Najlepsza odpowiedź Vice , 10:53, 19.11.2016
Do wymiany oleju w skrzyni potrzebne będą:
-2l. oleju
-lejek z przewodem/wężem dł. ok.50-60cm. fi 12
-klucz ampul 8 do górnego korka
-nasadka 14mm. lub oczkowy do śruby przelewowej
-klucz kwadratowy 3/8" -ja zeszlifowałem starą 14mm na 9.5mm-UWAGA! musi być bardzo krótki, inaczej nie włożymy, bo sanki przeszkadzają
mógłbyś zrobic zdjecie tych korków jeden jest kwadratowy i widac go po otwarciu maski koło akumulatora i to jest do wlewania oleju a drugi?Czeka mnie wymiana oleju w skrzyni tylko nie wiem gdzie te korki są
ProszÄ™ bardzo:
Po jeździe na gorącym silniku spuszczamy stary olej śrubą nr.3. Wycięta bańka 5l. jest trochę za mała-po odkręceniu korka całe sanki zalały się olejem
ja to zrobiłem tak:
-wkładamy wężyk do otworu 1 , na to wciskamy wąski lejek i powoli lejemy
-śrubą 2 powinien zejść nadmiar,
-po wlaniu pierwszej butelki nadmiar zakręciłem, bo i tak miałem mniej oleju nowego niż spuściłem
Starego oleju było dokładnie 2.1l., czarny jak smoła:
Nowy olej -2 butelki z HAparts, to niecałe 1.9l. Więc 200ml. mniej niż zlałem starego. Czy to nie za mało?
Po wymianie 1kę można wrzucić łatwiej przy redukcji z 2ki oraz przy trochę wyższej prędkości.
Przejdź do postu