XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Silnik,vtec i jego praca- problem
#1
Napisano 17:45, 24.02.2010
[ Dodano: 2010-02-25, 11:59 ]
a jeszcze jedno pytanie(troche może odbiegne od tematu): wymieniłem świece no i strzelanie ustało jednak mam inny problem cały czas słysze takie jakby cykanie i nie wiem co to jest, miałem zamiar ustawić zawory ale mechanik mojego ojca powiedział ze w tych silnikach się ich nie ustawia bo są hydrauliczne czy hydro-pneumatyczne? czy to prawda? może to coś z czujnikiem vtek-a albo cooo? bo coś takiego na innych postach wyczytałem, a tak nawiasem mowiąc to vtek-a dogule nie czuje zebu się coś zmieniało jak przekrocze 4tys.obr z taka sama prędkością silnik się wkręca na obroty jak na niższych jak zwykła 16V (miałem accorda 1.8 16V Vgen. ) no i teraz po zmianie świec silnik schodzi mi na luzie do baazdzo niskich obrotów(300 ) ale zrobie reset kompa i program uczenia może pomoże, prosze doradzcie coś
[ Dodano: 2010-02-25, 17:11 ]
ok temat już trochę ogarnąłem. zajrzałem jeszcze dzisiaj do przepustnicy i zgadnijcie co zobaczyłem??.... tak tak dobrze myślicie, tone smru jakiegoś i syfu ogólnie ,nikt od nowości zapewne tam nie zaglądał (yhhhh) ale wziąłem rozpuszczalnika nitro, nalałem go do rozpylacza i wsio wyczyściłem zmontowałem zpowrotem, komp zresetowałem żeby od nowa się nauczył jak działąć no i efekt jest taki że wskazówka obrotomierza na luzie bez gazu jest poniżej 1 tyś a tą środkową kreską (sądze ze to dobrze, czy za dużo obrotów??) wiec zostało mi wyeliminować te cykanie takie (silnik brzmi niemal jak w ciągniku:/) i wymiana tłumnika zaraz za kolektorem wyd. bo siatka mi pękła i w środku też. wiecie może ile to może kosztować i czy można samą tą siatkę wyciąć i nową wstawić(wspawać)?
[ Dodano: 2010-02-25, 17:38 ]
aaa i zapomniałem dodać że nie mogłem znaleźć zaworu EGR w mojej Hani, czy to możliwe że go nie mam? kolektor ssący mam plastikowy dla jasności
#2
Napisano 22:40, 15.03.2010
#3
Napisano 23:14, 15.03.2010
#4
Napisano 07:41, 16.03.2010
Tak dla ścisłości , to w Twoim silniku nie ma vtec-a.
#5
Napisano 10:57, 16.03.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych