XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Ustawienie luzów zaworowych a korekta instakacji lpg
#1
Napisano 17:47, 17.08.2016
Auto jeździ dobrze,moc w zasadzie taka sama jak na benzynie przyspieszenie ok, szybkość maksymalna na liczniku była osiągnięta około 225 km/h, nic nie szarpie i spalanie normalne. Wszystko schludnie zmontowane,więc zakładam że jest wszystko poprawnie zrobione, kontrolki się nie świecą żadne dotyczące awarii.
Samochód był do tej pory serwisowany w aso honda w Niemczech, tu też go użytkuje, ostatni raz zawory były ustawiane przy przebiegu 118 tys. Po następnych 7-8 tys będzie regulacja zaworów i instalacji po 15 tys wraz z wymianą filtrów. Będzie wtedy przebieg auta około 155 tys.
Teraz pytanie mam, jak logicznie i sensownie wszystko powiązać w całość? Czy po każdej regulacji zaworów którą chcę wykonywać co 20 tys trzeba robić korekty lpg czy nie? Bo jeśli tak, to czasami już po 5tys przejechanych po regulacji zaworów, znowu trzeba byłoby regulować lpg
Chodzi mi o to, że na przykład po każdej regulacji i serwisie instalacji lpg zostanie 5 tys do regulacji zaworów, a więc nie będą te dwie rzeczy razem zgrane, żeby je robić w tym samym czasie.
Czy można robić te dwie rzeczy niezależnie od siebie, czy zawsze musi być np co 15 tys regulacja zaworów i lpg? Ma coś wspólnego ustawienie zaworów poorawne i na nowo skorygowanie lpg w przypadku gdyby któryś z nich wymagał korekty, czy też nie?
Proszę o sensownie porady, jak te dwie rzeczy logicznie planować.
#2
Napisano 18:41, 17.08.2016
Hej,
zacznę może od tego, że poweim Tobie na moim przykładzie jak i mojego kolegi odnośnie serwisu lpg i regulacji zaworów. Ja mam jakieś 5tyś róznicy i robię to niezależnie czyli lpg 15 a zawory 20 tyś. Ja żadnych korekt gazu po regulacji nie robiłem i działa jak należy również koleżka na nic się nie uskarżał wię u Ciebie też nie powinno być problemu, ale lepiej będzie zawsze jak ktoś inny bardziej obeznany wypowie się na ten temat.
Pozdro
Filip
#3
Napisano 18:54, 17.08.2016
pzdr
#4
Napisano 19:19, 17.08.2016
A jak skrawdzaliscie ustawienia zaworów u siebie (zwracam się z pytaniem do dwóch kolegów powyżej co odpowiedzieli mi w tym temacie), to luzy mocno się pokasowały, czy były w normie?
#5
Napisano 20:53, 17.08.2016
Powiem tak, jednej recepty nie ma, sam zobaczysz czy po regulacji zaworów zmienia się charakterystyka pracy na LPG. Jeśli nie to nie ma sensu tam "dostrajać".
pzdr
#6
Napisano 22:15, 17.08.2016
zasadnicze pytanie - czy po regulacji zaworów jedziesz gdzieś 'stroić' auto na benzynie?
to po to chcesz to robić na gazie? poprawnie założona i wystrojona na początku na sprawnym silniku instalacja poradzi sobie z korektami luzu zaworowego. nie ma sensu sobie zawracać tym głowy i przejmować na zapas. sterownik jeśli zauważy jakieś zmiany, to skoryguje mieszankę i będzie ok.
ponieważ na forum naszym w tematyce lpg jest wspomniane i napisane gdzieś, że po każdej regulacji luzów, zalecana jest korekta lpg. Byłoby to chyba za często jednak i nie ma co być tak nadgorliwym.
proszę znajdź gdzie jest to napisane - od razu skasuję...
#7
Napisano 23:13, 17.08.2016
Zdziwienie moje w związku z tą kwestią osiągnęło taki punkt kulminacyjny, że również dzwoniłem dziś do zakładu który montowal mi instalację z tym pytaniem, czy trzeba tak robić, oczywiście powiedzieli że nie, więc ulga nastąpiła.
Nie chcę naprawdę kota ogonem odwracać, ale o oczy mi się otarła ta teoria w którejś tematyce...
Użytkownik Heromin edytował ten post 23:20, 17.08.2016
#8
Napisano 09:48, 18.08.2016
zawory powinny być perfekcyjnie ustawione przed samym montażem instalacji LPG - jeśli tak było to kolejna regulacja luzu co 15 tys km (można co 20 tys km ale powiem z doświadczenia ,że lepiej to robić co 15 tys bo wtedy mamy niewielkie korekty, przy 20 to już korekty luzów są dość spore)
W takim wypadku nie ma konieczności po regulacji zaworów sprawdzać ustawień LPG. Można to robić zupełnie niezależnie.
Chyba ,że ktoś nie zadbał o regulację przed montażem i zamontowane to było na spartolonej regulacji zaworów.
Jeśli nie wiesz to najlepiej zrobić regulacje zaworów, sprawdzić LPG i potem już będzie pewność
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#9
Napisano 10:46, 02.09.2016
Witam, odpowiedź może być oczywista dla niektórych, dla mnie nie jest, stąd pytanie: gdzie prawidłowo wyregulować zawory. Podhale, ew. Kraków. Mój dotychczasowy mechanik od diesla zdziwił się że muszę wyregulować zawory, nie chciałbym być zdziwiony po jego regulacji.. Ostatnia regulacja była przy 160 tkm (ASO Kraków - poprzedni właściciel), teraz mam 180 tkm i niebawem będę miał LPG. ASO Honda?
#10
Napisano 13:31, 02.09.2016
ASO Honda?
Broń Boże, zwłaszcza jak założysz LPG to dopiero będą lipnie w ASO to regulować z lenistwa i braku dostępu.
Jest w Krakowie taki jeden co robi regulacje ale musisz się skolegować bo to usługa bezpłatna, no chyba że mówimy o zdrowiu to sporo kosztuje %-)
pzdr
#11
Napisano 13:36, 02.09.2016
Dziękuję za odpowiedź, a jak znajdę tego magika? Wolałbym mu uczciwie zapłacić. Profesjonalizm należy cenić
Użytkownik Wojtekk edytował ten post 13:37, 02.09.2016
#12
Napisano 13:56, 02.09.2016
pzdr
#13
Napisano 13:59, 02.09.2016
Dokładnie o to mi chodzi, o pewność.
#14
Napisano 18:13, 02.09.2016
#15
Napisano 22:07, 02.09.2016
pzdr
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych