Witam
Szukałem na forum i nie znalazłem tematu o upgrade radia 1cd do PSS.
radio z wersji poliftowej.
Jest to w ogóle wykonalne?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 20:51, 17.01.2015
Witam
Szukałem na forum i nie znalazłem tematu o upgrade radia 1cd do PSS.
radio z wersji poliftowej.
Jest to w ogóle wykonalne?
Napisano 21:02, 17.01.2015
Napisano 13:36, 18.01.2015
radio z wzmacniaczem mam od wersji poliftowej europejskiej.
Głośniki w tylnych drzwiach zamontowałem natomiast tweetery mam fabrycznie.
czytałem że coś trzeba zmienić schematy na esm oglądałem ale nic mi to nie mówi
Napisano 21:02, 26.01.2015
szeroka kostka w wzmacniaczu to bezpośrednie połączenie głośników?
natomiast ta mała to połączenie z radiem?
Napisano 08:22, 27.01.2015
http://www.accordklu...adio-cd-na-cd6/
tu masz wszystko, ale też musiałem szukać
jak dobrze rozkminisz, to właściwie wystarcza żeby bez problemu to połączyć, ewentualnie do manuala zajrzyj żeby mieć rozpisane wszystkie piny, ale musisz odszukać dla wesji standard oraz PSS.
Masz wzmacniacz? Jakbyś nie miał to daj znać, bo ja kupiłem od sedana, ale musiałem kupić drugi od Torera, bo okazuje się że jest inny i ten od sedana leży w szufladzie.
Użytkownik tomazi78 edytował ten post 08:25, 27.01.2015
Napisano 15:00, 27.01.2015
spoko dzięki może się w sobotę zabiorę za to.
A wzmacniacz mam razem z wiązką kompletną między radiem a wzmacniaczem.
Zostaje pociągnąć przewody głośnikowe z tylnych drzwi i twetery też bo na 1cd są łączone z głośnikami z drzwi przednich.
tylko w radiu PSS z polifta jest jeszcze jedna kostka mała zielona to pewnie od podgrzewania lusterka bo jest wspólne z szybą
Napisano 16:17, 27.01.2015
nie wiem co to za kostka - zerknij do manuala, albo ktoś inny podpowie
Napisano 19:04, 31.01.2015
upgrade radia zrobiony
Na forum piszecie że nie ma różnicy że nie warto tego robić.
Powiem szczerze że po przełożeniu śmiało mogę powiedzieć że jest różnica, może na kolana nie powala ale jest.
przede wszystkim głośniki w tylnej półce w PSS to soobwofery.
Jest duży zapas mocy ponieważ przy zwykłym radiu przy głośności na poziomie 20 było słychać charszczenie teraz jest idealnie.
generalnie roboty jest na jakieś 6 godzin tak żeby to dobrze zrobić i jakoś sensownie kable ułożyć aby się wszystko zmieściło.
Napisano 09:06, 01.02.2015
6 godz? Sporo, to na co dokladnie potrzeba tyle czasu, powoli tez rozgladam sie nad zmiana 1cd. Wydawalo mi sie, ze jest to troche mniej skomplikoane
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
Napisano 09:16, 01.02.2015
Ja też robiłem coś ok. 6-7 godz. Kupa roboty, bo trzeba kabelek po kabelku zarabiać, lutować, izolować...i się nie pomylić :P
Napisano 09:34, 01.02.2015
To przerobka 1cd na oem navi to juz chyba grubsza robota?
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
Napisano 13:07, 01.02.2015
na pewno większy koszt bo musisz mieć radio z navi wyświetlacz nad radiem i daszek inny.
schowek pod radiem tez jest inny, czytnik dvd i antene gps.
na pewno więcej pracy jest przy tym ale to przejrzyj temat o upgrade do Navi tam będzie więcej szczegółow.
żeby do fabrycznej dało się wgrać inna mape to byłby większy sens tego
A odnośnie czasu to powiem szczerze że 6 godzin to jest dość szybko, i mówie tu o robotce w dwie osoby. Sam nawet sie nie podejmuj bo nie da rady.
Ja głośniki w tylnych drzwiach montowałem dzien wcześniej i pociągłem przewody do radia.
demontujesz cały tunel środkowy wyciągasz radio i masz do niego niebieską kostke ona cie interesuje.
Najlepiej jak masz wiązke między wzmacniaczem a radiem to przy tej kostce tniesz kable po kolei głośniki. przecięty kabel głośnikowy jedną strone lutujesz do przewodów głośnikowych do wzmacniacza (taka sama kostka jak przy radiu)
A drugi koniec który został przy kostce od radia lutujesz z przewodem z kostki wzmacniacza tej małej. takim sposobem sygnał z radia wchodzi do wzmacniacza jest wzmacniany i wysyłany na głośniki.
robi się to z wszystkimi przewodami od głośników czyli tylna półka i drzwi przednie. tylne drzwi oraz gwizdki ciągniesz kable tylko do szerokiej kostki do wzmaka.
Po za tym lutujesz przewody zasilanie stałe, ACC, wyłącznik radia oraz mase oczywiście.
Jak masz esm to jest opisane dokładnie każdy pin.
Napisano 20:03, 01.02.2015
Widze, ze ogarniasz temat, tak sie sklada, ze mam na poczatku kwietnia wyjazd do Czestochowy, to podjade do Ciebie z PSS, lutownica i flaszka
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
Napisano 20:17, 01.02.2015
Nie ma sprawy
Napisano 10:32, 13.02.2015
Zaczalem kompletowac sobie zestaw pss. Znalazlem informacje, ze glosniki w drzwiach przednich sa takie same jak w tylnych. Mam pytanie czy do drzwi tylnych zakupic uzywane oem, czy moze przelozyc przednie do tylu a na przod wziac np takie:
http://allegro.pl/gl...5009443793.html
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 May 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 May 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 May 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 May 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 Apr 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych