dokręceniaNapisany przez kaer14 , 17 May 2024 VIII |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Silniki →
Czarny dum z wydechuNapisany przez Marek21 , 16 May 2024 VIII, Silnik |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Silniki →
Panewki oporowe do silnika R20A3Napisany przez Mariusz Vgen , 14 May 2024 VIII, Panewki |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
„Świergotanie” spod maskiNapisany przez Jerv , 13 May 2024 VIII |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wypadanie zapłonów - dziwny przypadekNapisany przez Wlr , 13 May 2024 VIII |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych