Witam,
W moim Accordzie pękła (od kamienia) szyba przednia. Szyba została wymieniona w autoryzowanym serwisie Honda Plaza w Warszawie. Podczas wymiany uszkodzone zostały boczne listwy maskujące (widoczne na zewnątrz samochodu, po obu stronach szyby). Zostały połamane zatrzaski wewnątrz tych listew. Kilka dni temu podczas jazdy na autostradzie, jedna z listewek "wystrzeliła" z mocowań (trzymała się tylko na jednym zaczepie od strony maski silnika). W serwisie domagałem się wymiany listew na nowe, bez uszkodzeń. Wg dealera (serwisu) Honda dopuszcza połamanie mocowań i przyklejenie listew na klej, na całej ich długości. Wg mnie jest to niedopuszczalne. Na moje pytanie, co będzie jak pęknie mi szyba drugi raz (odpukać), czy listwy zdemontuje się bezproblemowo, czy jednak będzie je trzeba wyłamać (skoro są przyklejone na całej powierzchni od wewnątrz), pracownik serwisu powiedział że MOŻE się uda zdemontować. Reasumując: zniszczyli listwy, celowo je założyli w takim stanie żeby nie ponosić kosztów, nie ma pewności że listwy uda się wyjąć przy ponownej naprawie.
samochód jest prawie nowy, na gwarancji (ale to akurat tutaj nie ma znaczenia).
Jeszcze się tłumaczą że główny przedstawiciel Hondy wydał jakiś biuletyn, w którym piszą że zatrzaski na listwie dopuszcza się że mogą być połamane
Co o tym sądzicie i ewentualnie jak mogę dochodzić swoich praw.
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.