Nie wiem czy było - jeśli tak to można to "zniknąć". Znalazlem porównanie silników 2.0 z VIII i VII gen. Google dość zrozumiale tłumaczy tekst.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
R20A vs. K20A - fajny tekst
#1
Napisano 15:28, 03.04.2015
CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A
#2
Napisano 20:05, 03.04.2015
No ale autor własnie wyjaśnia, że nie ma skąd dorwać materiału do "badań" o podobnych parametrach zużycia. Istotne jest wg mnie to, że R20A, mimo że w teorii miał być oszczędzaczem dla snujów, okazał się być całkiem niezłym produktem. Dla autora przyczyna może również tkwić w tym, że jest to po prostu produkt kilka lat nowszej generacji od K20 i jakby samo to uzasadnia postęp. Nie bez znaczenia jest również to, że VIII jest o kilkadziesiąt kg cięższa co w praktyce oznacza jednego ludzia więcej na pokładzie. Generalnie tekst dość fajny, a i na stronce jest sporo ciekawych artykułów.
PS. Z czasów gdy zaczynałem przygodę z Hondami pamiętam stronkę www.honda.org.pl, która z jakichś tam przyczyn pewnego dnia zniknęła z sieci (pewnie finansowych). Choć formuła forum była stosunkowo archaiczna to treści było tam mnóstwo i to bardzo wartościowej. Było tam wiele świetnych artykułów dotyczących techniki spod znaku H. Może ktoś zdarzył zrobić jakiś backup.
Użytkownik lajsta edytował ten post 20:11, 03.04.2015
CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, R20, K20, porównanie, testy
|
VIII
Mechanik →
Silniki →
Panewki oporowe do silnika R20A3Napisany przez Mariusz Vgen , wczoraj, 18:42 VIII, Panewki |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
„Świergotanie” spod maskiNapisany przez Jerv , 13 maj 2024 VIII |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wypadanie zapłonów - dziwny przypadekNapisany przez Wlr , 13 maj 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak pozycji,mijania,tablicy .Napisany przez StanleyX , 11 maj 2024 VIII |
|
|
||
Rozwiązany
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Nieznana ikonaNapisany przez Wlr , 04 maj 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych