XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 11:31, 28.03.2015
#2
Napisano 20:35, 28.03.2015
W 2.0 masz inny zacisk z recznym wbudowanym.
W 2.4 masz wieksza tarcze I reczny na bebnie - kombi na 100% sedan chyba tez.
#3
Napisano 09:13, 29.03.2015
sedan tak samo. najprosciej to chyba dac tarcze z 2.4 zostawic zacisk 2.0 i dorobic do niego adapter.
#4
Napisano 15:06, 30.03.2015
#5
Napisano 15:44, 30.03.2015
Honda zawsze miala problemy z recznym w zacisku.
Pamietam jakies kiedys Accorda V mialem to ten problem byl dosc notoryczny tam.
#6
Napisano 16:59, 30.03.2015
#7
Napisano 17:13, 30.03.2015
W koncu to nie Honda je produkuje tylko Nissin/Brembo/Lucas czy kto tam jeszcze jest na rynku.
W kazdym razie w Hondzie sie z tym najczesciej spotkalem.
Teraz jestem szczesliwym posiadaczem recznego na bebnie I nie ma zadnych problemow
#8
Napisano 17:57, 01.04.2015
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
VIII
Mechanik →
Silniki →
Kolektor dolotu, przepustnica - moment dokręceniaNapisany przez kaer14 , dziś, 14:38 VIII |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Silniki →
Czarny dum z wydechuNapisany przez Marek21 , wczoraj, 09:14 VIII, Silnik |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Silniki →
Panewki oporowe do silnika R20A3Napisany przez Mariusz Vgen , 14 maj 2024 VIII, Panewki |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
„Świergotanie” spod maskiNapisany przez Jerv , 13 maj 2024 VIII |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wypadanie zapłonów - dziwny przypadekNapisany przez Wlr , 13 maj 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych