Ustaw na znaki wszystko tak aby pasowało zamontuj zablokowany napinacz i po przykręceniu odblokuj.Poskręcaj -obróć wałem czy nic nie blokuje .Jeśli nic nie blokuje to jeszcze nie świadczy o tym że zawory nie dostały. Sprawdz później ciśnienie na cylindrach. Jeszcze mała uwaga - rozumiem że masz świadomość aby wymienić także łańcuch i napinacz pompy oleju.Tak jak napisał słusznie ,, Pejot ,, muszą się zgadzać znaki na łańcuchu pompy.W pompie od spodu powinien być widoczny otwór do blokowania wałków wyrównoważających
Kolego jutro zamówię 2 łańcuchy i dwa napinacze w oryginale , ślizgi i łyżwa
zostaną stare, praktycznie są nie naruszone, koła również, auto nie miało dużego przelotu może dlatego te elementy są w takim stanie.
Opis tych czynności w manualu ma jedynie na celu sprawdzenia napinacza ? dobrze zrozumiałem, a w czasie montażu najważniejsze jest zablokowanie i odblokowanie by napiął łańcuch.
Tylko do sprawdzenia kompresji trzeba obudowy zamontować i chociaż ze 2 litry oleju wlać.
Orientujesz się może ile kompresji mają te motory ?
Nie ma problemów z założeniem tych łańcuchów ? wchodzą bez napinaczy swobodnie na kółka czy trzeba jakimś sposobem ?
Będę wdzięczny , skróci mi to znacznie czas montażu ,
pozdrawiam