XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
VSA
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:22, 26.01.2010
kolejne podłączenie pod kompa i jedyne co pokazuje to jakiś błąd dts czy jakoś tak.
czujniki i cała reszta wg komputera sprawne.
po dalszej analizie i poszukiwaniu przyczyny mechanik wymontował guzik od włączania/wyłączania VSA i powiedział że to on jest uszkodzony.
na jutro ma mieć nowy więc sie okaże czy diagnoza była słuszna ale czy jest to możliwe ze tak nagle sam z siebie po podłączeniu kompa padł przełącznik
dodam że do domu jechałem bez kontroli trakcji, w pewnym momencie zapalił sie VSA, abs działały poprawnie.
po wyłączeniu i włączeniu silnika VSA zgasło ale wykrzyknik pozostał.
#2
Napisano 16:25, 26.01.2010
tak czy siak przelacznik nie psuje sie od podlaczenia kompa, mysle, ze jesli jest oszkodzone cos tam, to on to zrobil, grzebiac w poblizu.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:36, 26.01.2010
opcja że przez przypadek go nacisnął nie wchodzi w rachube jest to dość popularny zakład w łodzi i od sporego czasu jest na rynku...
jedyne co mi do głowy przychodzi to może jakoś wtyczką zahaczył jak sie podłączał chociaż patrzyłem mu na ręce i nic takiego nie zauważyłem. dlatego dziwi mnie to że wykrzyknik zapalił sie po kompie, wcześniej tylko jak trzymał koła żeby nie boxowały
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:46, 26.01.2010
to sie okaże jutro, chwilowo musze uważać z gazem bo zimówki mi do końca zimy nie dotrwają
#6
Napisano 23:24, 26.01.2010
#7
Napisano 06:42, 27.01.2010
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:06, 27.01.2010
a za pomocą komputera nic nie można było zrobić..
#9
Napisano 09:06, 27.01.2010
andref
#10
Napisano 09:54, 27.01.2010
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:21, 27.01.2010
na chwile obecną wiadomo że przycisk jest sprawny, jutro zostawiam pociska na dalsze badanie.
a na marginesie, jak wszystko było ok i wciskałem guzik VSA to zapalał mi sie wykrzyknik i wtedy koła mogły boksować, kontrolka VSA nigdy sie nie zapalała...
#12
Napisano 16:23, 27.01.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:25, 27.01.2010
a co do pompy abs'u-miałem tak w passacie, coś sie tam posypało i straciłem abs'y i kontrole trakcji. wszyscy mówili że musze kupić nowa, poszukałem na allegro typa który to naprawia, coś tam w środku polutował i działało jak nowe, ba nawet rok gwarancji dał
[ Dodano: 2010-01-28, 18:58 ]
i stało sie, problem został usunięty
ponowne podłączenie do kompa, kalibracja i kasacja błędów załatwiła sprawe, auto znowu śmiga a ja chodze z bananem na twarzy
#14
Napisano 10:40, 21.03.2010
Wszystko było ok, nic sie nie paliło jak jeździłem, gdy koła chciały zaboksować to wtedy mrygał wykrzyknik, gdy miały boksować i wyłączałem to wtedy zapalał sie, ale ikonka VSA nigdy sie nie zapalała podczas jazdy, tylko przy rozruchu...
a co do pompy abs'u-miałem tak w passacie, coś sie tam posypało i straciłem abs'y i kontrole trakcji. wszyscy mówili że musze kupić nowa, poszukałem na allegro typa który to naprawia, coś tam w środku polutował i działało jak nowe, ba nawet rok gwarancji dał
[ Dodano: 2010-01-28, 18:58 ]
i stało sie, problem został usunięty
ponowne podłączenie do kompa, kalibracja i kasacja błędów załatwiła sprawe, auto znowu śmiga a ja chodze z bananem na twarzy
czesc, czy mozesz napisac cos wiecej kalibracji i jak ci wykasowal bledy? bo mam ten sam problem z vsa i wykrzyknikiem
pozdro
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:58, 21.03.2010
podłączył jeszcze raz kompa, przeleciał cały układ od VSA, powiedział że go wykalibrował-nie wiem co to dokładnie oznaczało, po tym udało sie skasować błąd i na tym temat sie zakończył...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych