XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
łozyska tylne
#1
Napisano 19:21, 19.10.2008
#2
Napisano 19:28, 19.10.2008
Nowe to koszt od 300 do pewnie z 800 albo i więcej w ASO. Ja dałem 330 na allegro, przejechałem jakieś 7tys km i jest super.
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:54, 19.10.2008
Robisz tak jak Seth napisał ,fura do góry ,koło zdejmujesz,odkręcasz centralną śrubę a na koniec jeszcze zacisk trzymający się na dwóch śrubach dwunastkach. Piasta powinna zejść bardzo lekko,przynajmniej u mnie tak było w razie problemów możesz użyć negocjatora - młotka.
Jak już zdejmiesz piastę to czas na nową ,zakładasz na swoje miejsce pozostaje tylko delikatne i równomierne ustawienie ,nabicie wewnętrznej bieżni łożyska nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć mechanik stukał delikatnie po całym obwodzie wew.bieżni ,aż wszystko wlazło na swoje miejsce.
#4
Napisano 13:00, 04.08.2011
ONLY HONDA
#5
Napisano 13:05, 04.08.2011
to co kupiłem za 330 wytrzymało 20tys km i do wywalenia. Kupiłem okazyjnie na allegro nówke sztuke JC Auto za 150zł (chyba spadła z tira bo bez paragonu) zrobiłem 23tys km do dzis na nim i działa wszystko dobrze
Ale ogólnie to polecam kupić łożysko w ASO bo 550 to da się rpzeżyć, bo zamiennik obecnie kosztuje 350 pewnie i jest marnej jakości
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#6
Napisano 13:18, 04.08.2011
ONLY HONDA
#7
Napisano 15:17, 04.08.2011
7gruby7
accor 1.8 2000r
LPG
#8
Napisano 20:35, 04.08.2011
ONLY HONDA
#9
Napisano 20:58, 04.08.2011
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#10
Napisano 06:48, 05.08.2011
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#12
Napisano 09:59, 05.08.2011
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#13
Napisano 10:00, 05.08.2011
7gruby7
accor 1.8 2000r
LPG
#15
Napisano 11:26, 05.08.2011
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961