XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Spalanie stukowe
#1
Napisano 10:17, 01.12.2009
wiec wyjezdzilem paliwo i zalalem 20 litrow V power racinga (wczesniej jezdzilem na98 z lukoil)
reset kompa i jazda, 2 dni i znowu sie zapalił chech, restart 1 dzien i znowu
czujnik poszedł? przewod?? czy cos jeszcze innego?
-> Honda Civic Coupe 1,6 VTEC 125 KM
-> Honda Prelude 2,2 VTEC 200 KM
-> Honda Accord 2,0 ES 147 KM
-> Honda Accord Type R 212 KM
#3
Napisano 14:53, 01.12.2009
#4
Napisano 15:17, 01.12.2009
jeśli go odłączysz i nie połamiesz to duży szacun dla Ciebie
co ciężko odłączyć
czy ciężko go znaleźć czy wykręcić?
Ktoś na forum pisał, że jak miał uszkodzony czujnik to check mu się nie palił
Ale jak jakiś czujnik padnie to właśnie od tego jest check że cos nie działa lub źle działa.
-> Honda Civic Coupe 1,6 VTEC 125 KM
-> Honda Prelude 2,2 VTEC 200 KM
-> Honda Accord 2,0 ES 147 KM
-> Honda Accord Type R 212 KM
#5
Napisano 15:43, 01.12.2009
Niby tak powinno być ale ktoś się mnie pytał już o czujnik i napisał, że check mu się nie palił a czujnik miał uszkodzony
PS. sprawdź na razie czy jest podłączony. Jeśli tak to musi działać bo jest to cholernie proste urządzenie i wątpię żeby ot tak się zepsuło
#6
Napisano 15:51, 01.12.2009
a mi się włączy zawsze po godzinie jazdy na przykład.
czyli może coś z wtyczką czy przewodem.
Nie wiem jak sprawdzić przewód, jakie tam napięcie powinno być.
a czujnik gdzie się znajduje dokładnie?
od góry nie dojde? musze mieć kanał?
-> Honda Civic Coupe 1,6 VTEC 125 KM
-> Honda Prelude 2,2 VTEC 200 KM
-> Honda Accord 2,0 ES 147 KM
-> Honda Accord Type R 212 KM
#8
Napisano 16:03, 01.12.2009
[ Dodano: 2009-12-01, 16:03 ]
ale mowa o accordach 2.0 i 1.8 choć w type-r powinno być podobnie
#9
Napisano 16:10, 01.12.2009
może wtyczka czy przewody nie łapią?
-> Honda Civic Coupe 1,6 VTEC 125 KM
-> Honda Prelude 2,2 VTEC 200 KM
-> Honda Accord 2,0 ES 147 KM
-> Honda Accord Type R 212 KM
#10
Napisano 16:14, 01.12.2009
#11
Napisano 09:23, 02.12.2009
Chodził przez 30 minut az dwa razy sie wentylator włączył i wyłączyłem auto.
Po godzinie mala przejazdzka, zrobiłem 30 km jadac dość agresywnie no i cisza spokój chceck nie pali, a auto żwawsze i ładnie momentem jedzie.
Zobaczymy jak dzisiaj bedzie
-> Honda Civic Coupe 1,6 VTEC 125 KM
-> Honda Prelude 2,2 VTEC 200 KM
-> Honda Accord 2,0 ES 147 KM
-> Honda Accord Type R 212 KM
#13
Napisano 09:30, 02.12.2009
Więc w końcu udałem się do kanału obejrzeć czujnik wtyczkę itd.
Zdjąłem filtr oleju żeby lepsze dojście było, złapałem za wtyczkę no i połowa czujnika była w moim ręku.
Chłopacy mówili że czujnik jest bardzo delikatny, miałem jeden w ręku i też mi pękł.
Winowajca sam czujnik, z tym że kolega który wcześniej serwisował auto poprzedniemu właścicielowi przyznał że czujnik był lutowany itd.
Jest to bardzo delikatna część.
teraz autko reaguje na gaz, od razu więcej momentu się pojawiło.
No i spalanie spadło. Cofnięty zapłon = szok!!
Dzięki za pomoc
pozdro
-> Honda Civic Coupe 1,6 VTEC 125 KM
-> Honda Prelude 2,2 VTEC 200 KM
-> Honda Accord 2,0 ES 147 KM
-> Honda Accord Type R 212 KM
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:11, 11.10.2010
#15
Napisano 18:55, 15.10.2010
Taka mała rzecz a kosztuje fortunę masakra
Nie przesadzaj, fakt że niektórzy szukają czujnika do H22A7 i płaca za ten czujnik oooo! i wiecej a że ten sam czujnik jest w F20B6 i kosztuje 100-150zł to mało kto wie i przepłaca, ale niewiedza kosztuje.
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych