cele mam 3:
1. zmienic wskazowki orginalne na wskazowki "swiecace"
2. zmienic podswietlenie na snieznobiale na diodach LED
3. sprawdzic poprawnosc
![:-P](https://www.accordklubpolska.pl/public/style_emoticons/default/icon_razz.gif)
jak skoncze zrobie manuala dla potomnych bo cykam foty
ad 3 chcialem sprawdzic czy nie ma mostkowania na kontrolkach (w poprzednim aucie dalem sie nabrac na zmostkowany aku i checkengine co sugerowalo brak bledow silnika a w rzeczywistosci bylo trzeba cos wymienic ale przynajmniej tu jest ok) pkt 3 zakonczony
ad 1 mam juz przygotowane wskazowki wyjete z licznika po starym fordzie orion
wymontowalem tez swoj licznik z acoorda i zabieram sie za podmiane jednej ze wskazowek aby do wieczora ocenic efekt - przy okazji wyjme podswietlenie "gorne" licznika - jak zda egzamin wymienie wszystkie.
ad 3 wymieniam wszystkie kontrolki na T5 lub jesli dostane T4 stozkowe a podswietlenie tarcz te same ale sferyczne - raczej nie mam zamiaru tutaj bawic sie w samorobki przetestowalem gotowe zamienniki i byl bardzo dobry efekt w poprzednim aucie.
i tutaj nasuwaja mi sie wazne pytania
tak wyglada moj licznik z V gen od tylu
![Dołączona grafika](http://www.jas.net.pl/~morfeusz/accord/DSC00063_2.jpg)
po lewej i prawej po 5 wejsc na kontrolki
na zielono 3 podswietlenia tarcz jak sadze oraz centralne podswietlenie z kabelkami z podswietlenia gornego.
zastanawia mnie jedno... gdzie sa kierunkowskazy? pod plastikiem czy cos inaczej tu jest ulozone?
jak mi ktos celnie podpowie co z kierunkami i czy ma celne uwagi odnosnie wskazowek (poza tymi juz obgadanymi na forum) to moze jeszcze dzis zepne foty do manuala dla V genow
![:-D](https://www.accordklubpolska.pl/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
[ Dodano: 2010-02-27, 22:43 ]
no i runda pierwsza...
wyjalem wskazowki z licznika oriona metoda widelcowa - i mam komplecik nie polamanych
w accordzie dosc szybko rozbroilem obudpwe i odostalem sie do licznika
niestety... nawet podgrzeni wskazowki nic nie dalo, ta sama metoda widelcowa i... wyjalem wskazowke z acoorda razem w kawalkiem drucika (igly)
po wcisnieciu go spowrotem zegarek ani drgnie....
ma ktos pomysl co z tym fantem? ewentualnie gdzie i za ile mozna dostac zegar do "temperatury silnika" dzialajacy i pasujacy do accorda V gen?