Witam.
Przymierzam się do czyszczenia EGR. Mam pytanie do tych co już to robili, czy podczas czyszczenia EGR odkręcał ktoś cewkę sterującą, przykręconą na 4 torxy? Po odkręceniu tych torxów wyjdzie normalnie do góry, czy lepiej tego nie ruszać?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 12:03, 10.04.2016
Witam.
Przymierzam się do czyszczenia EGR. Mam pytanie do tych co już to robili, czy podczas czyszczenia EGR odkręcał ktoś cewkę sterującą, przykręconą na 4 torxy? Po odkręceniu tych torxów wyjdzie normalnie do góry, czy lepiej tego nie ruszać?
Napisano 18:33, 10.04.2016
przyłączam sie do pytania
Napisano 18:38, 10.04.2016
Dziwne, że nikt nie chce się wypowiedzieć w temacie, zapewne nie jeden dobierał się do swojego EGR-a.
Napisano 19:45, 10.04.2016
Jak odkręcisz kolanko na dole to już zobaczysz klapkę EGR'a, która blokuje wysunięcie do góry, nie musisz dobierać się do górnej części bo jeszcze uśmiercisz zawór
W I-CTDI EGR zazwyczaj nie jest bardzo zabrudzony, gorzej wygląda wlot do kolektora ssącego gdzie jest mnóstwo szlamu ze sprężarki.
Happy Owner Never Drives Anything else.
Napisano 23:04, 10.04.2016
Jak odkręcisz kolanko na dole to już zobaczysz klapkę EGR'a, która blokuje wysunięcie do góry, nie musisz dobierać się do górnej części bo jeszcze uśmiercisz zawór
W I-CTDI EGR zazwyczaj nie jest bardzo zabrudzony, gorzej wygląda wlot do kolektora ssącego gdzie jest mnóstwo szlamu ze sjakprężarki.
Napisano 09:07, 11.04.2016
Bo temat już był wałkowany kilkakrotnie. Także wystarczyło poszukać.
http://typeaccord.co...ning-on-i-ctdi/
http://www.accordklu...-2500rpm/page-2
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Napisano 18:51, 11.04.2016
Jak najbardziej racja. U mnie z kilogram szlamu bylo w dolocie, a same kanaly dolotowe mialy moze z centymetr średnicy. Warto tez specjalnym sprayem przeczyscic przeplywomierz.
I ssący też odkręcałeś?
Napisano 19:14, 11.04.2016
Dzisiaj wyjąłem EGR, nie obyło się bez problemów. Dolna śruba od chłodniczki spalin nie chciała puścić, w końcu się obkręciła, używałem trzech różnych kluczy nasadowych. Musiałem odkręcić chłodnicę spalin i wyjąc całość. Po wyjęciu okazało się, że EGR nie był do końca domknięty i tu zapewne był problem z mocą auta. Od samego początku jak kupiłem auto, miałem wrażenie, że nie idzie tak jak powinien. Nie był, aż tak mocno zawalony jak wejście dolotu kolektora. Poczyściłem wszystko, wydłubałem ile się dało tego nagaru. Po przeczyszczeniu dałem napięcie z prostownika i cisza, EGR nie miał ochoty drgnąć. Skoro nie chciał się ruszyć to wspomogłem go małym pierdzielnięciem w imadło i się odezwał. Po odłączeniu przewodu i ponownym podpięciu znów nie chciał ruszyć, więc spisałem go na straty, coś nie halo musi być chyba z cewką. Teraz szukam drugiego, na moim jest oznaczenie Siemns EN01 0625B 389565. Na allegro jest sporo EGR-ów do 2.2i-ctdi tylko różnią się oznaczeniem. Pytanie czy szukać drugiego dokładnie z takim samym oznaczeniem, czy bez różnicy byle by był od 2.2 i-ctdi N22A1?
Napisano 08:56, 12.04.2016
Nie przejmuj się oznaczeniem na zaworze, byle był od I-CTDI.
A tak w ogóle to od 2006 roku powinieneś mieć EGR na podciśnienie, "zaokrągliłeś" sobie rok produkcji w profilu ?
Happy Owner Never Drives Anything else.
Napisano 13:47, 12.04.2016
I ssący też odkręcałeś?
Mój kumpel to robił, z tego co pamiętam to odkręcał kolektor ssący.
Napisano 22:20, 12.04.2016
a jakimi środkami czyścicie go ?
Napisano 18:00, 13.04.2016
Ja do czyszczenia dolotu (kolektor EGR) używam benzyny ekstrakcyjnej, nafty, a ostatnio środka do czyszczenia kominków radzi sobie chyba najlepiej z tych specyfików.
Z racji tego, że zamówiony EGR jeszcze nie dotarł,a ten mój nie dawał mi spokoju postanowiłem go rozebrać prawie na części pierwsze. Rozciąłem te metalową opaskę, poodkręcałem co się dało, cewkę, trzpień. Wyczyściłem trzpień, jak to się mówi prawie do białego, przesmarowałem smarem miedzianym, delikatnie rozciągnąłem sprężynkę, która byłą w środku. Poskładałem go do kupy, podłączyłem napięcie i zaczął skubany działać tak jak trzeba, za każdym razem po podaniu napięcia. Chwilowo został zamontowany do auta i banan na twarzy , auto w końcu ciągnie jak głupie praktycznie od samego początku. Musiałem tylko skleić dekielek górny, gdzie wchodzi wtyczka zasilająca, dodatkowo zabezpieczyłem sprężyną, nic innego nie było pod ręką. Pisałem o tym w moim temacie, że Honda od samego początku jak ją kupiłem nie szła tak jak moje poprzednie Volvo V50 2.0D 136KM, nie czułem aż takiego pierdzielnięcia do przodu jak miało Volvo.
Teraz w końcu inna bajka, ciągnie jak głupi.
Niestety nie zrobiłem fotek jak był rozebrany, ale jak dojdzie drugi to tego jeszcze raz rozbiorę i pstryknę fotki.
Mój chwilowy patent ze sprężynką.
Użytkownik dieselinside edytował ten post 18:04, 13.04.2016
Napisano 13:31, 16.04.2016
Witam.
Przymierzam się do czyszczenia EGR. Mam pytanie do tych co już to robili, czy podczas czyszczenia EGR odkręcał ktoś cewkę sterującą, przykręconą na 4 torxy? Po odkręceniu tych torxów wyjdzie normalnie do góry, czy lepiej tego nie ruszać?
Czyli reasumując należy odkrecić nakrętki nr 13 (2szt) i srubę nr 17 oraz
2 sruby trzymajacy element nr 8
Użytkownik nie2dampi edytował ten post 13:32, 16.04.2016
Napisano 13:54, 16.04.2016
Czyli reasumując należy odkrecić nakrętki nr 13 (2szt) i srubę nr 17 oraz
2 sruby trzymajacy element nr 8
Dokładnie tak. Element nr 8 to uszczelka pomiędzy chłodnicą spalin i EGR. Trzeba jeszcze pozbyć się obudowy filtra powietrza, żeby mieć dostęp do nakrętek 13 i śruby 17.
Użytkownik dieselinside edytował ten post 13:55, 16.04.2016
Napisano 14:18, 16.04.2016
Bardzo dziękuję
A napisz jeszcze proszę które elementy (korzystając z rysunku) były zasyfione i wymagaly czyszczenia. Szczerze to przed chwilą chciałem się za to zabrać. Ale platanina roznosci w tym silnika ostudzila mój zapał
Wysłane z mojego D5103 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik nie2dampi edytował ten post 14:20, 16.04.2016
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych