Jak w temacie, co ile km wymieniać świece zapłonowe? Pacjent to accord VIII 2.0 156. Jakie może mieć świece?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Co ile km wymieniać świece zapłonowe?
#1
Napisano 20:37, 26.07.2016
#2
Napisano 20:49, 26.07.2016
Co 100 tys. km.
Do 2.0 NGK IZFR6K11NS lub DENSO SKJ20DR-M11S (irydowe)
CU2 by rhaegar: http://www.accordklu...zarna-diablica/
#3
Napisano 21:35, 26.07.2016
Dzieki wielkie, do zamknięcia.
#4
Napisano 08:05, 27.07.2016
Pamietaj ze komputer sam Ci powinien wyswietlic kod na zmiane swiec.
Tak czy inaczej bedzie to zapewne okolica 100tys km.
#5
Napisano 10:59, 06.03.2017
Pamietaj ze komputer sam Ci powinien wyswietlic kod na zmiane swiec.
Tak czy inaczej bedzie to zapewne okolica 100tys km.
witam
wczoraj miałem ogromny problem z odpaleniem w tym samym modelu. Auto dopiero przejechalo 41 tys, ale ma 7 lat....W garażu mam temperature ok 5 stopni, stał dwie doby tylko. Cieżko mi uwierzyć, że to świece ale tak mi mechanik odpowiada. Faktycznie po kilkuminutowych próbach odpalenia pracowal chwile nierówno jakby bez jednego cylindra. Zawsze zapalam bez gazu tak jak wczoraj jednak tym razem troche mam wrazenie za szybko cofnalem kluczyk w stacyjce i jakby nie zdazył zaskoczyc.Czy moze byc tez przyczyną ze cos pogubil na zapłonie z tego powodu??Zadnej informacji ani błedu nie było.... Co radzicie - za 5 dni mam urlob i 1200km do pokonania w jedna strone. Troche mnie to martwi przy prawie nowym aucie...pomocy, prosze
pozdrawiam!
Użytkownik gawronex edytował ten post 11:03, 06.03.2017
#6
Napisano 11:14, 06.03.2017
Mam tak jak zapalam drugi raz po tym jak za pierwszym razem cofnąłem kluczyk ,a on złapał ale zgasł
Tylko ,że silnik z niskich obrotów kręcił ale za chwilę wszedł i chodził równo.
Użytkownik Wlodar edytował ten post 11:31, 06.03.2017
#7
Napisano 11:18, 06.03.2017
witam
wczoraj miałem ogromny problem z odpaleniem w tym samym modelu. Auto dopiero przejechalo 41 tys, ale ma 7 lat....W garażu mam temperature ok 5 stopni, stał dwie doby tylko. Cieżko mi uwierzyć, że to świece ale tak mi mechanik odpowiada. Faktycznie po kilkuminutowych próbach odpalenia pracowal chwile nierówno jakby bez jednego cylindra. Zawsze zapalam bez gazu tak jak wczoraj jednak tym razem troche mam wrazenie za szybko cofnalem kluczyk w stacyjce i jakby nie zdazył zaskoczyc.Czy moze byc tez przyczyną ze cos pogubil na zapłonie z tego powodu??Zadnej informacji ani błedu nie było.... Co radzicie - za 5 dni mam urlob i 1200km do pokonania w jedna strone. Troche mnie to martwi przy prawie nowym aucie...pomocy, prosze
pozdrawiam!
Rozumiem, że nie masz LPG w samochodzie??
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#8
Napisano 21:57, 06.03.2017
Rozumiem, że nie masz LPG w samochodzie??
nie
#9
Napisano 22:00, 06.03.2017
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#10
Napisano 15:04, 13.05.2017
Witam,
Czeka mnie duży przegląd i według ASO obejmuje on m.in wymianę świec. Cena za sztukę to 150zl i sa platynowe. Na Google nie znalazłem nic w tej cenie dla Acco (VIII 2.0 R20A3). Czy podpowiecie jakie konkretnie będą to świece ewentualnie nie lepiej kupić tańsze irydowe i częściej wymieniać? Robię niewielkie przebiegi i chce sam skompletować graty bo cena przeglądu powala
#11
Napisano 15:32, 13.05.2017
Takie potrzebujesz: Denso http://www.swiece-za...-m11s-3432.html
Lub takie NGK http://www.swiece-za...-11ns-9329.html
Odnośnie wytrzymałości świec platynowych i irydowych tutaj masz informacje ze strony DENSO:
Czasookresy wymiany świec zapłonowych zależą od technologii i materiałów użytych do produkcji świec. Przede wszystkim chodzi o odporność wykorzystanego materiału na korozję elektryczną i temperaturową. Przebieg świec niklowych DENSO w silniku napędzanym benzyną szacuje się na 30.000 km, świec platynowych standard na ok. 70.000 km, a Double Platinum (podwójna platyna) powyżej 80.000 km. Przebieg świec irydowych – zależny od grubości elektrody środkowej i konstrukcji elektrody masy – wynosi od 60.000 km do 120.000 km w przypadku świec DENSO Super Ignition Plug (w świecach SIP została wyciągnięta elektroda masy, podobnie jak w świecach zapłonowych DENSO TT). Co warto wiedzieć o świecach zapłonowych przed ich wymianą?
Jak widzisz irydowe wytrzymują tyle co platynowe więc nie przepłacaj w ASO tylko zakładaj Denso do których link podałem.
Użytkownik pawel84j edytował ten post 15:42, 13.05.2017
#12
Napisano 11:57, 15.05.2017
Denso podaje, że niklowe świece szacuje się na 30 tyś km. Honda z kolei podaje wymianę świec (w silnikach z podstawowymi niklowymi świecami) co 40 tys. km. Toyota np co 60 tyś km. (też podstawowe niklowe). Jako ciekawostke powiem, że w rodzinie było auto od nowości i świece były wymienione przy 80 tyś km. pierwszy raz. (też zwykle niklowe) Silnik pracował jak trzeba nie miał falowania obrotów, czy spadków mocy, czy wypadania zapłonów. Ale było już widać zużycie na środkowej elektrodzie była zaokrąglona. Także denso jak to firma która chce produkować, sprzedawać i zarabiać dość nadgorliwie podaje dane co ile wymieniać świece. Przy zwykłych świecach niklowych można spokojnie przyjąć interwał 50 tyś km. Ale jak ktoś ma wolę i życzenie to może i zmieniać co 20 tyś. km.
#13
Napisano 22:44, 18.05.2017
Kolega na forum w 8genie też przy niskim przelocie miał problemy z zapaleniem..Winne były zawory..
Minęło 10 tygodni i sytuacja się nie powtorzyla. Po zapaleniu tez jakies pół minuty równa obroty i potem było ok. Do dziś spokój wiec za wcześnie cofnął kluczyk. Dziwne. Pozdrawiam
#14
Napisano 08:53, 19.05.2017
...te SKJ Denso to są chyba platynowo irydowe i dlatego cykąłeś 100 tyśkm bez problemuTakie potrzebujesz: Denso http://www.swiece-za...-m11s-3432.html
Lub takie NGK http://www.swiece-za...-11ns-9329.html
Odnośnie wytrzymałości świec platynowych i irydowych tutaj masz informacje ze strony DENSO:
Czasookresy wymiany świec zapłonowych zależą od technologii i materiałów użytych do produkcji świec. Przede wszystkim chodzi o odporność wykorzystanego materiału na korozję elektryczną i temperaturową. Przebieg świec niklowych DENSO w silniku napędzanym benzyną szacuje się na 30.000 km, świec platynowych standard na ok. 70.000 km, a Double Platinum (podwójna platyna) powyżej 80.000 km. Przebieg świec irydowych – zależny od grubości elektrody środkowej i konstrukcji elektrody masy – wynosi od 60.000 km do 120.000 km w przypadku świec DENSO Super Ignition Plug (w świecach SIP została wyciągnięta elektroda masy, podobnie jak w świecach zapłonowych DENSO TT). Co warto wiedzieć o świecach zapłonowych przed ich wymianą?
Jak widzisz irydowe wytrzymują tyle co platynowe więc nie przepłacaj w ASO tylko zakładaj Denso do których link podałem.
Użytkownik Wlodar edytował ten post 14:18, 18.05.2018
#15
Napisano 19:27, 11.07.2018
A jak w aucie jest LPG to co ile wymieniać świece i na jakie?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, świece, zapłonowe, co ile
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Lampka wskazująca wypalanie DPFNapisany przez rudald , 24 May 2024 VIII, DPF, lampka |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
prosba o pomoc w diagnozie - sprzegloNapisany przez chilli.jazz.man , 23 May 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Silniki →
Kolektor dolotu, przepustnica - moment dokręceniaNapisany przez kaer14 , 17 May 2024 VIII |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Silniki →
Czarny dum z wydechuNapisany przez Marek21 , 16 May 2024 VIII, Silnik |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Silniki →
Panewki oporowe do silnika R20A3Napisany przez Mariusz Vgen , 14 May 2024 VIII, Panewki |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych