XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
trzy szybkie pytania od początkującego
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:09, 03.11.2009
Ponawiam pytania, mam nadzieję, że w dobrym miejscu:
- czy silnik na zimnym powinien palić nie "od razu'? Teraz na delikatnych mrozach moja potrzebuje około 1,5 sek., by zaskoczyć - czy to norma?
- czy silnik Hanny powinien sprawnie nabierać temp. na zimnym?
- jakie paliwko wskazane do 2.0 155 KM. Tylko nie odsyłajcie mnie do instrukcji a pytam jaka jest Wasza praktyka - czy silnik odwdzięcza się za więcej oktanów?
będę wdzięczny za odpowiedzi i za wyrozumiałość dla żółtodzioba
pzdr.
Andrzej
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:04, 03.11.2009
No moja honda jak juz troche podstkoczy temp to juz idzie sprawnie do prawie polowy....najwolniej nagrzewa sie do poczatku skali
ja do mojej 2.4 ostatnio leje 95 i jest ok
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:52, 06.11.2009
czy tak ma być?
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:30, 06.11.2009
#5
Napisano 21:21, 06.11.2009
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:50, 08.11.2009
Witam,
Ponawiam pytania, mam nadzieję, że w dobrym miejscu:
- czy silnik na zimnym powinien palić nie "od razu'? Teraz na delikatnych mrozach moja potrzebuje około 1,5 sek., by zaskoczyć - czy to norma?
- czy silnik Hanny powinien sprawnie nabierać temp. na zimnym?
- jakie paliwko wskazane do 2.0 155 KM. Tylko nie odsyłajcie mnie do instrukcji a pytam jaka jest Wasza praktyka - czy silnik odwdzięcza się za więcej oktanów?
będę wdzięczny za odpowiedzi i za wyrozumiałość dla żółtodzioba
pzdr.
Andrzej
V-tecki tak mają , że palą nie od razu
co to znaczy sprawnie nabierać temp. ? - wszystko zależy od tego jak jedziesz,
przy obrotach ok. 2000/min moje acco pierwszą kreskę osiąga po ok. 1.8 - 2.0 km
A jakim olejem zalewasz ? mam nadzieję , że full syntetyk
jak Cię stać to lej 98 , ale lepiej zdecydować się na stałe , bo częste zmiany oktanów podobno szkodzą na kompiuter
#7
Napisano 19:20, 16.11.2009
u mnie czuc taka wibracie jak sie wlaczy wiatrak chlodnicy....lub jak wlacze ogrzewanie
Dokładnie tak
Mam identycznie - gdy wlaczy sie wentylator (choc ostatnio przy nizszych temp. i po wymianie plynu chlodzacego - choc nie wiem czy ma to cokolwiek wspolnego - nie zdarza sie to znow az tak czesto) lub wystarczy ze pstrykne ogrzewanie na I bieg (nawet od razu robiąc AC OFF - by klima nie startowala), to i tak i tak czuc takie delikatne wibracje :->
A co do temperaturki - to zapalam, wyjezdzam z garazu, zamykam garaz i ruszam. Po około 1 - 1,5km wskazówka wchodzi na początek zakresu. Kolejny kilometr i już jest w "normalnym" położeniu, czyli prawie na połowie skali
Pozdrawiam,
Michał
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:32, 17.11.2009
A co do paliwa to z miesiąc temu myślałem czy np. nie lepiej wlać Vpower racing i sporo o tym czytałem, więc wyciągając wnioski sprawa kształtuje się następująco:
jak napisali żeby lać 95 to lać 95 ewentualnie 98 która powinna być lepsza pod względem jakości. Różnicy w spalaniu raczej nie zaobserwowałem, no może 0,5l/100km mniej, natomiast dynamika identyczna.
A co do 100 oktanów to podobnież efekt będzie wręcz odwrotny i zamiast zrywnego super auta będzie muł. A to za sprawą stopnia sprężania. Im wyższa liczba oktanów tym później dochodzi do zapłonu i sprężanie musi być większe. Odpowiedni stopień sprężania podobnież nie jest osiągany w "normalnych" samochodach tylko dopiero w czymś a'la ferrari lub inny śmigacz więc ten patent trzeba sobie odpuścić
Aha, jeżeli chodzi o odpalanie to faktycznie musi chwilkę zakręcić ale myślę że to standard i wszystko w normie bo 300km temu wymieniłem rozrząd i świece i jak było przed tak jest i teraz.
#9
Napisano 17:24, 29.11.2009
ważne aby tak powyżej 1200 obrotów nie było żadnych wibracji, bo to by oznaczało, że np. rozrząd jest źle poskładany