XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Ogrzewanie po stronie kierowcy nie działa :(
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:52, 19.12.2009
Teraz przyszła zima i troszkę jednak bym się podgrzał i........ brrr
Nie ważne na jakim programie, tzn czy to full auto czy manual, kratki po stronie kierowcy dmuchają mi na zimno.
Ustawiałem różne temperatury i po stronie pasażera jest OK, a u mnie wiecznie tak samo.
Dzisiaj troszkę musiałem pojezdzić po mieście i przy -13 miałem dreszcze na nodze bo mi lekko ją owiało.
Ktoś już może przerabiał taki problem ?
Z góry dziękuję za pomoc.
#2
Napisano 08:54, 20.12.2009
Pisz na bierząco co było
#3
Napisano 08:04, 22.12.2009
Ale to może być jakieś uszkodzenie mechaniczne i wtedy autodiagnostyka tego nie wykryje.
andref
#4
Napisano 20:19, 10.01.2012
[ Dodano: 2012-01-10, 20:47 ]
zrobiłem autodiagnostykę i wyskoczył mi błąd 1 i 8 wie ktoś co może to oznaczać
#5
Napisano 08:45, 11.01.2012
1. Nacisnąć i przytrzymać przyciski AUTO i DUAL, następnie uruchomić silnik.
2. Po uruchomieniu silnika zwolnić przyciski. Zostanie wyświetlony numer czujnika i następnie wartość sygnału dla tego czujnika. Zanotować wyświetlane wartości.
Czujnik Element Wyświetlana jednostka miary
1 Temperatura wnętrza °C
2 Temperatura zewnętrzna °C
3 Wartości promieniowania słonecznego: Ciemno = 00, Świecenie latarką = 04, Pochmurnie = 10, Słonecznie = 65 kcal/m2·h
4 Temperatura cieczy chłodzącej silnika °C
5 Temperatura powietrza wylotowego parownika °C
6 Otwarcie mieszania powietrza (niska wartość sygnalizuje dostarczanie zimnego powietrza, wysoka wartość sygnalizuje dostarczanie ogrzanego powietrza). % otwarcia
7 Otwarcie mieszania powietrza po stronie pasażera (niska wartość sygnalizuje dostarczanie zimnego powietrza, wysoka wartość sygnalizuje dostarczanie ogrzanego powietrza). % otwarcia
8 Czujnik szybkości jazdy (samochód musi jechać, aby szybkość była wyświetlana) km/h
9 Temperatura powietrza nawiewanego (TAO) °C
UWAGA: Przed przystąpieniem do usuwania usterek układu sterującego klimatem, przejść do trybu A testowania zespolonego multipleksowego modułu sterującego.
1. Włączyć zapłon (II).
2. Nacisnąć przycisk AUTO, następnie przycisk OFF. Przytrzymać oba przyciski wciśnięte przez 1 minutę.
Bez systemu nawigacji satelitarnej:
Z systemem nawigacji satelitarnej:
Aby odczytać kody DTC należy uruchomić funkcję samodiagnostyki. W przypadku kilku usterek zapalą się odpowiednie segmenty wskaźnika. Jednoczesne zapalenie się segmentów wskaźnika A, C, E, G, I, L i O może świadczyć o przerwie we wspólnym przewodzie masowym czujników.
DTC (segment wskaźnika temperatury) Wykryta usterka
A Przerwa w obwodzie czujnika temperatury wnętrza
B Zwarcie w obwodzie czujnika temperatury wnętrza
C Przerwa w obwodzie czujnika temperatury zewnętrznej
D Zwarcie w obwodzie czujnika temperatury zewnętrznej
E Przerwa w obwodzie czujnika nasłonecznienia
F Zwarcie w obwodzie czujnika nasłonecznienia
G Przerwa w obwodzie czujnika temperatury parownika
H Zwarcie w obwodzie czujnika temperatury parownika
I Przerwa w obwodzie silnika regulacji mieszania powietrza po stronie kierowcy
J Zwarcie w obwodzie silnika regulacji mieszania powietrza po stronie kierowcy
K Usterka dźwigni, klapki lub silnika regulacji mieszania powietrza po stronie kierowcy
L Przerwa lub zwarcie w obwodzie silnika regulacji kierunku nawiewu
M Usterka dźwigni, klapek lub silnika regulacji kierunku nawiewu
N Usterka w obwodzie silnika dmuchawy
O Przerwa w obwodzie silnika regulacji mieszania powietrza po stronie pasażera
P Zwarcie w obwodzie silnika regulacji mieszania powietrza po stronie pasażera
Q Usterka dźwigni, klapki lub silnika regulacji mieszania powietrza po stronie pasażera
#6
Napisano 18:50, 12.02.2012
#7
Napisano 19:11, 20.07.2012
#8
Napisano 22:52, 23.12.2012
#9
Napisano 15:26, 23.01.2014
#10
Napisano 07:57, 14.05.2020
a jak się ma sprawa w 8 gen, chodzi mi o tą autodiagnostyke bo i u siebie zaobserwowałem te zjawisko, pewnie było już wcześniej a nie zwracałem uwagi dopiero po wymianie płynu od chłodnicy gdy odpaliłem nawiewy na full to od strony kierowcy zima..
#11
Napisano 06:22, 15.05.2020
W 8 genie tez jest diagnostyka. Niestety nie pamietam kombinacji klawiszy.
Co do problemu z chlodnym powietrzem po stronie kierowcy - u mnie problem nie zostal rozwiazany.
Diagnostyka nic nie wykazala, motory sterujace sprawdzone, plyn wymieniony, nagrzewnica przeplukana.
Nadal chlodne powietrze z nawiewu, zastanawiam sie czy pierwsze osemki nie maja jakiegos defektu.
#12
Napisano 07:15, 15.05.2020
Gdyby układ był zapowietrzony, to pewnie całość by słabo grzała, a nie jedna strona?
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#13
Napisano 07:32, 15.05.2020
John, czy u Ciebie jak sie nagrzeje silnik i ustawisz manualnie max temperature to leci naprawde gorace powietrze z nawiewu? U mnie po stronie kierowcy letnie, po stronie pasazera troszke lepsze, ale szalu nie ma.
#15
Napisano 09:52, 15.05.2020
Obstawiam zapowietrzenie, albo termostat, jak Waldi.
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych