XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Trzyma koła
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:37, 13.03.2010
Co gorsza po ściągnięciu całego zacisku tarcza nie chodzi wcale całkiem gładko, co ją może jszcze trzymać? Łożysko? Coś z przegubem? Brakuje mi koncepcji i pomysłu, może ktoś pomoże.
Tylne koła po podniesieniu kręcą się bardzo lekko, jak przekręcę reką to wykonają kilka obrotów a tych z przodu nie da rady wprawić w taki ruch...
#2
Napisano 21:39, 13.03.2010
wyczysc dokladnie ich prowadzenie, sprawdz tez swobode ruchu tloczkowZauważyłem, że klocki bardzo mocno siedzą w swoim miejscu i żeby je wyciągnąć po rozkręceniu wszystkiego musiałem je zdrowo podważyć śrubokrętem żeby wyszły.
probowales z zalozonym kolem czy bez?Co gorsza po ściągnięciu całego zacisku tarcza nie chodzi wcale całkiem gładko, co ją może jszcze trzymać? Łożysko? Coś z przegubem?
ewidentnie jest cos nie tak jak powinnoTylne koła po podniesieniu kręcą się bardzo lekko, jak przekręcę reką to wykonają kilka obrotów a tych z przodu nie da rady wprawić w taki ruch...
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:45, 13.03.2010
probowalem bez kola
#4
Napisano 23:53, 13.03.2010
Zauważyłem ostatnio, że coś mi "trzyma" auto więc postanowiłem przeczyścić hamulce. Wyciągnąłem zaciski, wszystko poczyściłem, wymieniłem gumki i... jest niewiele lepiej. Zauważyłem, że klocki bardzo mocno siedzą w swoim miejscu i żeby je wyciągnąć po rozkręceniu wszystkiego musiałem je zdrowo podważyć śrubokrętem żeby wyszły.
Co gorsza po ściągnięciu całego zacisku tarcza nie chodzi wcale całkiem gładko, co ją może jszcze trzymać? Łożysko? Coś z przegubem? Brakuje mi koncepcji i pomysłu, może ktoś pomoże.
Tylne koła po podniesieniu kręcą się bardzo lekko, jak przekręcę reką to wykonają kilka obrotów a tych z przodu nie da rady wprawić w taki ruch...
Wydaje mi się że u ciebie jest wszystko w porządku , przednie koło nigdy nie będzie się kręciło tak swobodnie jak tylne opór mechanizmu różnicowego , skrzyni itd robi swoje nawet przy rozpiętych hamulcach nie będzie tej "swobody" jaka jest z tyłu
Pozdrowionka
-----------------------------------------------------------------
Niech będzie błogosławiony człowiek , który
nie mając nic do powiedzenia powstrzymuje się
od ubrania tego faktu w słowa
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:57, 13.03.2010
#6
Napisano 00:38, 14.03.2010
ale nie o tym chciałem, tylko o zacisku - przeczyść dobrze prowadnice i blaszki, a jeśli klocki wchodzą b. ciężko to weź pilnik i podpiłuj troszkę miejsca styku klocka z prowadnicą (klocek piłuj). A jak już chcesz dać smaru, to miedzianego, i tylko tyle, aby nie poleciał na tarczę...
#7
Napisano 08:28, 14.03.2010
bez kola jest niekiedy ciezko zakrecic, sproboj jeszcze raz to rozebrac, sprawdz jeszcze raz swobode dzialania cylinderkow (nie wiem ile ich tam jest w Twoim autku), sprawdz tez swobode przemieszczania sie klockow, mozesz tam poczyscic klocki pilnikiem, a ruchome czesci (ale nie cylinderki) posmarowac smarem miedzianymw poniedzialek to wszystko jeszcze raz rozbiore, prowadnice wydaja sie byc ok, moze wiecej smaru potrzebuja...
probowalem bez kola
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#8
Napisano 10:22, 14.03.2010
#9
Napisano 11:07, 14.03.2010
#10
Napisano 11:26, 14.03.2010
klikajac tutaj mozna znalezc przkroj piasty przedniej, i odpowiedz dlaczego tej nakretki sie nie luzuje http://www.zssplus.p...ublikacje07.htm
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:30, 20.03.2010
ps czy mi tu ktos jednej srubki nie pod.....kosil?:P
a wracajac do trzymajacego przodu zaczalem bardzo mocno hamowac i zauwazylem, ze po 3 dniach odpuscilo tak z 60%
#12
Napisano 13:36, 20.03.2010
o tym czy toczyc decyduje grubosc tarczy, jezeli tarcza jest niewiele grubsza niz minimum to po toczeniu bedzie juz zbyt cienka, wiec toczenie oplaca sie tylko jak na tarczy jest duzo "miesa"od wewnetrznej strony tarcza praktycznie calkiem zardzewiala, oplaca sie to przetoczyc czy lepiej kupic tarcze/klocki ate na tyl?
jak chcesz autko dluzej posiadac to wez nowki
sprawdz tez jak wyglada beben (to sa tarczobebny)
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:38, 20.03.2010
i jeszcze jedno pytanie, czy po odreceniu zacisku i tej srubki z przodu tarcza zejdzie czy to bardziej skomplikowana operacja?
#14
Napisano 13:43, 20.03.2010
tak 10mm, minimum to 8mm, nowe od 130zl za sztuke, toczenie pewnie z 50zl od tarczy, bierz nowea ile oryginaly z tylu mialy, 10mm?
te tarcze trzyma tez reczny, to nie bedzie latwa operacjai jeszcze jedno pytanie, czy po odreceniu zacisku i tej srubki z przodu tarcza zejdzie czy to bardziej skomplikowana operacja?
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:58, 20.03.2010
http://allegro.pl/it...vic_accord.html
330zl za komplet, chyba atrakcyjna cena
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych