Witam jak w temacie przeskoczyl mi lancuszek rozrzadu na walku wydechowym wydaje mi sie ze o jeden zabek podczas krecenia walkiem sssacym w celu regolacji zaworow. Jak poluzowac lancuszek i ustawic walek wydechowy na wlasciwym miejscu prosze o pomoc z gory dziakuje. Silnik 2.4 k24a pozdrawiam
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 15:59, 04.07.2016
#2
Napisano 18:51, 04.07.2016
Baardzo prosto. Silnik lekko podnosisz na lewarku na misce olejowej, odkręcasz łapę boczną, po stronie pasażera oczywiście, następnie luzujesz sobie koło pasowe i ściągasz pasek, pokrywę zaworów,o świecach i cewkach nie będę pisał, bo pewnie wiesz, później ściągasz osłonę rozrządu, jest tam kilkanaście śrubek na klucz 10, i dostęp co do niektórych z nich jest byle jaki, w tym 3 na dole od miski olejowej. Do tego jeszcze dojdzie przewód od wody od chodnicy oleju - będziesz musiał spuścić wodę. Osłona ta załapana jest na silikon. Po odkręceniu obudowy i wyciągnięciu jej przez górę Twoim oczom okaże się cały rozrząd. odkręcasz napinacz łańcucha i masz poluzowany łańcuch. Ot cała fizolofia - ogólnie kilka godzin roboty. Do ustawienia i zamontowania łańcuszka wypada skorzystać z pomocy drugiej osoby jest o wiele łatwiej. Do tego, przed zamontowaniem napinacza, warto spiąć łańcuch opaską plastikową, aby się nie rozleciał. A skoro przeskoczył łańcuch to do wymiany pewnie będzie łańcuch lub napinacz ewentualnie ślizgi, jak nic się nie pokrzywiło....
Użytkownik Rumcyk27 edytował ten post 18:53, 04.07.2016
#3
Napisano 20:43, 04.07.2016
Baardzo prosto. Silnik lekko podnosisz na lewarku na misce olejowej, odkręcasz łapę boczną, po stronie pasażera oczywiście, następnie luzujesz sobie koło pasowe i ściągasz pasek, pokrywę zaworów,o świecach i cewkach nie będę pisał, bo pewnie wiesz, później ściągasz osłonę rozrządu, jest tam kilkanaście śrubek na klucz 10, i dostęp co do niektórych z nich jest byle jaki, w tym 3 na dole od miski olejowej. Do tego jeszcze dojdzie przewód od wody od chodnicy oleju - będziesz musiał spuścić wodę. Osłona ta załapana jest na silikon. Po odkręceniu obudowy i wyciągnięciu jej przez górę Twoim oczom okaże się cały rozrząd. odkręcasz napinacz łańcucha i masz poluzowany łańcuch. Ot cała fizolofia - ogólnie kilka godzin roboty. Do ustawienia i zamontowania łańcuszka wypada skorzystać z pomocy drugiej osoby jest o wiele łatwiej. Do tego, przed zamontowaniem napinacza, warto spiąć łańcuch opaską plastikową, aby się nie rozleciał. A skoro przeskoczył łańcuch to do wymiany pewnie będzie łańcuch lub napinacz ewentualnie ślizgi, jak nic się nie pokrzywiło....
Opis perfekt:)
#4
Napisano 21:03, 04.07.2016
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#5
Napisano 21:06, 04.07.2016
Jaki pasek? Niema takiej opcji - pasek siedzi na kole pasowym, i aby ściągnąć obudowę rozrządu musisz ściągnąć koło pasowe - inaczej niestety się nie da.
#6
Napisano 08:17, 05.07.2016
Z gory dziekuje za odpowiedz, coz czeka mnie wiec sporo pracy dzisiaj a mialo byc tak pieknie :(
#7
Napisano 14:40, 05.07.2016
Witam raz jeszcze udalo mi sie wszystko porozbierac ( pare godzin roboty ) i tera mam prosbe czy ma ktos jakis manual do wymiany lancycha rozrzadu?? czy takowy istnieje znalazlem tylko instrukce do wymiany paska rozrzadu w 6 gen. ale nie moge znalesc do wymiany lancuszka rozrzadu w CL9 silnik 2.4 rok 2004 K24a. Chcialbym miec pewnosc co do prawidlowego ustawienia walu i wakow rozrzadu a nie moge znalesc nigdzie cech do ustawienia i tu tkwi caly poroblem. Tyle rozbierania i utknalem Prosze o pomoc dzieki z gory
P.S czy GMP walu to najwyzszy punk polozenia 1 tloka?? czy mozna sie tym sugierowac ?
Na fotkach widac gorna strzalke gdzie powinien byc ustawiony walek korbowy ssacy na walku tez jest strzalka i to sie mi pokrywa
Pozniej dwie linie na ssacym i wydechowym tez juz sie pokrywaja, bo tam mialem wlasnie problem ze o jeden zobek mi przeskoczyl na wydechowym walku. Ale nie moze znalesc zadnych cech na wale glownym czy jest dobrze ustawiony ?
Chcialem dodac wiecej foto ale jakies ograniczenia mam i dodalem tylko dwie
Wiec pytanie brzmi jak ustawic prawidlowo w " martwym punkcie " wal korbowy czy sa jakies cechy czy jakos inaczej trzeba sie z tym uporac prosze o pomoc ! Najlepiej jakis manual jak jest taka mozliwosc
Załączone pliki
Użytkownik luki1982_sl edytował ten post 15:01, 05.07.2016
#8
Napisano 15:48, 05.07.2016
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#9
Napisano 17:39, 05.07.2016
tu masz pokazane
Ale tak jak ktos wyzej napisał, nie ma sensu tego składać bez wymiany tego co potrzeba, obstawiam wyciągnięty łańcuch. On nie przeskoczy bez przyczyny, jak wszystkie elementy są w dobrym stanie
Użytkownik scorpio33 edytował ten post 17:42, 05.07.2016
#10
Napisano 15:12, 06.07.2016
Serdeczne dzieki Panowie za pomoce. Tobie w szczegolnosci Scorpio33. Filmik pomogl mi rozwiazac problem. Autko po regolacki naworkow i ponownym ustawieniu rozrzadu ( do czego sam sobie doprowadzilem ) odzyyyyylo : )
P.S.
U mnie nie ma pojedyczych czarnych spinek ktore przychodza na walki, ale dwie czarne kolo siebie i kropki z walkow ustawilem miedzy te spinki i spasowalo :)Jeszcze raz dzieki. Uwazam temat za zamkniety >
#11
Napisano 20:41, 06.07.2016
Świetnie, ze się udało, ale sprawdziłeś sobie napinacz i łańcuch a także ślizgi? to, że łańcuch przeskoczy - nie jest dobrym objawem. Gdy rozrząd jest złożony, nie jest tak łatwo "przeskoczyć" nawet o 1 ząbek - trzeba będzie poszukać przyczyny, koszt łańcuch bądź dobrego napinacza lub ślizgów są niewielkie, ale sama naprawa strzelonej głowicy lub kupna drugiej używki pochłonie kilka 100. Do tego pamiętaj, że pompa olejowa nie musi być w fazie. Ona ma być tylko ustawiona prawidłowo wg znaku na pompie i na obudowie bloku - chodzi tu o ustawienie wałków balansujących aby budą nie trzepało - ale to tylko dla ciekawości, bo nie rozbierałeś przecież pompy.
#12
Napisano 22:27, 06.07.2016
Łańcuch raczej do wymiany. Ile masz na blacie ?
#13
Napisano 10:54, 07.07.2016
Ano na blacie juz sporo 290 tysiakow ale poskladalem i wszystko smiga jak tralala ! Łancuszek i slizgi sprawdzalem i wydaja mi sie byc dobre. A lancuszek przeskoczyl nie na zalaczonym silniku tylko jak przekrecalem przy regulacji zaworow. Nie odkrecilem sobie swiec, wiec byla duza kompresja i szarpnalem kluczem i wtedy przeskoczyl. Przy normalnym kreceniu tzn walem nic sie nie dzieje. Nawet napinak ma duzo rezerwy wiec lancuch napewno nie jest naciagniety. A jesli chodzi o pompe to tak nic nie rozbieralem. Jadac do pracy odczulem duzy "przyplyw mocy" auto juz nie zamula na wolnych obrotach tylko ladnie sie wkreca wiec mysle ze bedzie wszystko GIT jeszcze raz wam dziekuje KOLEDZY :)
#14
Napisano 13:15, 07.07.2016
Long May You Ran
#15
Napisano 19:54, 07.07.2016
To ja dodam od siebie, ze do przestawienia rozrzadu w k24 czy k20a6 nie potrzeba odkrecac pokrywy rozrzadu, a nawet kola pasowego. Wystarczy odkrecic okienko napinacza lancucha i sam napinacz, 20 minut roboty. Nawet do wymiany walkow nie potrzeba ruszac pokrywy rozrzadu, co jest dosc pracochlonne.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z szybami/centralnymNapisany przez Kemiter , 12 cze 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak składania lusterek i tylko częściowe sterowanieNapisany przez BarryPioter , 01 cze 2024 VII, vii, lusterka, elektryka |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ napędowy →
Accord vii automat 2.4 wyciek atf.. Wszytko mokreNapisany przez ferby22 , 27 maj 2024 VII, ATF wyciek silny |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych