XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:45, 06.12.2009
Gdzieś wyczytałem że jest jakaś samoregulacja która lubi szwankować więc może ona żle od czasu do czasu wysprzęgla i powoduje poślizg.....?
#2
Napisano 21:16, 06.12.2009
Troche tu namieszales z tym opisem mozesz napisac jeszcze raz ale logicznie jak moze obrotomierz stanac w miescu a auto przyspiesza ,moze ma byc ze tych granicach idzie do na maksa a samoch. nie przyspiesza?1500 obrotów na min na 3 biegu to jak dochodzą obroty do 2000 następuje poślizg sprzęgła do ok 2800 i obrotomierz staje w miejscu a auto cały czas przyspiesza (cały czas gaz do oporu) jak auto faktycznie osięga te 2800 to obrotomierz idzie dalej i auto dalej przyspiesz np do 4000 obrotów juz nie ślizgając się i zawsze jest tak samo jeżeli chodzi o przedział poślizgu to jest między 2000 a 2800
#3
Napisano 21:22, 06.12.2009
#4
Napisano 00:16, 07.12.2009
#5
Napisano 00:20, 07.12.2009
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 06:10, 07.12.2009
No właśnie to jest zadziwiające, przejechałem się z paroma kolegami i byli w szoku bo auto nie rtaci na przyspieszeniu, jade np. na 3 biegu i mam 2000 obrotów na min wciskam gaz na maksa auto przyspiesza jednocześcnie czuć że sprzęgło wpada w poślizg ale zatrzymuje się przy 2800, nie ma szarpnięcia ani spadku mocy, to jest takie wrażenie jak przy ruszaniu z wysokiego sprzęgła na jedynce w każdym samochodzie- ruszasz np z 2000 obrotów i starasz sie je utrzymac auto przyspiesza i dopiero po wysprzęgleniu obroty idą dalej. Koledzy którzy jechali moim autem stwierdzili że chodzi jak automat. Nie wymieniałem tego bo dzieje mi się to w maksymalnie w 40% przypadków i w dodatku jak wcisnę bardzo mocno gaz na 90- 95% a po za tym auto jest od żony i jeżdzi nim sporadycznie i nigdy nie widziałem żeby wciskała gaz do oporu. Myślałem o wymianie samego sprzęgła, szukałem jakiś czas ale wszyscy mi mówili że nie ma zamienników, i trzeba iść do hondy, więc mam prośbę czy ktoś zna jakiś zamiennik tarczy sprzęgłowej, i gdzie można go kupić, ale szczerze boje wymieniać te sprzęgło bo obawiam się że to nic nie da,Troche tu namieszales z tym opisem mozesz napisac jeszcze raz ale logicznie jak moze obrotomierz stanac w miescu a auto przyspiesza ,moze ma byc ze tych granicach idzie do na maksa a samoch. nie przyspiesza?1500 obrotów na min na 3 biegu to jak dochodzą obroty do 2000 następuje poślizg sprzęgła do ok 2800 i obrotomierz staje w miejscu a auto cały czas przyspiesza (cały czas gaz do oporu) jak auto faktycznie osięga te 2800 to obrotomierz idzie dalej i auto dalej przyspiesz np do 4000 obrotów juz nie ślizgając się i zawsze jest tak samo jeżeli chodzi o przedział poślizgu to jest między 2000 a 2800
#7
Napisano 09:43, 07.12.2009
Chyba nie zdajesz sobie sprawy ile kosztuje komplet sprzegla z kolem dwumasowym do diesla tez bym sie migal od wymiany na jego miejscu hehe
Zdaję sobie dokładnie wiem też ile kosztuje regeneracje turbo, wtryski itp drobnostki dlatego jeżdżę benzyną Diesla tylko nowego i na okres gwarancji potem to już loteria
#8
Napisano 13:16, 07.12.2009
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#9
Napisano 14:02, 07.12.2009
Wyjąłem tarcze i docisk, bo myślałem, że tarcza się po prostu już skończyła (chociaż byłem trochę zdziwiony, że tak wcześnie, bo przy przebiegu 105 tys. km to się stało).
Jednak okazało się że tarczy jest jeszcze sporo, a na powierzchni ciernej docisku porobiły się takie niezbyt głębokie koliste rowki i zapewne przez to zmniejszyła się powierzchnia styku docisku z tarczą. Zrobiłem szlif docisku i wymieniłem przy okazji okładziny tarczy i jeszcze co ważne należy cofnąć samoregulator docisku to pozycji początkowej (wszystko to zrobiłem u Radzikowskiego za 160 PLN) i po włożeniu nic się już mi nie slizgało. Najdroższa z tej całej operacji okazała się sama robocizna wyjęcia i włożenia sprzęgła (około 1000 PLN poza ASO), ponieważ trzeba "koszyczek" z zawieszenia rozbierać, a to sporo roboty.
andref
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:54, 07.12.2009
No wiesz staram sie przejechać trochę autem zanim dam po dupie turbine (staram się przestrzegać "10 przykazań dizla") , no ale auto nie jest w 100% rozgrzane kiedy wciskam w końcu gaz do oporu, i powiem ci że nie ma to znaczenia, po prostu zależy od dnia, np. jeżeli dzisiaj zapaliłem auto i pojechałem to mam 60% do 65% że będzie wszystko ok, a mam jakieś 40 do 35% szansy że się będzie ślizgać, i tak jest zawsze nawet jeżeli mi się zdaży że 2-3 razy się ślizga to potem mam tydzień spokoju. Raz myślałem że problem się pogłębił, ale potem miałem dłużej spokój, ale powiem ci że zdecydowanie rozgrzane, czy zimne auto nie ma znaczenia. po prostu jak sie ślizga sprzęgło to choćbym wciskał po 20 razy na sucho sprzęgło nic to nie zmieni, dopiero jak wyłącze silnik i zostawie auto na parę godzin i znowu zapalę to problem znika,Markus, masz to cały czas czy np tylko jak się nagrzeje?
Wydaje mi się że problem może być w hydraulice która odpowiada za "wciskanie sprzęgła" i powrocie do pozycji zerowej, może tłoczek który odpowiada za wciskanie ramienia sprzęgła nie cofie się do końca, opisuje to tak jak bym wiedział jaki system jest zastosowany w accordzie chociaż nie mam pojęcia, ale jeżeli sprzęgło jest hydrauliczne zasada jest ciągle ta sama, rozbierałem nie raz już nie jedno auto ale to było dobre 10 lat temu, (wiadomo jak sie było młodym to za dużo pieniędzy nie było) teraz pozostawiam taką robotę fachowcom, chociaż obawiam się że w moim przypadku mogli by mieć problem, już wiem co by mi powiedzieli -wszystko wymieniać, Dzięki wszystkim za tak szybką reakcję i odpowiedzi, forum te już od roku czytam a dopiero wczoraj sie zarejestrowałem hyh.... może dlatego że mam jeszcze opla i zarejestrowałem się na forum opla, zadałem pytanko no i czekałem 2 miesiące a tu na forum hondy widze jest reakcja od razu Dziękuję
#11
Napisano 09:12, 08.12.2009
przebieg ma w tej chwili około 148tys, my zrobiliśmy nim około 15tys i nie przypominam sobie, żeby było tak cały czas, tylko ostatnio
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#12
Napisano 09:28, 08.12.2009
jeszcze co ważne należy cofnąć samoregulator docisku to pozycji początkowej
Moze to jest problemem?
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#14
Napisano 11:42, 08.12.2009
jeszcze co ważne należy cofnąć samoregulator docisku to pozycji początkowej
Moze to jest problemem?
Jeżeli o ten mechanizm chodzi to został on wymyślony po to, aby docisk dociskał z tą samą siłą do tarczy w miarę jak się ściera powierzchnia cierna tarczy i staje się coraz cieńsza. Wtedy pierścień samoregulujący wchodzi coraz dalej między obudowę, a sprężynę docisku powodując ten sam nacisk. Może u was jest z tym problem i w miare zużycia tarczy samoregulacja zatrzymała się w początkowej pozycji nie dociskając jak trzeba?
Dlatego samoregulator trzeba obowiązkowo cofać do tej początkowej pozycji po wymianie tarczy lub jej okładzin, aby docisk z samoregulację mógł w takim przypadku działać z początkowej pozycji wysuwając się w miarę ścierania tarczy.
andref
#15
Napisano 11:43, 08.12.2009
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych